Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ook hier geen foto's zichtbaar. Niemand die ze eventjes kan downloaden en als bijlage bij 'n post in dit topic zetten? Klein werkje en maakt veel mensen gelukkig.
Op Safari werkte het niet voor mij, op Firefox wel.
Thx, Firefox vond ze ook, alhier. Heb ze gedownload en probeerde ze up te loaden als bijlage, maar forum weigert ze wegens te groot... en heb hier geen resizetool.
Efkes wennen aan de spleetogen achteraan en de 'dikke wallen onder de ogen' in de ronde koplampen vooraan (verstralers?). Voor de rest gelukkig nog altijd een echte nine eleven qua algemeen design
Wat me nog opvalt: ook hier dezelfde ziekte als bij Panamera en Cayenne: dat overvloedige opschrift... Waarom er nu per sé 'Porsche' én '911' én 'Carrera S' moet opstaan, is me een raadsel. Ik kan nu al raden wat de meest populaire optie gaat worden.
Interieur valt ook heel goed mee. Ik ben blij dat daarin de Pana/Cayenne invloeden heel beperkt zijn gebleven
Interieur valt ook heel goed mee. Ik ben blij dat daarin de Pana/Cayenne invloeden heel beperkt zijn gebleven
't Is allemaal erg pril en op basis van één foto ... maar ik zie dingen die 'k mooi vind (de middentunnel, past goed in een 911 imo) en minder mooi vind (bovenkant deuren beetje kaal door het meer clusteren van de grepen, klinken, knoppen en luidsprekers). De smalle omkadering van de luchtmonden lijkt me alvast moeilijker om via Exclusive duur betaalde carbon of houten exemplaren van te maken, al zal Porsche dat wel weer voor mekaar krijgen. Ik zie wel al enkele mogelijkheden voor extra opties "met leder bekleed": middenconsole, paneeltjes in de deuren naast de zijdelingse luchtmonden, paneel met de ruitenheffercluster en luidsprekerafdekking tot in de kaartenbak, samen met het achterste bergvak onderaan in de deuren, deurdorpels binnenin, bekleding spiegeldroek, middenarmsteun, ...
Comment