Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Porsche 991

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Kitsch voor 't middenoosten...
    U hoeft dit niet te lezen.

Comment

• toch al meer een mannenwagen dan die boxter ook al zijn sommige hier nu waarschijnlijk weer door op hun pietje getrapt :p
      lets have some more member berries

Comment

• Gast, ga ergens anders zagen.

Comment

• Die 6 uitlaten op die Gembella zijn afgrijselijk.
          2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
          2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
          2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Ik vind die strook tussen de achterlichten toch zeer geslaagd!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ALexanderGTI Bekijk Berichten
              Ik vind die strook tussen de achterlichten toch zeer geslaagd!
              Dat is waar, ook de velgen zijn best te pruimen. Gelijken wat op de velgen van de nieuwe RS6.

Comment

• En Hopla, hier is ie dan de nieuwe Turbo!!! 560 PK pffff, das verdikke snel!

Ziehier, de nieuwe Porsche 911 (991) met turbopower. En hij is snel. Serieus snel. Laten we eerst beginnen met het uiterlijk. De heupen zijn nog eens 28 mm breder geworden dan die van de 911 Carrera 4. Hij staat standaard op two-tone lichtmetalen 20-inch wielen, die op de Turbo S zijn bevestigd met een centrale […]

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ALexanderGTI Bekijk Berichten
                  En Hopla, hier is ie dan de nieuwe Turbo!!! 560 PK pffff, das verdikke snel!

http://www.autoblog.nl/nieuws/porsch...nieuwste-58812
                  520 pk.
                  Is de Turbo S die 560 pk heeft...

Comment

• Porsche viert feest, de 911 bestaat namelijk 50 jaar. Reden voor een hele dikke special edition? Nope, het is een gewoon jubileummodelletje geworden. Een heel exclusief jubileummodel dan? Nee, ook niet. Er worden 1.963 exemplaren van gebouwd, niet echt weinig ofzo. Porsche verdedigt dit enorme aantal omdat het verwijst naar het jaar waarin de 911 zijn wereldpremière beleefde. Ze hadden er natuurlijk ook 63 kunnen maken, of 50, maar dat was waarschijnlijk te makkelijk geweest.

Enfin, de gelimiteerde versie van de 400 pk sterke 911 Carrera S is voorzien van een aantal extra’s. Zoals het Porsche Active Suspension Management (PASM) en het sportuitlaatsysteem. De speciale 20-inchwielen zijn een ode aan de legendarische ‘Fuchs’-wielen, ze zijn afgewerkt met matzwarte lak en voorzien van een gepolijst centraal deel. Verder zien we verchroomde strips op de luchtinlaten voor, op de luchtroosters van de motorruimte achter en op het paneel tussen de achterlichten.
                    Het 911 jubileummodel is verkrijgbaar in twee unieke kleuren: geisergrijs metallic en grafietgrijs metallic. Grijs dus. Al schijn je ook unilak zwart te mogen bestellen. Achterop is een tweekleurige badge gemonteerd met het opschrift “911 50” in 3D-effect. Dit speciale logo komt terug in een driekleurig reliëf op de hoofdsteunen en in twee kleuren op de toerenteller en de aluminium dorpelpanelen. Verder is het te vinden op het paneel voor de bekerhouder, samen met het unieke productienummer van de gelimiteerde jubileumversie.
                    In het interieur verwijzen eveneens talrijke details naar de oorspronkelijke Porsche 911, zoals de tellers met groene wijzerplaten, de witte wijzers en de zilverkleurige kapjes op de as van de wijzers. Een andere specialiteit vormen de gedeeltelijk met leder beklede stoelen met een middenbaan van geweven stof dat doet denken aan de ‘Pepita’-ruit uit de jaren zestig. De schakelpook (of de keuzehendel van de PDK-transmissie) is afkomstig uit het Porsche Exclusive-programma. Ze zijn afgewerkt in geborsteld aluminium, net als de sierstroken op het dashboard, de deuren en de middenconsole.
                    Het Porsche 50 jaar 911 jubileummodel accelereert van 0 naar 100 km/u in 4,5 seconden (4,3 seconden met PDK-transmissie). De auto zal in september gespresenteerd worden op de IAA in Frankfurt, exact dezelfde plek waar 50 jaar eerder de eerste 911 werd getoond (toen nog 901 genaamd). De levering van de jubileumuitvoering start op 23 september.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Comment

• Die zetels, velgen, rvs stripjes in de spoiler......

Comment

• Ik vind 'm ook subliem.
                              Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Die heeft toch ook de kont van de 991 4S of niet?

Comment

• Dat jubileummodel is echt schitterend!

Comment

• Miljaar.
                                    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                                      Die heeft toch ook de kont van de 991 4S of niet?
                                      Volgens mij niet.
                                      Als zie het het verschil tussen een 2 en een 4 bij een 991 veel minder goed dan bij een 997
                                      2021 Taycan 4S
                                      2021 Lexus UX250h

Comment

• 121.119€ in Duitsland voor de manuele
                                        2021 Taycan 4S
                                        2021 Lexus UX250h

Comment

Working...
                                        X