Daar ziet het inderdaad naar uit. Als ze intussen de spelregels weer niet veranderen tenminste. Dat vind ik eigenlijk nog het meest ergerlijke aan de situatie => iedereen zonder overgangsregeling voor het blok zetten. Rechtszekerheid nihil.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Porsche 991
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dimas Bekijk BerichtenBen vermoedelijk niet de enige in die situatie.
Zou die 991 wel prive kunnen kopen maar heb al prive een zo goed als nieuwe 911 staan (mijn username) en nog iets anders snel. En zo een nieuwe 911 is een ramp wat waardeverlies betreft. Daar ben ik eigenlijk veel te gierig voor. Afschrijven op zaak is/was enige manier voor mij.Last edited by TT-911; 27/12/2011, 20:33.
Comment
-
Tja, in het geval van de BIV had ik u op voorhand kunnen zeggen dat ze dat niet zo snel geregeld kregen. Was voor mij geen verrassing dat ze de datum opschuiven naar maart. En dan is het nog steeds niet zeker dat die in z'n huidige vorm ingevoerd zal worden. Vermits ze voor 2012 een recessie verwachten van 1% gaan ze nog een paar miljard nodig hebben en ik laat u raden waar ze die gaan halen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenIk heb eens gekeken wat een 997.2 met PDK kost. Deze beginnen vanaf een goede 70k euro. Rekening houdend met de hogere CO2, kan je even goed een nieuwe kopen. De beste (lees: goedkoopste) oplossing zal zijn om over een paar jaren een jonge tweedehands in Duitsland te gaan halen.2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk BerichtenAls je hem privé inschrijft niet he.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk BerichtenAls je hem privé inschrijft niet he.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichtenexclusief btw zouden de prijzen niet te veel mogen verschillen. dus prijs duitse cc /1.19(duitse btw)*1.21(belgische btw)
iets minder bijtellen dan 2 dus. (1.7% ongeveer)
Carrera S kost € 105.391
(volgens Autowereld)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk BerichtenCarrera kost € 90.750
Carrera S kost € 105.391
(volgens Autowereld)
Dus eindprijs op de duitse config converteren zou een goed idee moeten geven van de prijs.
Comment
-
Vandaag een testrit mogen doen met de nieuwe 2s.
Knap maar dat wisten we al. Heel ruim vanbinnen, maar ook heel knap afgewerkt.
Ik heb wel de indruk dat ik met een grote coupé aan het rijden ben, dan met een sportwagen. (tot wanneer je natuurlijk het pedaal indrukt ;-) )
Heb in de regen gereden, maar daar had ik weinig last van. Waars doordat de voorwielen deze keer wijder uit elkaar staan dan bij de 997 het geval was.
Ik heb toch nog mijn twijfels, ofwel ooit een nieuwe aanschaffen in 2de hands, ofwel nu gaan voor een 997 in 2de hands. Want het model 997 vind ik toch net dat iets rauwer en sportiever.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk BerichtenWel, carrera s in DE: 102436*1.21/1.19=104158-> close enough.
Dus eindprijs op de duitse config converteren zou een goed idee moeten geven van de prijs.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Xaverius Bekijk BerichtenHeeft er iemand een idee of er nu in het actuele fiscale klimaat veel 991's en/of jonge occasie 997's verkocht worden? Ik was dat laatste immers van plan, met de nadruk op WAS....
Verkoop zit volledig op zijn gat, zelfs diesels en hybrides!
En de maatregelen van vandaag voorzien niet veel beters, integendeel...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DVW Bekijk BerichtenJuist nog eens langsgeweest bij CM in Latem.
Verkoop zit volledig op zijn gat, zelfs diesels en hybrides!
En de maatregelen van vandaag voorzien niet veel beters, integendeel...
Dan wacht ik liever nog tot begin vlg jaar ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Soulphonic Bekijk BerichtenPrijzen van de 997 facelift zullen dan ook wel nog verder zakken zeker?
Dan wacht ik liever nog tot begin vlg jaar ...
Comment
Comment