Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Porsche 991

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
    Werk jij daar al zolang ?

Neen. Maar God heeft me de gave van communiceren cadeau gedaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
      Chanse dan

Comment

Heerlijk.

Comment

Mattheus de evangelist

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichten
            dan tel ik al voor 1 vinger aan die hand... de eerste x dat ik blij ben altijd prive gekocht te hebben.
            Ik heb mijn nieuwe 997 Carrera GTS (2011) vorig jaar ook volledig privé gekocht. Akkoord, het is echt veel geld en de BIV is ook een bittere pil....maar die 911 in mijn garage is één brok passie en emotie en pure schoonheid.....de meeste mensen zouden me gek verklaren als de prijzen zouden horen...maar ik heb er geen spijt van....ik geniet er meer van dan pakweg een stukje vastgoed.....
            Helaas is het nu bijna bij wet verboden om met een sportwagen te rijden; in elk geval halen onze mooie ministers alles uit de kast om de echte sportwagenfanaat met alle middelen te bestrijden en leeg te melken...

Comment

• Gij hebt een 997 GTS???

Beste keuze uit het 997-gamma. Dik 400pk, breed kontje en mogelijkheid voor een 90L tank.

Comment

• .....
                Last edited by ; 07/02/2012, 17:47.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BernieDC Bekijk Berichten
                  Helaas is het nu bijna bij wet verboden om met een sportwagen te rijden; in elk geval halen onze mooie ministers alles uit de kast om de echte sportwagenfanaat met alle middelen te bestrijden en leeg te melken...
                  Moet zijn: rooie ministers en hun slaafse nuttige idioten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
                    Heerlijk..

Ik denk inderdaad dat er veel meer mensen zijn die zo een wagen privé kopen, dat zijn volgens mij 'de echte' en die hoeven zich dan uiteindelijk niks aan te trekken van nieuwe regelingen zoals VAA....
                    Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
                    Ik ga zwijgen voor ik overkom als een dikke nek of noem maar op want hier slaat men de bal soms volledig mis wanneer je uw mening uit.

Zo een wagen koop je normaal al niet op de zaak maar privé.
                    Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
                    Ik wil hier nu geen ruzieverwekkende reacties gaan creeëren maar die 60 % is volgens mij net die klasse mensen die die wagen eigenlijk niet kunnen betalen want anders zegt men zo een wagen niet af.
                    Wàt een regelrechte bullsh..

Comment

• Groot gelijk. Ik zou naar Nederland verhuizen.

Sent from my HTC Radar.
                      120d Hatch Edition Sport

Comment

• ik heb geen zin om VAA bullshit te lezen in een topic over de nieuwe 911 more pics ^^

Comment

• Gem. testverbruik van de 991 Carrera S met PDK in Autogids : 10,5L/100km.

Mooie prestatie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                            Gem. testverbruik van de 991 Carrera S met PDK in Autogids : 10,5L/100km.

Mooie prestatie.
                            Wil ik eerst eens zelf zien en dan geloven

Comment

• Zei de man met z'n zuipschuit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                                Gem. testverbruik van de 991 Carrera S met PDK in Autogids : 10,5L/100km.

Mooie prestatie.
                                Een snelwegrit op legale wijze zelfs 8,5

Comment

• Als het verbruik in verhouding is met de CO2-uitstoot, dan zal dat zeker correct zijn. Deze zomer heb ik eens een rondrit meegedaan met de M3. In onze groep was een man met een nieuwe 997 Turbo S PDK. Ik ken de exacte cijfers niet meer, maar die Porsche had een gemiddeld verbruik tijdens die rit van om en bij de 13 liter, terwijl ik 18 liter had met de M3. De M3 is dan ook een verschrikkelijke zuiper. In verhouding tot z'n prestatie echt wel teveel.
                                  OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                  Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Dat verbruik ligt dan mooi in de lijn van de Panamera.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                                      Wil ik eerst eens zelf zien en dan geloven
                                      Toere verbruikt met alles wat hij heeft minstens 50% meer dan het opgegeven normverbruik
                                      MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk Berichten
                                        Toere verbruikt met alles wat hij heeft minstens 50% meer dan het opgegeven normverbruik
                                        50% meer zal het nu ook niet zijn hoor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BernieDC Bekijk Berichten
                                          Ik heb mijn nieuwe 997 Carrera GTS (2011) vorig jaar ook volledig privé gekocht. Akkoord, het is echt veel geld en de BIV is ook een bittere pil....maar die 911 in mijn garage is één brok passie en emotie en pure schoonheid.....de meeste mensen zouden me gek verklaren als de prijzen zouden horen...maar ik heb er geen spijt van....ik geniet er meer van dan pakweg een stukje vastgoed.....
                                          2nd that

Comment

Working...
                                          X