Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Porsche 991

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk Berichten
    Vond ik ook al bizar. Ook al zijn ze daar ongelooflijk secuur in, het zou wel kunnen gelekt zijn... Is niet de eerste keer.
    Als men de foto's download en bij eigenschappen kijkt ziet men: auteurs: Stefan Warter, foto genomen op 27/06/2011. Zeker gelekte foto's maar 'who cares'?
    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

ICM zag dat het goed was.

Dat is mijn argumentatie om nu geen EOL 911 meer te kopen, hoe goed, volwassen en mooi de huidige ook is. Was. De nieuwe overtreft IMO.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
        Ik zie wel al enkele mogelijkheden voor extra opties "met leder bekleed": middenconsole, paneeltjes in de deuren naast de zijdelingse luchtmonden, paneel met de ruitenheffercluster en luidsprekerafdekking tot in de kaartenbak, samen met het achterste bergvak onderaan in de deuren, deurdorpels binnenin, bekleding spiegeldroek, middenarmsteun, ...
        The saga continues.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
          Embargo loopt dat 24/08 als ik mij niet vergis...
          Dat zou alvast veel verklaren.

Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
          Ik denk dat 19" de standaard maat blijft hoor, maar 'ie lijkt visueel wel 20" nodig te hebben, spijtige evolutie imo.

Voor de rest vind ik 'm heel geslaagd.
          Misschien 19" standaard voor de non-S, en 20" standaard voor de S? Stond zo te lezen in de AMS, waar ze 'm (weliswaar nog in Tarnkleid) al kort hebben getest. Maar of dat klopt?

Test was alvast zeer positief:
          • auto ziet er IRL duidelijk groter uit
          • voelt binnenin ruimer aan, ondanks uit de kluiten gewassen middenconsole
          • nieuwe motoren klinken wat scherper (minder romig), draaien zeker even goed onderin maar zouden een stukje pittiger aanvoelen hoog in toeren (dacht dat de redline ook een 200-tal toeren hoger ligt dan nu)
          • auto is een pak comfortabeler met de gestuurde / instelbare ophanging, ondanks 20"
          • optioneel actief antirolsysteem dat de auto verbluffend stoïcijns zijdelingse versnelling doet verteren
          • spoor achteraan is gelijk gebleven met de 997, maar het spoor vooraan is veel verbreed (meerdere cm zelfs) en vooraan liggen nu ook 245-banden ... dat alles (samen met langere wielbasis) om onderstuur tegen te gaan, en dat zou ook gelukt zijn (zolang je niet met een snokje instuurt)
          • Zou een 35-tal kilo lichter zijn dan de 997 (stock Carrera S vs stock Carrera S).
          • 20" standaard op de S, 19" op de gewone
          • ...
          Helaas enkel een korte test, dus geen diepgaande analyses & vergelijking. En bovenstaande is ook enkel maar wat ik me van buiten herinner...
          Last edited by ; 17/08/2011, 14:41.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
            Als men de foto's download en bij eigenschappen kijkt ziet men: auteurs: Stefan Warter, foto genomen op 27/06/2011. Zeker gelekte foto's maar 'who cares'?
            Aan het formaat, bestandsnaam en de bestandsgrootte te zien zijn het alvast Porsche persfoto's, dat is zeker.

Comment

Zeker en vast erg geslaagd overall! Het interieur ziet er prachtig uit met die Panamera styling, maar niet 'te business' om het sportieve er af te halen. Achterkant is natuurlijk wat wennen doordat het misschien wat voor op zijn tijd is maar qua design echt wel prachtig! Voorkant ziet er mij vrij 997 buiten de leds die misschien iets teveel aandacht vragen.., dat zal IRL moeten blijken.
              Zijdelings achterprofiel foto van die zilvere doet m'n mond echt wel wat verwijden om wat saliva te extraheren..

Erg mooi om na een rotdagje vakantiewerk deze foto's te mogen aanschouwen! Heil Porsche .

Comment

Er zijn nog foto's hoor .. als ze hier vanavond nog niet opstaan, zal ik ze uploaden.

Comment

Deze dus ..

Comment

Waar ik vind dat de voorbumper van de 997 te weinig laag komt, lijkt dit met de 991 standaard beter uitgewerkt. De 997 is overduidelijk aantrekkelijker in GT3 of Turbo versie en dus -bumpers.

997:

Bij de GTx is de voorbumper lager en evenwichtiger tov de rest van de auto, het verandert de stance:

Als je de nieuwe bekijkt, dan lijkt de 997 zelfs bijna te kort. De GTx heeft dit effect veel minder dankzij de achterspoiler.

Comment

zeer geslaagd IMO
                      Ben tevreden, evenwichtig design (juist bij de snuit moet ik nog aan 'iets' wennen, maar kan er mijn vinger niet opleggen) en een mooi interieur. De 991 doet m.i. geen afbreuk aan de vorige 911: zeker de 997.2 gaat er niet veel 'ouder' uit zien, de 997.1 misschien een beetje, maar het design was al wat stoffiger geworden door de 997.2.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Naish
                        Wat bedoel je precies met "te weinig laag"??
                        Niet laag genoeg.

"Te hoog" is niet echt toepasselijk, vind ik.

Comment

Geen verrassing, wel erg geslaagd.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk Berichten
                            Er zijn nog foto's hoor .. als ze hier vanavond nog niet opstaan, zal ik ze uploaden.
                            Zalig, thx!

Comment

Ziet er strak uit!

"PORSCHE 911 Carrera S" op de achterkant vind ik wel wat overdreven

Comment

Ik ben benieuwd naar de beenruimte achteraan.
                                OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Ik zag dat BMWMB als laatste in dit topic postte, en was er zeker van dat 'ie iets over de achterste zitplaatsen zou gaan zeggen. En kijk!

Comment

Hier 7 foto's ipv 6?

Comment

Interieur
                                      Bijgevoegde Bestanden

Comment

Bij nader inzicht zijn die achteruitkijkspiegels op de deuren toch maar ... euhm.. vreemd?

Comment

Ik weet niet goed wat ik ervan moet denken.
                                          De 997 was iets verfijnder, deze ziet er breder en stoerder uit.
                                          Maar of hem nu echt mooier is.
                                          Ik zal het eens IRL moeten bekijken.
                                          2012 E92 Bmw 335i DKG
                                          1991 E30 320i

Comment

Working...
                                          X