Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Porsche 991

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door BWS Bekijk Berichten
    Na enkele gebeurtenissen in de CC zijn vele CC'ers overgeschakeld naar een nieuw forum (Autominded) opgericht door onder meer Sega waar er striktere voorwaarden zijn voor de CC en dergelijke. De 'launch' van www.autominded.be zou voor morgen zijn.
    lol

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
      Waar vind ik foto's van het sportpakket?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
        Onnozelaar

Comment

• Op de config staan er een paar

aerokit cup

sport design pakket

Comment

• geluid van een S met sport uitlaat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BWS Bekijk Berichten
              Na enkele gebeurtenissen in de CC zijn vele CC'ers overgeschakeld naar een nieuw forum (Autominded) opgericht door onder meer Sega waar er striktere voorwaarden zijn voor de CC en dergelijke. De 'launch' van www.autominded.be zou voor morgen zijn.
              dat is nu eens een goede reden...

Comment

• Dat sportdesign vind ik knap. Bij dat aerocup gedoe heb ik nog efkes twijfels. Ik heb daar altijd zo'n wannabe GT3-gevoel bij!

Comment

• Geen idee of het hier al staat, blijkbaar als je de -20mm + LSD optie neemt krijg je vooraan een grotere 'splitter' en opent de achterspoiler hoger.

Details

Comment

• Zo'n dingen moet je eens in 't echt zien, die tekeningetjes zien er maar pover uit...

Heb eentje geconfigureerd zonder aan de prutsopties (interieuropsmuksels) te raken (dus wel PASMsport, PDCC, PSE, PCM, leder, adaptieve sportzetels + schuifdak + Bose), manueel = 126k : da's inderdaad wel ongeveer de prijs van de 997S met dezelfde opties, of althans niet merkelijk duurder. Doe er PCCB en PDK bij = 140k

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                      dat is nu eens een goede reden...
                      Er waren nog wel een pak meer redenen dan dat alleen... Maar goed... Ik ga er niet over uitwijken. Ik wil hier immers geen 'reclame' maken of mensen tegen de schenen stampen.

Comment

• Eindelijk, een (zeer) deftige configurator en die ook werkt op m'n mac. Al een S gespecd met heel de rataplan PCCB, Burmester, Carbon, full leder, PDK, carbon, Sport Design, etc... : 150k
                        Audi A6 Allroad 3.0TDI Quattro Tiptronic
                        Audi A5 Cabriolet 2.0TFSI Quattro S-Tronic
                        BMW 320d
                        Mercedes-Benz B180 CDI 'bompa'

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                          Very nice.

Ligt het nu aan mij maar schakelt de PDK anders? De schakelovergangen zijn veel sportiever nu, beetje BMW/VAG-achtig, telkens met dat 'plofje'.

Comment

Zo'n dingen moet je eens in 't echt zien, die tekeningetjes zien er maar pover uit...

Heb eentje geconfigureerd zonder aan de prutsopties (interieuropsmuksels) te raken (dus wel PASMsport, PDCC, PSE, PCM, leder, adaptieve sportzetels + schuifdak + Bose), manueel = 126k : da's inderdaad wel ongeveer de prijs van de 997S met dezelfde opties, of althans niet merkelijk duurder. Doe er PCCB en PDK bij = 140k
                            Volledig maar écht volledig naar m'n zin, GT-Silber, Espresso volleder, Sportzetels, PCM, Bose, PCCB, S-PASM, Carrera Cassic 20", PSE, ... kom ik aan 139.500 op de duitse configurator.

Lijkt me idd. niet zo ver af te wijken van de 997, blijft wel een gigantische som natuurlijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                              Volledig maar écht volledig naar m'n zin, GT-Silber, Espresso volleder, Sportzetels, PCM, Bose, PCCB, S-PASM, Carrera Cassic 20", PSE, ... kom ik aan 139.500 op de duitse configurator.

Lijkt me idd. niet zo ver af te wijken van de 997, blijft wel een gigantische som natuurlijk.
                              Dirk Thys laat weten dat het nog niet voor onmiddellijk zal zijn.

Comment

• S-PASM
                                1999 Alfa Romeo 156 1.9 JTD
                                2006 Ford Focus 1.8 TDCi Sport Clipper
                                2010 Opel Astra 1.3 CDTI Sports Tourer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                                  Op de config staan er een paar

aerokit cup

sport design pakket

Had me ook al zitten afvragen op basis van de Duitse optielijst hoe 't eruit zou zien.

Owwwww!!! Ducktail op de optielijst!! Voorbumper met effen lipje vind ik ook mooier dan dat van de aerokit cup.

Comment

Zo'n dingen moet je eens in 't echt zien, die tekeningetjes zien er maar pover uit...

Oorspronkelijk geplaatst door Mvl Bekijk Berichten
                                    Eindelijk, een (zeer) deftige configurator en die ook werkt op m'n mac. Al een S gespecd met heel de rataplan PCCB, Burmester, Carbon, full leder, PDK, carbon, Sport Design, etc... : 150k
                                    Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten

TCT laat weten dat het de bedoeling is van een configurator om alles aan te vinken wat mogelijk is, en als je moet kiezen tussen twee opties die niet compatibel zijn moet je 't duurste nemen.

Ik ga ook 'es eentje maken (copyright meneer Meurisse, bijna).

Comment

• geen achterruitwisser ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                        geen achterruitwisser ?
                                        Extra optie.

Comment

• Als je eventjes dacht dat de Porsche CC niet meer beter kon...

Ik heb m'n goesting gedaan en kom net boven de 150k uit Nog teveel TCT in m'n config, 'k ga nog 'es één en ander schrappen.

Edit: done, 138k nodig.
                                          Last edited by ; 01/09/2011, 22:05.

Comment

Working...
                                          X