Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Porsche 991

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten

Impressie voor een Targa-variant (www.autoscoops.eu)
    Geen fan van de strip tussen de achterlichten, maar de rest ziet er goed uit. Frisse kleurencombinatie ook (zij het misschien wat te vrouwelijk voor menig mannelijk liefhebber?).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
      Ben al bezig met mijn stukken van 2€ te sparen !!!
      Jamaar Toere, als je ze al hébt, die stukken (immers "mijn" stukken zeg je), welk nut heeft dat dan nog?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichten
        Niks gerucht, zeggen ze letterlijk op de microsite:
        Jaja, dat wel, maar dat het zou zijn om wille van de grootte van de remmen staat ter discussie.

Lijkt me ook vreemd, als je ziet dat de standaard stalen schijven vooraan 340mm diameter hebben en achteraan 330mm. Met PCCB wordt dat 350mm.
        Da's niet groter dan de PCCB's op de 997 (360mm vooraan b.v.) en die karren komen ook toe met 19".

Op de 991 Carrera kan je trouwens de PCCB's bestellen zonder dat je verplicht wordt om 20" velgen te kiezen. En 't zou me niet verwonderen mocht er over enige tijd ook 19" sets beschikbaar worden (b.v. voor winterbanden) voor de Carrera S, PCCB of niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
          Jaja, dat wel, maar dat het zou zijn om wille van de grootte van de remmen staat ter discussie.

Lijkt me ook vreemd, als je ziet dat de standaard stalen schijven vooraan 340mm diameter hebben en achteraan 330mm. Met PCCB wordt dat 350mm.
          Da's niet groter dan de PCCB's op de 997 (360mm vooraan b.v.) en die karren komen ook toe met 19".

Op de 991 Carrera kan je trouwens de PCCB's bestellen zonder dat je verplicht wordt om 20" velgen te kiezen. En 't zou me niet verwonderen mocht er over enige tijd ook 19" sets beschikbaar worden (b.v. voor winterbanden) voor de Carrera S, PCCB of niet.
          Ahzo, mes excuses.

Comment

• Np tizollemolle kwestie van interpretoase.

Comment

Wallpapers voor de liefhebbers:

Bij het zien van deze foto moet ik mijn eerste reactie toch herzien. Echt wel knap vanuit deze hoek. Door die nieuwe daklijn lijkt hij een pak dynamischer.

Comment

Zotte opstelling van de PDCC. Wss wegens plaatsgebrek.

En zie ik daar elektrische stuurbekrachtiging?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk Berichten
                  Ik weet niet of het al gepost is .. naar het schijnt staat de Carrera S op 20" owv. grotere remschijven.
                  Daar geloof ik niets van, als je ziet dat de remschijven van een GT2RS (620pk!) passen in 19"velgen (misschien zelfs 18" zoals de GT3RS)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten

En zie ik daar elektrische stuurbekrachtiging?
                    Yep. Dat is één van de vragen die liefhebbers zich stellen : hoe zal het met het stuurgevoel zitten...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                      Toch gek dat je die kleur zo weinig ziet. Op foto en in 't echt telkens opnieuw prachtig (vind ik), ook op sportievere modellen. Then again, of ik 't zelf zou kiezen mocht ik er zo eentje nieuw bestellen... waarschijnlijk niet.
                      Ik wel , direkt ...

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                      Jamaar Toere, als je ze al hébt, die stukken (immers "mijn" stukken zeg je), welk nut heeft dat dan nog?
                      Ik spaar de stukken van 2€ die ik terug krijg in de winkels/cafe : dus dan zijn het MIJN stukken !!!

Heb er wel nog niet genoeg

Comment

• 911 in the flesh.

OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• OO 00 OO

Comment

• OO 00 OO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                              Bloedmooi

Comment

• die bordeaux versie

en inderdaad het wordt eens tijd dat ze de Targa weer zo maken. Een targa is niet een porsche met groot schuifdak; een echte targa heeft geen verbinding aan het dak tussen de A en B stijl.
                                Last edited by ; 13/09/2011, 15:08.

Comment

• Live @ IAA Frankfurt:

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Bron: [www.carview.co.jp]

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Porsche stand: [www.omniauto.it]

Comment

• Is er al nieuws over de 4s ?

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Working...
                                          X