Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 3 Cabrio (E93)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vandaag bij men dealer achter de eerste brochure geweest van de E93!
    Met als belgische prijzen:
    320i : 40.200€
    325i : 45.000€
    330i : 49.150€
    335i : 54.550€
    330d : 49.950€
    BTW incl.

Nu nog kiezen welke motor ,het zal moeilijk worden!

Comment

• Ik snap er niks van. Een goede vriendin van m'n ouders werkt bij BMW Centrauto Deurne (bij personeelszaken). Ze weet dat mijn pa wacht op de E93 320d. Nu beweert ze dat er geen 330d in Belgie komt maar wel een 320d en 325d.

Iemand zinvolle commentaar?
      Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
      • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
      • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
      • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

Comment

• Vraag het aan Benz, da's de best ingelichte BMW-bron die we hier op 't forum hebben.

Comment

• Het persbericht heeft enkel een 330d aangekondigd qua diesels. Misschien komt de 320d een half jaar later zoals bij de coupé het geval was? De 320d komt er dacht ik ergens gelezen te hebben maar wanneer ... geen idee.
          Porsche 997 S

Comment

• De E46 320Cd cabrio heeft in z'n korte looptijd meteen de koppositie in de ranglijst van Europese E46 cabrio's veroverd. Ik denk dat BMW wel de 2.0d zal leveren, als 'ie zo'n hit is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
              De E46 320Cd cabrio heeft in z'n korte looptijd meteen de koppositie in de ranglijst van Europese E46 cabrio's veroverd. Ik denk dat BMW wel de 2.0d zal leveren, als 'ie zo'n hit is.
              Maar dan wel weer ver op het einde van zijn loopbaan...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door D Squaloid Bekijk Berichten
                Ik snap er niks van. Een goede vriendin van m'n ouders werkt bij BMW Centrauto Deurne (bij personeelszaken). Ze weet dat mijn pa wacht op de E93 320d. Nu beweert ze dat er geen 330d in Belgie komt maar wel een 320d en 325d.

Iemand zinvolle commentaar?
                De enige dieselmotor voor de moment is de 330d!

Comment

• Ok, maar de 320d komt sowieso. En die van BMW Deurne beweert dat er alleen een 325 en 32d komt. Terwijl de prijs van de 330d al uit is.
                  Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
                  • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
                  • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
                  • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

Comment

• Last edited by davy; 08/12/2006, 09:01.

Comment

• Z'n gat is duzend keer knapper dan dat van de E90/91...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door D Squaloid Bekijk Berichten
                        Ok, maar de 320d komt sowieso. En die van BMW Deurne beweert dat er alleen een 325 en 32d komt. Terwijl de prijs van de 330d al uit is.
                        Redelijk stom ... als ge naar't gewicht van ne cabrio kijk zou ik er toch eerder den 330d er in houden ipv den 320d.
                        Porsche 997 S

Comment

• hier met 335 uitlaten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Catscratch Bekijk Berichten
                            Redelijk stom ... als ge naar't gewicht van ne cabrio kijk zou ik er toch eerder den 330d er in houden ipv den 320d.
                            Waarom? Er zijn ook mensen die geen waarde hechten aan prestaties en snelheid. uiteindelijk is een cabrio geen racewagen, maar een wagen om rustig te 'flaneren'...
                            OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                            Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• nieuwe M3 coupé-cabriolet SCOOP

Past dit hier ???
                              Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                Waarom? Er zijn ook mensen die geen waarde hechten aan prestaties en snelheid. uiteindelijk is een cabrio geen racewagen, maar een wagen om rustig te 'flaneren'...
                                Zo had ik het zelfs nog niet bekeken ... point taken
                                Porsche 997 S

Comment

• Cabrio komt met 3.0d uit! Van andere diesels is nog niets officieel.

grtn,

Jean

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk Berichten

hier met 335 uitlaten
                                    Ik zie er maar twee.

Comment

• Goed opgemerkt...
                                      OO 00 OO

Comment

• Op de site van BMW van het Verenigd Koninkrijk kan je de E93 al configureren.

Klik hier
                                        OO 00 OO

Comment

• De E93 gaat op het salon van Brussel staan las ik net:

Première voor twee BMW modellen.
                                          De nieuwe BMW X5 en de nieuwe BMW 3 Reeks Cabrio.

Comment

Working...
                                          X