Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 3 Cabrio (E93)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• BMW estaría considerando un techo blando para el M3 convertible

Descapotables, Cupés, BMW.- Según Winding Road el nuevo M3 convertible tendrá techo blando de tela, en lo que parece haberse convertido en una tendencia. A pesar que el 330i y el 335i poseen techo duro retractable, el peso extra que estos sistemas traen implícito, no caben dentro de la filosofía del Grupo M. Los 200 kilos adicionales de peso además implican hacer una sacrificio en términos de seguridad y de ruido, así que si...
    Ik ben geen Portugees noch Spanjaard, maar volgens mij is er sprake van om het stoffen dakje in te voeren op de M.

Comment

• Volgens Winding Road zou de nieuwe M3 een stoffen kap krijgen, in tegenstelling met de huidige trend. Rekening houdend met het feit dat de 330i en 335i een hard, opvouwbaar dak hebben en het extra gewicht dat deze systemen hebben, komt niet overeen met de filosofie van de M reeks. De 200 extra kilo's impliceren een toegeving op het vlak van veiligheid en geluid,...

Comment

• Ik geloof er niet veel van !Enkel voor de M3 een stoffen kap produceren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk Berichten
          Volgens Winding Road zou de nieuwe M3 een stoffen kap krijgen, in tegenstelling met de huidige trend. Rekening houdend met het feit dat de 330i en 335i een hard, opvouwbaar dak hebben en het extra gewicht dat deze systemen hebben, komt niet overeen met de filosofie van de M reeks. De 200 extra kilo's impliceren een toegeving op het vlak van veiligheid en geluid,...

Daar zou ik nu volledig mee akkoord gaan! Zo'n stalen dak weegt toch maar extra.

Edit: Er zijn wel al foto's verschenen van M3 Cabrio's met stalen dak...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk Berichten
            Volgens Winding Road zou de nieuwe M3 een stoffen kap krijgen, in tegenstelling met de huidige trend. Rekening houdend met het feit dat de 330i en 335i een hard, opvouwbaar dak hebben en het extra gewicht dat deze systemen hebben, komt niet overeen met de filosofie van de M reeks. De 200 extra kilo's impliceren een toegeving op het vlak van veiligheid en geluid,...
            Thx RangeLove! We zullen wel zien.

Comment

• Vanmiddag een lichtgrijze met rood leder interieur open zien rijden ... knappe verschijning!
              Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
              • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
              • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
              • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door D Squaloid Bekijk Berichten
                Vanmiddag een lichtgrijze met rood leder interieur open zien rijden ... knappe verschijning!
                Hoe stonden zijn pijpen?

Comment

• Hij reed in de tegengestelde richting en moest een klein beetje opletten dus dat heb ik helaas niet kunnen zien.

Het verbaasde me wel om er nu al eentje te zien, weliswaar met groene plaat maar dan nog.

Comment

• Sparkling graphite

Comment

• Monaco blauw

Comment

• saffier zwart

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk Berichten
                          saffier zwart

Donker kleur + chroom raamomlijsting + knappe accessoire 18" + bruin leder.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk Berichten
                            Monaco blauw

Als m'n pa er eentje koopt, neemt hij waarschijnlijk deze kleurencombinatie. Helaas in 320d versie.

Vandaag vroeg hij zich af wat het prijsverschil tussen een 330d en 320d bij gelijke uitrusting zou zijn. Lastig om daar nu al te antwoorden zeker.

Comment

Als m'n pa er eentje koopt, neemt hij waarschijnlijk deze kleurencombinatie. Helaas in 320d versie.

Vandaag vroeg hij zich af wat het prijsverschil tussen een 330d en 320d bij gelijke uitrusting zou zijn. Lastig om daar nu al te antwoorden zeker.
                              Configureer twee coupés, dan weet je 't. Ongeveer.

Comment

• Open is de auto erg mooi maar ik vind het nog steeds spijtig dat ze niet voor een stoffen kap zijn gegaan.

Comment

• Ja, ik ook. Maar 't is nu zo. We moeten er mee verder, hè.

Met chroom rond de ramen en rond de afdekklep van de "kap", vind ik 'm schitterend mooi. Heel edel.

Comment

kennis van mij heeft een 740 in monacoblauw.
                                    niet zo geslaagd in mijn ogen. Tkomt nogal flets over.

Comment

• Het bekende BMW M-Sportpakket komt nu ook beschikbaar voor de BMW 3-serie Cabriolet. Het pakket omvat een aantal uiterlijke en technische aanpassingen.

De belangrijkste aanpassing is het M-onderstel, dat 15 mm lager is dan het standaard onderstel van de 3-serie. Standaard krijgt de Cabriolet met dit pakket 18 inch wielen mee, 19 inch is een optie. Alcantara bekleding, aluminium afwerking en een lederen sportstuur en pookknop zijn standaard.
                                      Er zijn vier lakkleuren leverbaar: Titanium Silver, Black Sapphire, Le Mans Blue, Sparkling Graphite.

AutoWeek is het grootste auto portaal met het laatste...

Comment

• Lekker. Maar 4 Lakkleuren???
                                        1991 Mazda MX-5 NA
                                        Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                                        www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Icm met het M-sportpakket, ja !

Dat is zo bij alle E9* reeksen als je een M-sportpakket neemt..

Comment

Working...
                                          X