Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 3 Cabrio (E93)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
    moet een prachtig terras zijn, met uitzicht op de parking van den aldi
    Merken wij daar een zekere dedain

Comment

• neen, enkel verbazing over het feit dat er terrassen bestaan die uitkijken op de parking van een supermarkt
      1963 Land Rover Series IIa
      1994 Mercedes SL320
      2015 Land Rover Discovery SDV6
      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Daarnet hoorde ik op Fleet.TV dat je in optie kan nemen dat het dak via de afstandsbediening open kan. Is dat niet standaard???
        Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
        • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
        • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
        • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door D Squaloid Bekijk Berichten
          Daarnet hoorde ik op Fleet.TV dat je in optie kan nemen dat het dak via de afstandsbediening open kan. Is dat niet standaard???
          Dicht kan je het altijd doen met de afstandbediening! Maar voor het open te doen moet je de optie comfort toegang nemen !

Comment

• En de comfort toegang houdt dan ineens in dat ge hem kunt starten zonder autosleutel? Is dat niet iets van 600 euro?

Eigelijk vind ik dat compleet belachelijk van BMW. Ge kunt toch ook altijd uw ramen en open dak open doen met de sleutel. En omdat het open dak nu iets groter is, moet ge er opeens 600 euro voor lappen. Compleet ridicul!
            Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
            • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
            • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
            • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

Comment

• Comfort toegang zit ook in het pakket Performance Line...
              OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
              Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Een saffierzwarte 320i met M-Sportpakket en 19" velgen...

OO 00 OO

Comment

• Een saffierzwarte 3xxi met M-Sportpakket en 19" M6 velgen...

OO 00 OO

Comment

• Helemaal verliefd op zo een E92/E93 ..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHIL1
                      Zeer clean en mmm zadelbruin .
                      Zou het geen 335i zijn? (uitlaat)

Ik weet niet waarom maar de E93 vind ik het mooist in het zwart, terwijl de E92 in het spacegrau of titanium zilver.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                        Een saffierzwarte 320i met M-Sportpakket en 19" velgen...

UBERVET!!!!!!!!

Comment

• Ik kwam 'm vorige maand tegen int grijs. Ik heb er wel meer voor wie wil vanuit andere richtingen.
                          Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Ik heb er vorige week één gezien in Mechelen, één met Z-platen

Valt me op: die wagen toont in het echt véél "platter" dan op de foto's. En eerlijk gezegd vind ik dat een beetje misstaan op de cabrio. Met het dak eraf lijkt het wel een "sloef". Ik zie graag een beetje meer body, maar dat kan persoonlijke smaak zijn.

Het kan best dat hij met dak erop dan weer mooier is dan verwacht. Ik heb al een paar keer een e92 gezien, die toont ook extra slank, maar op een echte coupé vind ik dat mooi.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                              UBERVET!!!!!!!!
                              Ging die ook quoten om te zeggen dat hem toch enorm vet is!

Comment

Een saffierzwarte 3xxi met M-Sportpakket en 19" M6 velgen...

Zalig!!!
                                Zo wordt de mijne maar dan in sparkling en met de 19"velgen !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JayJay Bekijk Berichten
                                  Ik heb er vorige week één gezien in Mechelen, één met Z-platen

Valt me op: die wagen toont in het echt véél "platter" dan op de foto's. En eerlijk gezegd vind ik dat een beetje misstaan op de cabrio. Met het dak eraf lijkt het wel een "sloef". Ik zie graag een beetje meer body, maar dat kan persoonlijke smaak zijn.

Maar zo een dik gat als de Peugeot 307 CC vind ik toch ook maar niets.

Comment

Een saffierzwarte 3xxi met M-Sportpakket en 19" M6 velgen...

Ik was tot nu toe niet zo'n grote fan, vooral meer van de E92, maar na deze foto's ben ik er helemaal zot van!!

Comment

• Monacoblauw met jade grijs !

Comment

• Artic met creambeige

Comment

• Smaakloos
                                          crimson rood met saddle bruin

Comment

Working...
                                          X