Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
tis maar een detail, en ik zie het nu pas: het multifunctionele stuur op de foto's is weer met die contra-Intuïtieve schakelknoppen, ik hoop dat het standaardstuur weer paddles heeft...
tis maar een detail, en ik zie het nu pas: het multifunctionele stuur op de foto's is weer met die contra-Intuïtieve schakelknoppen, ik hoop dat het standaardstuur weer paddles heeft...
Standaardstuur? Je bedoelt het optionele (lees €€€) stuur
Ik was ook al lang en in volle spanning aan het wachten op de foto's.
Zeer geslaagd, ziet er 'sleeker' (meer gestrekt, langer, platter) uit dan een 997, toch valt het op dat deze 911 een stuk gegroeid is. Enigste storend minpunt vind ik de led's die niet recht op de zwarte ventilatieroosters staan en wat uitsteken Interieur forse verbetering erg geslaagd, door de middentunnel ziet er een 997 plots een heel pak kaler uit. Zal wel weer een schot in de roos zijn, as usual
'The King is dead, long live the King'. Een nieuwe 911, voor de Porsche-liefhebber altijd toch wel iets speciaals, ik ben alvast fan
Audi A6 Allroad 3.0TDI Quattro Tiptronic
Audi A5 Cabriolet 2.0TFSI Quattro S-Tronic
BMW 320d
Mercedes-Benz B180 CDI 'bompa'
Geef mij de huidige maar. Ik vind die achterlichten te minimalistisch tegenover de nieuwe poep. Het uitsnijden van de led-strips aan de zijkant van de bumper had voor mij ook niet gemoeten.
@ post van Martini: indien dat het schuifdak is is het verschil met een Targa toch echt niet meer groot, misschien kloppen de geruchten van de terugkeer naar een echt Targadak dan toch? (ik geef toe: een gezonde dosis wishfull-thinking alhier )
Weer een 911 met weinig fantasie... Daar ben ik het niet mee eens.
uiteindelijk is het niet gemakkelijk om zo'n legendarisch model telkens opnieuw te veranderen zonder dat de ziel en de herkenbaarheid verloren gaat. In 't verleden is Porsche hier ook al in mindere mate in geslaagd. Kijk maar naar de 996. Toen hadden ze heel wat meer fantasie gebruikt tov z'n voorganger de 993, maar het resultaat was niet echt goed.
Ik vind deze 991 een topwagen. Door z'n gestrekter ontwerp is het een totaal andere wagen in mijn ogen, zonder z'n ziel te verliezen.
Hopelijk is er eindelijk wat meer plaats op de achterbank voor eventueel 2 kids.
Zo'n 991 Carrera 4S PDK cabrio...
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment