Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Porsche 991

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• De nieuwste 911 is al geen misselijke auto als het op snelheid aankomt, maar er zijn altijd mensen die meer power willen. Daarom biedt Porsche Exclusive de powerkit aan. Goed voor 430 pk!

Wie nog meer vermogen wil hebben in de kont van z’n Porsche 911 Carrera S kan de Powerkit bestellen bij Porsche Exclusive. Zo levert de 3,8-liter grote zescilinder boxermotor 430 pk, waarmee de sprint van 0 tot 100 km/h (in het geval van de Coupé) in slechts 4,0 seconden kan worden afgelegd. De topsnelheid komt op 306 km/h te liggen voor een 911 met PDK en op 308 km/h voor de versie met handbak. Het verbruik wordt volgens Porsche niet beïnvloed.
    De extra kracht is mogelijk dankzij aanpassingen aan het motormanagement, speciale cilinderkoppen met andere nokkenassen en een nieuw inlaattraject, evenals een extra tussenkoeler. Ook het uitlaatgeluid profiteert van de aanpassingen, want met de Powerkit wordt een krachtig, sportief geluid geproduceerd.
    Naast de motorische upgrade biedt Porsche Exclusive ook pakketten met aerodynamische carrosseriedelen aan. Zo is er een verlaagde voorbumper met grotere koelopeningen in Sport Design-pakket, waar ook een ‘ducktail’-vormige achterspoiler bij hoort. Het Aerokit Cup-pakket biedt een extra vaste ‘vleugel’ boven de achterspoiler en een extra voorste spoilerlip met grotere luchtinlaten. Daarnaast zijn er onder andere getinte zijruiten en een exterieurpakket met onderdelen in carrosseriekleur te bestellen. Ook het interieur is met onder andere sierlijsten van luxe materialen aan te passen.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Die spoiler op die witte cabrio is niet echt mijn smaak. Het lijkt alsof je met een eend aan het rijden bent.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe Bekijk Berichten
          Die spoiler op die witte cabrio is niet echt mijn smaak. Het lijkt alsof je met een eend aan het rijden bent.
          Daarom noemt het ook een ducktail. Maar op een witte cabrio is het ook niet echt mijn ding.
          Die rode coupe daarentegen is subliem.

Comment

• Ik vind de achterspoiler bij allebei de wagens niet mooi.
            OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
            Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Geil ding. Ik kan de spoilers wel smaken, maar ik ben dan ook een stiekeme johnny.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                Ik vind de achterspoiler bij allebei de wagens niet mooi.
                Idem. Die dubbele spoiler op die rooie is in 't kwadraat. En de duckspoiler is gewoon lelijk op een 991.

Comment

• ben echt weg van de 991
                  de rode is om je vingers van af te likken
                  de witte is mooi maar idd de spoiler 'breekt' ergens de mooie lijn van de wagen
                  2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
                  2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
                    Daarom noemt het ook een ducktail. Maar op een witte cabrio is het ook niet echt mijn ding.
                    Die rode coupe daarentegen is subliem.
                    Ah i see what porsche did there :p (sorry examens & dan komen de 9gag mopjes soms naar boven, ja ik ben snel verveelt tijdens mijn pauze :p) Hadden ze nu gewoon die spoiler van die rode, zo dat bovenste enkel gedaan, dan zou het prachtig zijn

Comment

• Gelekt: Porsche 991 Carrera 4 & Carrera 4S

Kijk eens aan, een vroegtijdige plaatjeslozing vanuit Stuttgart. Nog voor de officiële onthulling -vermoedelijk maandag- duiken de eerste afbeeldingen van de vierwielaangedreven versie van de nieuwe 911 het web op.
                      Net als zijn voorgangers komt de 911 met een 4WD-optie om je porker beter in het gareel te kunnen houden. Uiterlijke wijzigingen behouden zich wederom tot iets dikker heupen en een rood reflecterend balkje tussen de achterlichten. Onder de kap blijft het verder een bekend recept: de 3.5-liter zescilinder boxermotor voor de Carrera 4, goed voor 350 pony’s, terwijl de Carerra S de 3.8-optie krijgt die het vermogen naar 400 pk schopt. Binnenkort zowel als cabrio en coupé te verkrijgen.
                      De onthulling volgt aan het einde van september in Parijs, waarna de 4WD-versie nog voor het aanbreken van het glijseizoen de dealers zal raken. (via Germancarscene)

Bron: autoblog

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• En weer is de Porsche 911 uitgebreid, dit keer zijn het de Carrera 4-modellen. Die komen meteen als Coupé en Cabriolet.

De Porsche 911 Carrera 4 en 4S onderscheiden zich zoals gebruikelijk met een bredere carrosserie. De wielkasten achter zijn 22 millimeter breder, en de banden achter zijn 10 millimeter breder dan bij de achterwielaangedreven Carrera en Carrera S. En dan is er natuurlijk ook weer de rode lichtbalk tussen de achterlichten.
                          Porsche zegt dat de nieuwe Carrera 4 en 4S 16 procent lichter zijn dan hun voorgangers op basis van de 997, wat neerkomt op een 65 kilo lager gewicht.
                          De 350 pk sterke Carrera 4 sprint in 4,5 seconden van 0 naar 100 km/h en haalt een top van 285 km/h. Trek daar voor de 4S nog eens viertienden vanaf en bij de top mag je 14 kilometer optellen. Als Cabriolet hebben de 4 en de 4S beide tweetienden van een seconde meer nodig voor de sprint en ze lopen iets minder hard, het scheelt drie kilometer top. De Carrera 4S beschikt uiteraard over de 400 pk sterke boxermotor.
                          Voor wie het weten wil, de Carrera 4 verbruikt met PDK 8,6 liter per 100 kilometer, dat is 203 gram CO2 per kilometer, als Cabrio is dat 8,7 liter per kilometer.
                          Voor de 4S Coupé is het verbruik met PDK 9,1 liter per 100 kilometer (215 gr./km) en de Cabrio doet het met 9,2 l/100 km (217 gr./km).
                          Nieuw is het menu in de boordcomputer waardoor je kunt zien hoe de vierwielaandrijving de krachten verdeelt. En je kunt de integraal aangedreven 911’s krijgen met adaptieve cruise control. Porsche rept verder over een nieuw type glazen schuifdak. Porsche Active Safe zit er op als je de adaptieve cruise control bestelt in combinatie met een PDK, een systeem dat de kans op een kop-staartbotsing verkleint.
                          Op de Salon van Parijs komen de Carrera 4 en 4S voor het eerst in de schijnwerpers te staan. Eind dit jaar worden ze leverbaar.

Comment

Comment

• 8,7ltr? moete toch de 400pk niet al teveel gebruiken .

heb er nu al een paar zien rijden van de 991. in het begin vond ik er niet zoveel aan maar nu
                              BMW X5 45e

Comment

• Van de officiële Porsche website.

Comment

• Had de foto ook al gezien.... ben eens benieuwd om dat irl te zien in den donker....

Comment

• die verlichting doet mij aan iets anders denken
                                    1991 Audi S2 coupe
                                    2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

• Als ik een 991 koop, zal het zonder deze rode lijn zijn.
                                      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Gisteren een nieuwe 991 op de E40 in Beernem tegen gekomen. Wat een mooi ding, spoilertje erop & in het donkergrijs/bruin

Maar knalde er direct vandoor, anders had ik een foto gemaakt.

Comment

• Comment

Working...
                                          X