Ofwel kijk ik er biezonder hard over ... maar staat hier nu nog niks van info over de nieuwe 991 cabrio?!? Vreemd, want 't ding is imo subliem (wat een lijn van de kap, en minder "rugzak" dan de 997).
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Porsche 991
Collapse
X
-
1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)
Comment
-
De prijs wordt enkel weergegeven op de duitse CC.
De kuipzetels vallen heel goed mee qua comfort. Zithouding en qua sportiviteit uiteraard super! en tot mijn grote verbazing ook goed tijdens lange ritten. (Dat kunnen enkele GT3 eigenaars hier bevestigen)
Wij hebben de comfortzetels en die doen na lange tijd meer pijn aan je rug, dan de kuipzetels.2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
hangt natuurlijk af van persoon tot persoon, maar ik zou minstens volgende 2 extra's nemen
-Adaptive Sportsitze Plus --> zaten ongelofelijk goed.
-Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC) in Verbindung mit PASM-Sportfahrwerk (- 20 mm) --> waarom de 991 kopen als niet alle technische innovaties er in zitten? Anders kan je evengoed de 997.2 kopen IMO
de sportuitlaat zat volgens mij niet op het exemplaar waarmee ik gereden heb, voor mij was het geluid in de sport-stand al meer dan voldoende.
Hoe beviel de testrit je?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kartfreak Bekijk BerichtenVandaag eentje gezien met perso plaat: 9-THE-911. Hing op een zilvergrijs model.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Soulphonic Bekijk BerichtenHeeft de "s" naast de dubbele uitlaat nog een ander optisch verschil (zowel exterieur als interieur)?OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BWS Bekijk Berichten-Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC) in Verbindung mit PASM-Sportfahrwerk (- 20 mm)OO 00 OO
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BWS Bekijk BerichtenHoe beviel de testrit je?
Het was een donkerkrijze Carrera S met zwart lederen adaptieve sportstoelen en voorzien van bijna alle toeters en bellen. De PDK had ik al eens getest in de 997, en ook nu weer moet ik vaststellen dat dit een schitterende bak is, en vooral veel beter dan de M-DKG in onze M3. De testrit was maar kort (ca. 1 uur), maar ik heb wel enorm genoten van de sound met de sportuitlaat. Ook heb ik steeds in de 'sport' stand gereden. In deze stand is 'm perfect. Deze 991 is alweer beschaafder geworden dan de vorige generatie. Dat ding is zo comfortabel geworden, en gemakkelijk om mee te rijden, echt zoals een sportieve GT moet zijn. Ik ben alleszins verliefd. Echt spijtig dat Elio ervoor dat deze wagen een stuk duurder wordt om mee te rijden. Toch moet gezegd dat Porsche met z'n lage CO2-uitstoot met voorsprong de meest interessante sportwagen is.OO 00 OO
Comment
-
Je lofzang herinnert me eraan dat ik ook dringend een testrit moet boeken . 991 stond normaal op het programma voor 2012 maar door Strikmans&Co staat dit plan voorlopig on hold. Ben vermoedelijk niet de enige in die situatie. Uitstoot is idd. echt wel heel laag maar dit wordt niet beloond, wel integendeel, het is de hoge nieuwprijs die voor de fiscale afstraffing zorgt.
Comment
-
Ik heb eens gekeken wat een 997.2 met PDK kost. Deze beginnen vanaf een goede 70k euro. Rekening houdend met de hogere CO2, kan je even goed een nieuwe kopen. De beste (lees: goedkoopste) oplossing zal zijn om over een paar jaren een jonge tweedehands in Duitsland te gaan halen.OO 00 OO
Comment
Comment