Oorspronkelijk geplaatst door Vista
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Porsche 991
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenBij de 997 is het idd best knap, maar toch verkies ik de coupé of cabrio.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk BerichtenDit type Targa vind ik niets, je moet handmatig het dakdeel er af halen.
De 997 targa is wel gaaf, maar of je dat een targa kan noemen is een tweede.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk BerichtenIk vind persoonlijk deze Targa qua lijn ook subliem, maar naar 't schijnt is dat daksysteem niet volledig vrij van problemen (kraakgeluidjes).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenHier niet echt cabrio lover dus liever een Targa die toch iets exclusiever is dan de vele gewone 997's die je dagelijks tegenkomt in ons straatbeeld.
Laats een Targa gezien in GT3 uitmonstering.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MMario Bekijk BerichtenZonder twijfel verkies ik het uiterlijk van de Targa ... vooral de uitloop van de verchroomde lijst in een hoek ... prachtig !Last edited by Jokke_vlo; 25/12/2012, 17:10.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk Berichtengelukkig is dit een photoshop, ziet er maar mottig uit met dat stuk in het zilver
had ik zelf niet beter kunnen verwoorden
Comment
-
De Porsche 911 is een geliefd object bij de meest uiteenlopende tuners. Deze week mag Gemballa z'n nieuwste creatie laten zien.
Gemballa heeft de 911 Carrera S Convertible onder handen genomen en hem voorzien van een nog redelijk subtiele bodykit. Op motorisch vlak hebben de heren hun handen bijna helemaal thuisgehouden, maar met die heerlijke zescilinder boxermotor achterin is dat natuurlijk ook helemaal niet nodig.
De tuner schroeft z'n GT-aerodynamica pakket op de 911 zonder dak. We zien een voorbumper met drie grote luchtinlaten en een kleine koolstofvezel lip aan de onderzijde. Aan de zijkant moet een sideskirt de golvende lijnen van de sportieve Duitser accentueren en aan de achterzijde zien we wat donkere details en een koolstofvezel strip tussen de achterlichten. Een diffusor ontbreekt uiteraard niet, hetzelfde geldt voor de lip aan de achterzijde. Alle onderdelen worden volledig vervaardigd uit koolstofvezel en worden gemonteerd op de bevestigingspunten die de 911 al fabriek-af met zich meekrijgt. Gaten boren en plakken is er dus niet bij. Het totale pakket mag mee vanaf 19.860 euro. De 911 moet je uiteraard zelf aanleveren.
Een andere uitlaatpijp zorgt voor een stijging van het vermogen met 10 pk. Ingekorte veren leggen de 911 2 centimeter dichter boven het asfalt, wat volgens Gemballa voor een strakker bochtengedrag moet zorgen. Speciaal 21-inch lichtmetalen wielen moeten het plaatje compleet maken. Bovenstaande aanpassingen worden aangeboden voor een bedrag van 8.948 euro.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
Comment