Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Porsche 991

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Ik vind hem heel knap, vooral achteraan.

Comment

Nog een andere foto:

Comment

Mooie dikke basisuitlaatjes...
        Het is maar een indruk, maar de billen zien er langs achter lekker breed uit, zoals een 997 C4 en consoorten...

Comment

Comment

Comment

Instant favoriete auto.

Comment

911 blijft een knappe wagen, maar wanneer komen ze nu EINDELIJK eens met iets radicaal anders. Kijk eens naar Lambo of Ferrari en zie eens hoe hun modellen over de jaren geevolueerd zijn. Ok, daar zitten mss een paar misbaksels tussen maar algemeen gezien doen ze mij meer dan altijd maar quasi dezelfde wagens door te ontwikkelen.

Comment

Cayenne is een Porsche
                  Panamera ook.
                  Allebei radicaal anders dan een 911.
                  Ze bieden zelfs DIESELversies aan (go figure)
                  2021 Taycan 4S
                  2021 Lexus UX250h

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                    OMG !!! Uit deze hoek ik hij EPIC. De lichten lijken rechter te staan, zoals de 964 en 993 ... vet !

Comment

het is terug een prachtige evolutie geworden, maar toch vind ik 20 inch velgen heel groot lijken op bovenstaande foto's.

Comment

Ik vind hem echt erg erg mooi.

Comment

Ben er ook helemaal weg van echt, zwaar
                          Audi A6 Allroad 3.0TDI Quattro Tiptronic
                          Audi A5 Cabriolet 2.0TFSI Quattro S-Tronic
                          BMW 320d
                          Mercedes-Benz B180 CDI 'bompa'

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk Berichten
                            Cayenne is een Porsche
                            Panamera ook.
                            Allebei radicaal anders dan een 911.
                            Ze bieden zelfs DIESELversies aan (go figure)
                            Heb het over de 911, niet andere modellen. Kijk bijv. naar Ferrari. Van de 308/328 naar de 355 die imo een van de mooiste Ferrari's ooit was. Dan de 360, 430 en tot slot de 458.

Ik wacht ook nog steeds op de nieuwe 928, en daarmee bedoel ik een volledig nieuwe wagen ipv een 2d Panamera.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                              911 blijft een knappe wagen, maar wanneer komen ze nu EINDELIJK eens met iets radicaal anders. Kijk eens naar Lambo of Ferrari en zie eens hoe hun modellen over de jaren geevolueerd zijn. Ok, daar zitten mss een paar misbaksels tussen maar algemeen gezien doen ze mij meer dan altijd maar quasi dezelfde wagens door te ontwikkelen.
                              Je kunt een 911 toch écht niet vergelijken met eender welke andere auto.

Comment

Niet uit elke hoek een instant favoriet, maar t gaat komen, ik voel het
                                1963 Land Rover Series IIa
                                1994 Mercedes SL320
                                2015 Land Rover Discovery SDV6
                                2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                                  Mja, een 911 moet m.i. een 911 blijven, dat betekend dan ook dat het basisconcept gelijk moet blijven. Ik vind zelfs dat ze het al 'ver' drijven door af te stappen van de pure 'heckmotor' (blok ligt duidelijk meer boven de achteras dan bij de 997)
                                  Waar ik wel in kan volgen is dat er in feite ruimte is voor iets 'boven' de 911 in de prijsklasse van de Murci's van de wereld voor een mittelmotor-sportwagen, maar nog onder de prijscategorie van de ware exoten genre CGT en 918
                                  In dat geval zou men natuurlijk geen (om maar iets t noemen) GT2 RS'en meer (kunnen?) produceren.
                                  Last edited by ; 18/08/2011, 21:13.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                                    Niet uit elke hoek een instant favoriet, maar t gaat komen, ik voel het
                                    Same here ... frontaal zicht moet ik nog sterk aan wennen.

Had em graag eens gaan bezien in Frankfurt, maar ga deze editie moeten overslaan.

Comment

FAN!!!
                                      2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
                                      2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                                        Ok, vanuit deze hoek!

De liefde is nog niet helemaal overgeslagen, maar dat komt wel.. daar ben ik gerust in
                                        2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten

Uit deze hoek ziet hij er fantastisch uit!

Comment

Working...
                                          X