Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Prachtig! Maar vraag me af hoe de stoffen kap er gaat uitzien na bijv. 1000 x openen en sluiten. Op de filmpjes lijkt die toch heel erg op te plooien en dat komt de levensduur niet altijd te goede
Prachtig design, knap concept om die kleine kap op die manier te kunnen wegbergen. Lijkt me een veel betrouwbaarder systeem dan dat glazen schuifdak van de vorige generatie.
Spijtig van dat extra gewicht , had ik liever een handmatig af te nemen dak (zoals bij Elise) en wat minder gewicht ... kwa looks vind ik de Targa wel een prachtige wagen.
Ik vind de 991 een zeer geslaagd design, maar (met alle respect voor targalovers) dat targa-stuk lijkt zoiets dat er achteraf is aan gebricoleerd, 't verknoeit de mooie lijn.
2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK
Daar een 50th versie in en het wordt een topper in verkoop! Ik ben er zeker voor gewonnen. Liever een targa dan een cabrio. Maar die prijzen? En bij een 4S vond ik altijd de rode reflector tussen de achterlichten de kers op de taart. Maar nu liever een 4S carrosserie maar zonder die reflector.
Comment