Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Porsche 991

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk Berichten
    Ik weet niet of het al gepost is .. naar het schijnt staat de Carrera S op 20" owv. grotere remschijven.
    Als je de foto's ziet van exemplaren met PCCB lijkt me dat toch een verkeerd gerucht...

Comment

• Ik heb het ook maar gelezen .. en het leek me plausibel.

Wat betreft "belachelijk grote velgen" .. 20" is standaard op: Ferrari 458, 599, Nissan GT-R en een optie op de California, Aventador. Ik denk dat de markt het een beetje oplegt. Of je het optisch mooi vind da's ieder voor zich natuurlijk, maar qua banden is dat niet zo'n groot verschil met 19" hoor .. ik heb nog 20" gehad op mijn Cayman ..

Op sommige foto's vind ik het ook nogal groot ..

Comment

• Zat net eens te kijken naar de standaarduitrusting in vergelijking met de optie's. Eigenlijk schandalig dat op zo een auto zaken zoals cruise-control en een regensensor nog altijd optioneel zijn. Tja, het is een gekend verhaal de vele dure optie's blijven Porsche's 'bread and butter'
        Zaken die wel standaard geworden zijn (tov de 997) lijken me Xenon met de LEDs, het aanraakscherm (zonder navi, off course), PASM, 20" en PTV te zijn.
        Audi A6 Allroad 3.0TDI Quattro Tiptronic
        Audi A5 Cabriolet 2.0TFSI Quattro S-Tronic
        BMW 320d
        Mercedes-Benz B180 CDI 'bompa'

Comment

• Comment

• Knappe kleurencombinatie. Maar wat zijn die gele remzadels hier storend.

Comment

• Ik ben een liefhebber van beige interieurs, maar niet alles alles in het beige is. De bovenzijde van het dashboard en het stuur zouden toch minstens in het zwart moeten zijn.
              OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
              Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                Als je "snel tevreden" bent en ook wat geduld hebt lijkt het mij nog altijd beter om na 1 jaar een recente 2dehands S te kopen... voor dezelfde prijs (of minder).
                Ik heb heel veel geduld.
                OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Toch ongelofelijk hoe Porsche steeds met dezelfde basis zo vernieuwend uit de hoek kan komen...

Comment

• Impressie voor een Targa-variant (www.autoscoops.eu)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmw power Bekijk Berichten

impressie voor een targa-variant (www.autoscoops.eu)
                      niet mooi, de kont is prachtig maar die beugel ?????????????

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vandewiele Bart Bekijk Berichten
                        niet mooi, de kont is prachtig maar die beugel ?????????????
                        Die beugel is hémels

Comment

• ²²²²²²²²²

Comment

• Die targa-impressie is de max. Het zou gedurfd zijn, maar o zo knap als Porsche die zo terug uitbracht...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk Berichten
                              Die targa-impressie is de max. Het zou gedurfd zijn, maar o zo knap als Porsche die zo terug uitbracht...
                              ²²²²²

Ben al bezig met mijn stukken van 2€ te sparen !!!

Comment

• Het zou echt hemels zijn moest de Targa er weer zo uitzien. Überknap echt...
                                Audi A6 Allroad 3.0TDI Quattro Tiptronic
                                Audi A5 Cabriolet 2.0TFSI Quattro S-Tronic
                                BMW 320d
                                Mercedes-Benz B180 CDI 'bompa'

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                                  Als je de foto's ziet van exemplaren met PCCB lijkt me dat toch een verkeerd gerucht...
                                  Niks gerucht, zeggen ze letterlijk op de microsite:

The S model is equipped with light-alloy 20-inch Carrera S wheels as standard. (...) 245/35 ZR 20 at the front, 295/30 ZR 20 at the rear. (...)
                                  Last edited by ; 06/09/2011, 20:47.

Comment

• Voor as

Achteras

bron: http://www.porsche.com/microsite/911/flash

Comment

• Wallpapers voor de liefhebbers:

Comment

• bron: http://www.porsche.com/microsite/911/flash

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk Berichten

Toch gek dat je die kleur zo weinig ziet. Op foto en in 't echt telkens opnieuw prachtig (vind ik), ook op sportievere modellen. Then again, of ik 't zelf zou kiezen mocht ik er zo eentje nieuw bestellen... waarschijnlijk niet.

Comment

Working...
                                          X