Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Vond ik ook al bizar. Ook al zijn ze daar ongelooflijk secuur in, het zou wel kunnen gelekt zijn... Is niet de eerste keer.
Als men de foto's download en bij eigenschappen kijkt ziet men: auteurs: Stefan Warter, foto genomen op 27/06/2011. Zeker gelekte foto's maar 'who cares'?
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Ik zie wel al enkele mogelijkheden voor extra opties "met leder bekleed": middenconsole, paneeltjes in de deuren naast de zijdelingse luchtmonden, paneel met de ruitenheffercluster en luidsprekerafdekking tot in de kaartenbak, samen met het achterste bergvak onderaan in de deuren, deurdorpels binnenin, bekleding spiegeldroek, middenarmsteun, ...
Ik denk dat 19" de standaard maat blijft hoor, maar 'ie lijkt visueel wel 20" nodig te hebben, spijtige evolutie imo.
Voor de rest vind ik 'm heel geslaagd.
Misschien 19" standaard voor de non-S, en 20" standaard voor de S? Stond zo te lezen in de AMS, waar ze 'm (weliswaar nog in Tarnkleid) al kort hebben getest. Maar of dat klopt?
Test was alvast zeer positief:
auto ziet er IRL duidelijk groter uit
voelt binnenin ruimer aan, ondanks uit de kluiten gewassen middenconsole
nieuwe motoren klinken wat scherper (minder romig), draaien zeker even goed onderin maar zouden een stukje pittiger aanvoelen hoog in toeren (dacht dat de redline ook een 200-tal toeren hoger ligt dan nu)
auto is een pak comfortabeler met de gestuurde / instelbare ophanging, ondanks 20"
optioneel actief antirolsysteem dat de auto verbluffend stoïcijns zijdelingse versnelling doet verteren
spoor achteraan is gelijk gebleven met de 997, maar het spoor vooraan is veel verbreed (meerdere cm zelfs) en vooraan liggen nu ook 245-banden ... dat alles (samen met langere wielbasis) om onderstuur tegen te gaan, en dat zou ook gelukt zijn (zolang je niet met een snokje instuurt)
Zou een 35-tal kilo lichter zijn dan de 997 (stock Carrera S vs stock Carrera S).
20" standaard op de S, 19" op de gewone
...
Helaas enkel een korte test, dus geen diepgaande analyses & vergelijking. En bovenstaande is ook enkel maar wat ik me van buiten herinner...
Als men de foto's download en bij eigenschappen kijkt ziet men: auteurs: Stefan Warter, foto genomen op 27/06/2011. Zeker gelekte foto's maar 'who cares'?
Aan het formaat, bestandsnaam en de bestandsgrootte te zien zijn het alvast Porsche persfoto's, dat is zeker.
Zeker en vast erg geslaagd overall! Het interieur ziet er prachtig uit met die Panamera styling, maar niet 'te business' om het sportieve er af te halen. Achterkant is natuurlijk wat wennen doordat het misschien wat voor op zijn tijd is maar qua design echt wel prachtig! Voorkant ziet er mij vrij 997 buiten de leds die misschien iets teveel aandacht vragen.., dat zal IRL moeten blijken.
Zijdelings achterprofiel foto van die zilvere doet m'n mond echt wel wat verwijden om wat saliva te extraheren..
Erg mooi om na een rotdagje vakantiewerk deze foto's te mogen aanschouwen! Heil Porsche .
Waar ik vind dat de voorbumper van de 997 te weinig laag komt, lijkt dit met de 991 standaard beter uitgewerkt. De 997 is overduidelijk aantrekkelijker in GT3 of Turbo versie en dus -bumpers.
997:
Bij de GTx is de voorbumper lager en evenwichtiger tov de rest van de auto, het verandert de stance:
Als je de nieuwe bekijkt, dan lijkt de 997 zelfs bijna te kort. De GTx heeft dit effect veel minder dankzij de achterspoiler.
zeer geslaagd IMO
Ben tevreden, evenwichtig design (juist bij de snuit moet ik nog aan 'iets' wennen, maar kan er mijn vinger niet opleggen) en een mooi interieur. De 991 doet m.i. geen afbreuk aan de vorige 911: zeker de 997.2 gaat er niet veel 'ouder' uit zien, de 997.1 misschien een beetje, maar het design was al wat stoffiger geworden door de 997.2.
Ik weet niet goed wat ik ervan moet denken.
De 997 was iets verfijnder, deze ziet er breder en stoerder uit.
Maar of hem nu echt mooier is.
Ik zal het eens IRL moeten bekijken.
Comment