Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 3 Cabrio (E93)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
    Heeft ook met een -d, had ik nog niet gezien, t'is gewoon zijn stijl waarschijnlijk.
    volgens mij ist ne 335d ipv 335i

Comment

• Fijn ! (indien zonder spoiler )

Comment

• Mijn post brengd hier veel op zie ik.
        Commentaar maar geen antwoord.

Het zullen die 19" velgen dan worden van BMW zelf in optie, mijn fout maar exuses dat ik niet van buiten weet dat ze deze niet in een maat kleiner hebben.
        En is het zo abnormaal dat we in de winter ook met een mooie wagen willen rijden? en dus niet met kleine 16" velgen willen rondrijden.
        Exuses ook voor schrijffouten, de meeste zijn inderdaad d-t fouten. Mensen die hier een negatieve opmerking over maken zijn natuurlijk zelf feilloos. Indien het opbouwende kritiek is toch bedankt voor de opmerking.

Op een BMW van 2001 kan je makkelijk 19" velgen steken met 225 en zelfs 235 van bandenmaat. Is het dan zo raar dat er een 21" velg met bv 235 onder een BMW van 2007 zou gaan.

Laatste zin is te snel neergeschreven door me.
        Wou maar aangeven dat de 335i financieel niet haalbaar is. Wel in aankoopsprijs maar niet bij de doorlopende gebruiks kosten. Wil dus ook niet stoefen over de 19ners als wintervelgen te gebruiken en voor de zomer de groots mogelijke maat eronder te leggen.
        Met een M3 of 335i zou ik fier zijn maar nog steeds niet uit de hoogte doen.
        Opmerkingen zoals ' waarom geen 25 duims velgen ' zijn dan ook belachelijk.
        Indien de wielkasten aangepast worden zou dit zelfs nog gaan. Technisch zou de aandrijving snel kapot zijn maar het zou eronder gaan.

Hoop nu wel een zinnige reply te krijgen zonder nog hardere commentaar te krijgen.
        Maakt ook niet uit eigenlijk. Contract is getekent en voorschot wordt morgen betaald.
        Binnen een dikke maand rijden we ermee rond. De dikke velgen zijn toch pas voor binnen een jaar.
        Last edited by ; 06/06/2007, 14:47.

Comment

• Seg vriendschap, doe misschien zelf eerst eens wat moeite voor uw d/t fouten.
          Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
          • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
          • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
          • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

Comment

• Eerst was het 'ne maat' die de auto kocht en nu zullen 'ze' er mee rijden, vaag...
            Trouwens, op een E46 van 2001 kan wel wat meer dan 235 banden hoor...

Comment

• Beste, ik doe moeite om zonder fouten te schrijven.
              Heb ook mijn exuses aangeboden voor de resterende schrijffouten.
              Mijn beste maat die ik al half mijn leven ken gaat zijn droomwagen nu kopen, namelijk een BMW cabrio.
              Gezien we al 14 jaar beste maten zijn is het logisch dat ik ook heel veel zal rijden met de wagen en daarbij de term 'wij'.
              Op zijn ( reeds verkochte ) E46 320D stonden 19ners onder met platgetrokken 225 ( 3.5 denk ik dat de hoogte was ) op. Normaal had hier dus een 235 moeten opliggen vandaar het voorbeeld. Toen indertijd niet groter/breder gegaan om de velgen en banden niet te duur te laat worden.
              Denk dat 235 breed vanvoor zal volstaan en er achteraan wel 285 op mag. Denk 21" velgen maar omdat er geen zekerheid is de vraag hier op het auto forum.
              Verwacht dat de BMW freaks ( in de mooiste bedoeling van het woord ) het wel zouden weten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bolli Bekijk Berichten
                Is het dan zo raar dat er een 21" velg met bv 235 onder een BMW van 2007 zou gaan.
                19" is het maximale dat je onder een 3 serie kan steken vind ik

21" of 22", doe eens normaal

Comment

Beste, ik doe moeite om zonder fouten te schrijven.
                  Mijn beste maat die ik al half mijn leven ken gaat zijn droomwagen nu kopen, namelijk een BMW cabrio.
                  Gezien we al 14 jaar beste maten zijn is het logisch dat ik ook heel veel zal rijden met de wagen en daarbij de term 'wij'.
                  Op zijn ( reeds verkochte ) E46 320D stonden 19ners onder met platgetrokken 225 ( 3.5 denk ik dat de hoogte was ) op. Normaal had hier dus een 235 moeten opliggen vandaar het voorbeeld. Toen indertijd niet groter/breder gegaan om de velgen en banden niet te duur te laat worden.
                  Denk dat 235 breed vanvoor zal volstaan en er achteraan wel 285 op mag. Denk 21" velgen maar omdat er geen zekerheid is de vraag hier op het auto forum.
                  Verwacht dat de BMW freaks ( in de mooiste bedoeling van het woord ) het wel zouden weten.
                  Eén ding: exuses = excuses.
                  Ik weet niet welke de maximum velgmaat is voor de 3 serie .

Comment

• [quote=bolli;1917232]
                    Opmerkingen zoals ' waarom geen 25 duims velgen ' zijn dan ook belachelijk.
                    Indien de wielkasten aangepast worden zou dit zelfs nog gaan. Technisch zou de aandrijving snel kapot zijn maar het zou eronder gaan.
                    quote]

Maar ja jong, waarom ni...

