Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Porsche 991

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
    Volledig maar écht volledig naar m'n zin, GT-Silber, Espresso volleder
    Dat zou ik waarschijnlijk ook kiezen mocht ik carte blanche hebben.

143k voor een S volledig m'n goesting en 116k voor de 'basis' () Carrera (dunkelblau-schwarz).

Comment

• Kan het nog beter worden? Had eerst wat schrik voor het interieur, maar nu...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
        Als je eventjes dacht dat de Porsche CC niet meer beter kon...

Ik heb m'n goesting gedaan en kom net boven de 150k uit Nog teveel TCT in m'n config, 'k ga nog 'es één en ander schrappen.

Edit: done, 138k nodig.
        Er kan nooit teveel TCT zijn

Comment

• Da's de mijne se

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
            TCT laat weten dat het de bedoeling is van een configurator om alles aan te vinken wat mogelijk is, en als je moet kiezen tussen twee opties die niet compatibel zijn moet je 't duurste nemen.

Ik ga ook 'es eentje maken (copyright meneer Meurisse, bijna).

Meine Konfiguration
            Fahrzeug Preise
            911 Carrera S 102.436,00 €

Gesamtbetrag: 179.518,25 €

Audi A6 Allroad 3.0TDI Quattro Tiptronic
            Audi A5 Cabriolet 2.0TFSI Quattro S-Tronic
            BMW 320d
            Mercedes-Benz B180 CDI 'bompa'

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
              Wat zijn die zwarte dingen aan de voeten van chauffeur en passagier?
              Luidsprekers ofzo...?
              Oorspronkelijk geplaatst door jlsoundlover Bekijk Berichten
              ja , speakers denk ik
              kick panels in vakjargon
              Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten

Zekeringskastjes dus.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                Eigenlijk vind ik die velgen een maat te groot (ogen).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Greg Bekijk Berichten

Da's de mijne se
                  Zalig die ducktail

Comment

• Comment

• Ik kom al toe met 120k voor mijn ideale 911.

Carrera S in het racinggeel, ducktail, manueel en met wat performancegoodies.
                      Ik kan al beter op een GT3 wachten, moest ik de centen hebben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McFarnsworth Bekijk Berichten
                        Ik kom al toe met 120k voor mijn ideale 911.

Carrera S in het racinggeel, ducktail, manueel en met wat performancegoodies.
                        Ik kan al beter op een GT3 wachten, moest ik de centen hebben.
                        120k

Racinggeel

Comment

• Die ducktail gaan we veel zien, denk ik. Ik vind die super geslaagd en subliem geïntegreerd in het achterwerkdesign

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                            Eigenlijk vind ik die velgen een maat te groot (ogen).
                            vind ik ook, maar op een s kan je alleen 20 inch krijgen, beetje raar

Comment

• Ik zou 'm zo durven nemen. Spijtig dat er bij de interieurkleuren geen mooi cognac/lichtbruin/amaretto zit, dat luxorbeige vind ik toch nog altijd iets te licht.

BMW 320d

Comment

• Comment

• Een US-spec 911. Hoeray, geen lelijke stootblokken meer naast de (kleinere) nummerplaat-uitsparing En damn dat rood is knap, maar toch gewaagd zeker voor bij ons.
                                  BMW 320d

Comment

• Ik zou al heel tevreden zijn met een 'gewone' Carrera. Met het minimum aan opties dat ik zou willen komt 'm op 108K.
                                    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                      Ik zou al heel tevreden zijn met een 'gewone' Carrera. Met het minimum aan opties dat ik zou willen komt 'm op 108K.
                                      Als je "snel tevreden" bent en ook wat geduld hebt lijkt het mij nog altijd beter om na 1 jaar een recente 2dehands S te kopen... voor dezelfde prijs (of minder).

Wat me op die foto opvalt, is dat de lichtblokken vooraan veel groter lijken dan op de 997, kijk maar naar de verhouding tot de 20"velgen. Een beetje een scheve verhouding met de achterlichten die immers een stuk kleiner zijn nu.

Comment

• Ik weet niet of het al gepost is .. naar het schijnt staat de Carrera S op 20" owv. grotere remschijven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk Berichten
                                          Ik weet niet of het al gepost is .. naar het schijnt staat de Carrera S op 20" owv. grotere remschijven.
                                          imho ronduit belachelijk grote velgen om "standaard" onder een auto te steken,
                                          Porsche zou toch ook daily moeten zijn,
                                          met de kost van de bijhorende banden vrees'k dat er een aantal zullen schrikken van de running costs

anderzijds: mss beter dat de 911 terug een week-end-auto gaat worden,
                                          v/d 997 rijden er echt wel heel veel rond

Comment

Working...
                                          X