Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Porsche 991

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Qua standaardvelg kan dat tellen, imo. Fijn en elegant, en toch sportief.

Comment

• Brrr. (kleur + stuur)

Comment

• Terug naar drukknoppen ipv paddles achter het stuur???????

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten

Brrr. (kleur + stuur)
          Ik vind het stuur wel ok, maar die middentunnel + ventilatorroosters

Comment

• De middenconsole vind ik ok, en 'k denk dat dat na een korte gewenning erg aangenaam moet zijn in gebruik (cfr panamera, carrera gt). Die luchtmonden, mjah, als ik zoék naar iets om over te vallen dan zou het dat misschien wel zijn. Valt vooral op op foto's van achterin getrokken, idd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bwlian Bekijk Berichten
              Relatief crappy.
              Hier nog een

Dat ziet er onwijs vet uit!

Comment

• Damn in dat blauw valt hij tegen ..

Comment

• Zo goed als alle Porsches in dat blauw, 'k vind de kleur erg somber.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                    Terug naar drukknoppen ipv paddles achter het stuur???????
                    Nene, dat is Porsche-marketing. Eerst het slechte aanbieden om nadien de klanten te kans te geven om 't goede te kopen
                    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk Berichten
                      Damn in dat blauw valt hij tegen ..
                      awel ik heb hetzelfde gevoel bij het zien van die fotos...
                      2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
                      2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bwlian Bekijk Berichten
                        Eik. Doet het 991 design geweld aan en krijgt een overdreven groot Johnny-tuning karakter. Valt me hier meer op dan bijv. op een 997...

Comment

• Wat een fantastische wagen met een supermarge dat andere constructeurs alleen kunnen van dromen, die winnen 30K Eur net per auto !!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stefspain Bekijk Berichten
                            Wat een fantastische wagen met een supermarge dat andere constructeurs alleen kunnen van dromen, die winnen 30K Eur net per auto !!!
                            Inside info

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stefspain Bekijk Berichten
                              Wat een fantastische wagen met een supermarge dat andere constructeurs alleen kunnen van dromen, die winnen 30K Eur net per auto !!!
                              Dat is speculatie. Hoeveel ze verdienen per auto hangt onder andere af van hoeveel ze er van gaan verkopen. Zoiets valt pas na enkele jaren van productie te becijferen. Het kan zijn dat Porsche plant om deze marge te realiseren, over het exacte cijfer spreek ik mij niet uit.

Comment

• Hij staat op de Car Configurator

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                                  Terug naar drukknoppen ipv paddles achter het stuur???????
                                  Idd. Waarschijnlijk zal je moeten bij betalen voor het 'sportstuur' ofzo

Comment

• Wat vooral opvalt is dat dit eigenlijk een 997-stuur is

En wat is dat met nieuwe forum ?? Precies allemaal dezelfde gebruikers als hier ? SITRAP ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                                      En wat is dat met nieuwe forum ?? Precies allemaal dezelfde gebruikers als hier ? SITRAP ?
                                      Na enkele gebeurtenissen in de CC zijn vele CC'ers overgeschakeld naar een nieuw forum (Autominded) opgericht door onder meer Sega waar er striktere voorwaarden zijn voor de CC en dergelijke. De 'launch' van www.autominded.be zou voor morgen zijn.

Comment

• Waarom vallen ze nu terug naar beneden met hun getallen? (991)

Comment

• Waar vind ik foto's van het sportpakket?

Comment

Working...
                                          X