Oorspronkelijk geplaatst door BWS
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Porsche 991
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenWaar vind ik foto's van het sportpakket?
Comment
-
-
geluid van een S met sport uitlaat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BWS Bekijk BerichtenNa enkele gebeurtenissen in de CC zijn vele CC'ers overgeschakeld naar een nieuw forum (Autominded) opgericht door onder meer Sega waar er striktere voorwaarden zijn voor de CC en dergelijke. De 'launch' van www.autominded.be zou voor morgen zijn.
Comment
-
Zo'n dingen moet je eens in 't echt zien, die tekeningetjes zien er maar pover uit...
Heb eentje geconfigureerd zonder aan de prutsopties (interieuropsmuksels) te raken (dus wel PASMsport, PDCC, PSE, PCM, leder, adaptieve sportzetels + schuifdak + Bose), manueel = 126k : da's inderdaad wel ongeveer de prijs van de 997S met dezelfde opties, of althans niet merkelijk duurder. Doe er PCCB en PDK bij = 140k
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichtendat is nu eens een goede reden...
Comment
-
Eindelijk, een (zeer) deftige configurator en die ook werkt op m'n mac. Al een S gespecd met heel de rataplan PCCB, Burmester, Carbon, full leder, PDK, carbon, Sport Design, etc... : 150kAudi A6 Allroad 3.0TDI Quattro Tiptronic
Audi A5 Cabriolet 2.0TFSI Quattro S-Tronic
BMW 320d
Mercedes-Benz B180 CDI 'bompa'
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
Ligt het nu aan mij maar schakelt de PDK anders? De schakelovergangen zijn veel sportiever nu, beetje BMW/VAG-achtig, telkens met dat 'plofje'.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenZo'n dingen moet je eens in 't echt zien, die tekeningetjes zien er maar pover uit...
Heb eentje geconfigureerd zonder aan de prutsopties (interieuropsmuksels) te raken (dus wel PASMsport, PDCC, PSE, PCM, leder, adaptieve sportzetels + schuifdak + Bose), manueel = 126k : da's inderdaad wel ongeveer de prijs van de 997S met dezelfde opties, of althans niet merkelijk duurder. Doe er PCCB en PDK bij = 140k
Lijkt me idd. niet zo ver af te wijken van de 997, blijft wel een gigantische som natuurlijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenVolledig maar écht volledig naar m'n zin, GT-Silber, Espresso volleder, Sportzetels, PCM, Bose, PCCB, S-PASM, Carrera Cassic 20", PSE, ... kom ik aan 139.500 op de duitse configurator.
Lijkt me idd. niet zo ver af te wijken van de 997, blijft wel een gigantische som natuurlijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenOp de config staan er een paar
aerokit cup
sport design pakket
Owwwww!!! Ducktail op de optielijst!! Voorbumper met effen lipje vind ik ook mooier dan dat van de aerokit cup.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenZo'n dingen moet je eens in 't echt zien, die tekeningetjes zien er maar pover uit...
Heb eentje geconfigureerd zonder aan de prutsopties (interieuropsmuksels) te raken (dus wel PASMsport, PDCC, PSE, PCM, leder, adaptieve sportzetels + schuifdak + Bose), manueel = 126k : da's inderdaad wel ongeveer de prijs van de 997S met dezelfde opties, of althans niet merkelijk duurder. Doe er PCCB en PDK bij = 140kOorspronkelijk geplaatst door Mvl Bekijk BerichtenEindelijk, een (zeer) deftige configurator en die ook werkt op m'n mac. Al een S gespecd met heel de rataplan PCCB, Burmester, Carbon, full leder, PDK, carbon, Sport Design, etc... : 150kOorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenVolledig maar écht volledig naar m'n zin, GT-Silber, Espresso volleder, Sportzetels, PCM, Bose, PCCB, S-PASM, Carrera Cassic 20", PSE, ... kom ik aan 139.500 op de duitse configurator.
Ik ga ook 'es eentje maken (copyright meneer Meurisse, bijna).
Comment
-
Comment
Comment