Comment

• Hartge gaat tot 20"

HARTGE classic 2 wheel set

9 x 20" offset 40 with 245 / 30 ZR 20 front
                      10 x 20" offset 40 with 295 / 25 ZR 20 rear

Veel rubber in de breedte en weinig in hoogte, zalig!
                      Dit formaat zal er dus al zeer lekker op staan icm met de M sportophaning en bumpers.
                      Als het zover is post ik wel eens foto's, de zomervelgen zullen dus wel nog even moeten wachten.

Comment

• Waarmee nog maar eens is bewezen dat je niet heel veel moet opletten op de schoolbanken om later veel geld te hebben.

Comment

Met alles respect, maar vanaf een bepaalde diameter en profielhoogte, afhankelijk van de auto in kwestie, vind ik het stijlvolle karakter van een wagen afnemen en het johnny-gehalte toenemen.

Ik zou nooit ofte nimmer op een 3-serie cabrio groter dan 18" plaatsen, om bovenstaande reden maar ook omdat het gewoon minder goed rijdt en gewoon minder mooi is.

...maar dat is puur mijn mening natuurlijk

Comment

Beste, ik doe moeite om zonder fouten te schrijven.
                            Je hoeft heus geen dingen te verzwijgen hoor, dergelijke zaken zijn de dag van vandaag algemeen aanvaard ... als t zo is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
                              Je hoeft heus geen dingen te verzwijgen hoor, dergelijke zaken zijn de dag van vandaag algemeen aanvaard ... als t zo is.
                              Dan misschien beter een andere wagen, want zoveel plaats is er nu toch ook niet op de achterbank van een cabrio.
                              Gay bang bus?

Comment

• idd ons konijn is er vorig jaar ook voor uitgekomen.

Comment

Hartge gaat tot 20"

HARTGE classic 2 wheel set

9 x 20" offset 40 with 245 / 30 ZR 20 front
                                  10 x 20" offset 40 with 295 / 25 ZR 20 rear

Dit formaat zal er dus al zeer lekker op staan icm met de M sportophaning en bumpers.
                                  Als het zover is post ik wel eens foto's, de zomervelgen zullen dus wel nog even moeten wachten.

Laat ze hier maar zeuren over het hoge Jonnie-gehalte van grote velgen. De zeurders hebben in mijn ogen ongelijk.

Er is niets zo prachtig als een grote velg onder een wagen, en zeker een BMW. Zelf heb ik 19" velgen en ik vind het zalig om naar te kijken. Ik droom er ook van om in de toekomst 20" wielen te plaatsen. Zo'n Hartge velg is dan eventueel een mogelijkheid...

Wel moet er bij verteld worden dat een grote velg ook nadelen heeft. Het rijcomfort zal ver zoek zijn en met de putten in onze schamele wegen heb je een reëel risico op ernstige velgschade.

Blijkbaar heeft uw vriend daar al wel ervaring mee, aangezien hij van die gigantische 19" wielen onder een E46 heeft gehad. Ik heb trouwens ook een vriend die dat onder zijn E46 touring heeft gehad, nl Hartge Classics... Zalig mooie velgen waren dat.

20" voor de huidige 3: DOEN... Ik zal jaloers zijn...
                                  OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                  Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Die mij hier uitmaken voor gay komen maar eens langs.
                                    Vindt wel een manier om jullie te doen zwijgen en die woorden terug te nemen. :-D
                                    Mijn vrouwelijke kant is 100 procent lesbisch en dus ook voor de vrouwtjes. ;-)

De term johnnie wordt hier al snel gebruikt hoor maar zoals aangegeven ieder zijn mening en dan ook respect voor die mening.
                                    Ikzelf vindt het persoonlijk mooi, indien het haalbaar was zou ik zonder rubber rondrijden en nog enkele maten groter gaan in velg. :-)

Die E46 had de standaard ophanging maar wel M3 bumpers. Met die 19" merk je inderdaad dat de wagen een pak harder hangt en meer verbruikt. Voor het optisch voordeel nemen we dit graag erbij.
                                    Ik kan me inbeelden dat met nog groottere velgen en combinatie van de hardere ophaning er nog minder confort is maar das in ons ogen geen nadeel. Ervoor zorgen dat de ophanging en aandrijfassen niet op de 10.000km stuk zijn is wel belangrijk.
                                    Kennis die de standaard 17" velgen heefd maar wel de sportophanging had ongeveer even rap problemen met de ophanings (driehoeken) als mijne maat met de 19" en de standaard ophanging. Zelfde wagen voor de rest, ongeveer zelfde aantal km/jaar en datum van aanschaf en gelijkaardige rijstijl. Beiden wagens zijn de ophaningdriehoeken wel rapper stuk als een standaard model en gezien dit makkelijk 400 euro kost dus wel een duur grap. Maar heb al meermaals gehoord dat dit een ziekte van het E46 model is/was. Hopelijk heefd de nieuwe generatie hier geen last van.
                                    Last edited by ; 07/06/2007, 17:08.

Comment

Hopelijk heefd de nieuwe generatie hier geen last van.
                                      Ik goop da ook

Comment

• Die kerel is echt ongelooflijk.

Ikzelf vindt
                                        groottere velgen
                                        (ik) vindt
                                        confort
                                        Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
                                        • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
                                        • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
                                        • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door D Squaloid Bekijk Berichten
                                          Die kerel is echt ongelooflijk.

Ikzelf vindt
                                          groottere velgen
                                          (ik) vindt
                                          confort
                                          Echt volwassen van jou en nog enkele mensen hier.
                                          Alles komt vroeg of laat terug. Lach dus nog maar even heel hard.
                                          Uiteindelijk verdien je een beetje medelijden ipv discriminatie en schelden.

Comment

Working...
                                          X