Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 3 Cabrio (E93)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Open vind ik die Cabrio machtig mooi.

Maar gesloten heb ik om een of andere reden het gevoel dat er met die lijn iets niet klopt. Dan vind ik de lijn van de coupé toch beter geslaagd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door oveRRide Bekijk Berichten
      Open vind ik die Cabrio machtig mooi.

Maar gesloten heb ik om een of andere reden het gevoel dat er met die lijn iets niet klopt. Dan vind ik de lijn van de coupé toch beter geslaagd.

Vind ik ook! Als de cabrio toe is, is hij iets te hoekig, en zeker als je de coupé er naast zet zie je het verschil veel te neig!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door oveRRide Bekijk Berichten
        Open vind ik die Cabrio machtig mooi.

De cabrio is als hij toe is véél te hoekig vind ik, en zeker als je de cabrio naast de coupé zet valt dat neig op.De cabrio is supermooi als hij open is en de coupé is altijd mooi!

Bestluit: Een coupé voor in de winter en een cabrio voor in de zomer

Comment

• Oei, Sorry voor de dubbele post.

Comment

• Je moet dat in het echt zien voor je dat kunt beslissen... !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk Berichten

Dat scharnier zo bloot...

Nee, 10000x liever de coupé. Ik vind'm echt niet geslaagd, die knik tussen dak en koffer

Soit, laten we nog even wachten tot ik'm irl zie. Hopen dat mijn mening dan wat verandert.

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
              2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
              2012-...
              '07 BMW 118d

Comment

• In gesloten stand is ie idd minder mooi, 't is al te zien van welk hoek ge hem bekijkt.

Comment

• ik vind hem wel knap gesloten, doet mij erg denken aan een E46 Cabrio met een hardtop erop ... en dat vond ik supermooi !
                  1963 Land Rover Series IIa
                  1994 Mercedes SL320
                  2015 Land Rover Discovery SDV6
                  2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk Berichten
                    Dat scharnier zo bloot...

Nee, 10000x liever de coupé. Ik vind'm echt niet geslaagd, die knik tussen dak en koffer

Soit, laten we nog even wachten tot ik'm irl zie. Hopen dat mijn mening dan wat verandert.
                    Er is daar toch geen vouwlijn?

Comment

• Deze gaat mooi naast de coupé in de showroom staan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                        Er is daar toch geen vouwlijn?

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                        2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                        2012-...
                        '07 BMW 118d

Comment

• de 3 cabrio zakt voor mij meteen van plaats nummer 1 naar nummer 3 qua mooiste 4zits cabrio en wordt dus nu voorafgegaan door de A4 (zelfs de facelift) en de CLK

ik vind CC's:

Comment

• Zou er nu ook nog mss een versie komen met stoffen dak? Zoals de MX5.
                            nls2000

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk Berichten
                              Zou er nu ook nog mss een versie komen met stoffen dak? Zoals de MX5.
                              van de 3? dat denk ik niet

daarvoor zijn de Z reeksen er hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk Berichten
                                Interessant. Merci

Comment

• Ik begrijp de commotie niet. Een cabrio kan zonder dak rijden, that's the point. Jammer genoeg is het realiteit dat je 75% van de tijd min of meer verplicht wordt om gesloten te rijden, dus... er hoort iets te zijn dat de wagen afsluit.

Het is evident dat er dan compromissen gemaakt worden. Ik snap de mensen niet die deze wagen minder mooi vinden dat het vorig model met tent op. Voor mij is hij zeker niet lelijker, WEL is hij veel handiger en zal hij comfortabeler zijn met dak erop. Voor mij is BMW hier moedig en vooruitstrevend door te kiezen voor een wagen met hardtop. Voor mij is deze wagen en de Volvo C70 de enige 4-zits cabrio die voor mij als cabrio in aanmerking zouden komen.

Neem nu de e46 cabrio met kap erop: die lijn is zéker niet mooier dan die van dit nieuwe model. Is het dan omdat het een stoffen kap is dat de lijn niet meer meetelt? Dat moet men mij toch een keer uitleggen hoor!

Bon, als je echt geen compromissen wil qua lijn moet je maar een coupe kopen, enkel is het wat lastig om het dak eraf te doen in de zomer...

Comment

• Filmpje : http://www.youtube.com/watch?v=Y8rwZnLFElU
                                    1991 Mazda MX-5 NA
                                    Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                                    www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                                      van de 3? dat denk ik niet

daarvoor zijn de Z reeksen er hé

...En wie weet de toekomstige 1-cabrio.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHIL1
                                        Zondag op het salon in Brussel :

Vanuit deze hoek is hij echt wel zeer mooi met gesloten dak!

Comment

• Hij is besteld
                                          Het is een saffierzwarte Met zadelbruin interieur geworden!
                                          Met het M-sportpakket en de 19inch velgen

Zalig in het zwart!

Comment

Working...
                                          X