ik wil ene, tmag een optieloze basis carrera zijn
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Porsche 991
Collapse
X
-
2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
-
Oorspronkelijk geplaatst door Individualizer Bekijk Berichtendie zwarte
Ik dacht eerst nog iets anders te kopen voor ik een Porsche kocht (een echte ), maar nu niet meer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten911 blijft een knappe wagen, maar wanneer komen ze nu EINDELIJK eens met iets radicaal anders. Kijk eens naar Lambo of Ferrari en zie eens hoe hun modellen over de jaren geevolueerd zijn. Ok, daar zitten mss een paar misbaksels tussen maar algemeen gezien doen ze mij meer dan altijd maar quasi dezelfde wagens door te ontwikkelen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Individualizer Bekijk BerichtenPlannen om volgend jaar een M3 te kopen zijn de kop ingedrukt door de BIV.
Voor een 2009 M3 moet ik dik 8000 neertellen, voor een 2009 Porsche C2S "slechts" 3800.
Voor vennootschappen wijzigt er in 2012 nog niets.
Een 2009 M3 kost volgend jaar dus 3469,9 euro BIV2021 Taycan 4S
2021 Lexus UX250h
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk BerichtenIs enkel bij privé-inschrijvingen he.
Een 2009 M3 kost volgend jaar dus 3469,9 euro BIVMy Dyson on wheels: 2012 Tesla Roadster 2.5
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
weet er iemand toevallig de juiste cijfers vr euromillions vanavond?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Individualizer Bekijk Berichtenawel ik ook
Plannen om volgend jaar een M3 te kopen zijn de kop ingedrukt door de BIV.
Voor een 2009 M3 moet ik dik 8000 neertellen, voor een 2009 Porsche C2S "slechts" 3800. Hopelijk droppen de prijzen van die laatste met de lancering van de 991.
Maar als de nieuwe dan 60% afschrijfbaar zou zijn, moet ik er wel mijn rekenmachine bij nemen en mogelijk madam haar auto opofferenOorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk BerichtenIs enkel bij privé-inschrijvingen he.
Een 2009 M3 kost volgend jaar dus 3469,9 euro BIV
Dat gaat wel een ramp worden voor de herverkoopwaarde van zo een M3.
Soit, ik ben benieuw hoe die 991 rijdt, en of de prijzen van de 997 nog veel gaan zakken.2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk BerichtenMijne pa kreeg al bijna eene hartaanval
Dat gaat wel een ramp worden voor de herverkoopwaarde van zo een M3.
Soit, ik ben benieuw hoe die 991 rijdt, en of de prijzen van de 997 nog veel gaan zakken.
Ik blijf ook wel kijken naar wat de prijzen van de 997 zullen doen nadat "iedereen" de 991 zal besteld hebben..My Dyson on wheels: 2012 Tesla Roadster 2.5
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door crocky Bekijk Berichtenen waar vinden jullie die tabel van inschrijvingstaksen?U hoeft dit niet te lezen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Individualizer Bekijk Berichtenawel ik ook
Plannen om volgend jaar een M3 te kopen zijn de kop ingedrukt door de BIV.
Voor een 2009 M3 moet ik dik 8000 neertellen, voor een 2009 Porsche C2S "slechts" 3800. Hopelijk droppen de prijzen van die laatste met de lancering van de 991.
Maar als de nieuwe dan 60% afschrijfbaar zou zijn, moet ik er wel mijn rekenmachine bij nemen en mogelijk madam haar auto opofferen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NaishNeemt rekenmachine
kosten auto+afschrijving/jaar: 20000euro (ik noem maar een bedrag)
50%=> 10000euro aftrekbaar
60%=> 12000euro aftrekbaar
Dit wil zeggen dat je 2000euro meer kan inbrengen als kost, dus je winst wordt op 2000euro minder belast en betaal je dus 2000*33%(of voor sommigen 25%) minder belastingen op een jaar = 660euro/jaar. Afhankelijk van de aankoopprijs(vergeet niet BTW af te trekken) zal dat bedrag nog wel stijgen maar in verhouding met de aankoopwaarde is dit toch een relatief klein bedrag.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Individualizer Bekijk BerichtenPlannen om volgend jaar een M3 te kopen zijn de kop ingedrukt door de BIV.
Voor een 2009 M3 moet ik dik 8000 neertellen, voor een 2009 Porsche C2S "slechts" 3800.
Rij volgende keer eens mee op een trackday, je gaat positief verrast zijn!2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenIk heb van Koen gehoord dat je een "bwaah-gevoel" hebt bij een Carrera.
Rij volgende keer eens mee op een trackday, je gaat positief verrast zijn!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichtencarrera (dus niet de 'S') mist echt wel koppel
Comment
Comment