Ik vind hem heel knap, vooral achteraan.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Porsche 991
Collapse
X
-
911 blijft een knappe wagen, maar wanneer komen ze nu EINDELIJK eens met iets radicaal anders. Kijk eens naar Lambo of Ferrari en zie eens hoe hun modellen over de jaren geevolueerd zijn. Ok, daar zitten mss een paar misbaksels tussen maar algemeen gezien doen ze mij meer dan altijd maar quasi dezelfde wagens door te ontwikkelen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk BerichtenCayenne is een Porsche
Panamera ook.
Allebei radicaal anders dan een 911.
Ze bieden zelfs DIESELversies aan (go figure)
Ik wacht ook nog steeds op de nieuwe 928, en daarmee bedoel ik een volledig nieuwe wagen ipv een 2d Panamera.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten911 blijft een knappe wagen, maar wanneer komen ze nu EINDELIJK eens met iets radicaal anders. Kijk eens naar Lambo of Ferrari en zie eens hoe hun modellen over de jaren geevolueerd zijn. Ok, daar zitten mss een paar misbaksels tussen maar algemeen gezien doen ze mij meer dan altijd maar quasi dezelfde wagens door te ontwikkelen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten911 blijft een knappe wagen, maar wanneer komen ze nu EINDELIJK eens met iets radicaal anders. Kijk eens naar Lambo of Ferrari en zie eens hoe hun modellen over de jaren geevolueerd zijn. Ok, daar zitten mss een paar misbaksels tussen maar algemeen gezien doen ze mij meer dan altijd maar quasi dezelfde wagens door te ontwikkelen.
Waar ik wel in kan volgen is dat er in feite ruimte is voor iets 'boven' de 911 in de prijsklasse van de Murci's van de wereld voor een mittelmotor-sportwagen, maar nog onder de prijscategorie van de ware exoten genre CGT en 918
In dat geval zou men natuurlijk geen (om maar iets t noemen) GT2 RS'en meer (kunnen?) produceren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenNiet uit elke hoek een instant favoriet, maar t gaat komen, ik voel het
Had em graag eens gaan bezien in Frankfurt, maar ga deze editie moeten overslaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
De liefde is nog niet helemaal overgeslagen, maar dat komt wel.. daar ben ik gerust in2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Comment
Comment