Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 3 Cabrio (E93)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door bolli Bekijk Berichten
    Echt volwassen van jou en nog enkele mensen hier.
    Alles komt vroeg of laat terug. Lach dus nog maar even heel hard.
    Uiteindelijk verdien je een beetje medelijden ipv discriminatie en schelden.
    Trek het u nie aan ... we verstaan u ... da'st voornaamste
    Porsche 997 S

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bolli Bekijk Berichten
      Uiteindelijk verdien je een beetje medelijden ipv discriminatie en schelden.
      Heb maar niet te veel medelijden met me hoor! Dat zou ik zeker niet willen.
      Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
      • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
      • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
      • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

Comment

• Ik had toch graag een opmerking gemaakt over de reacties tov de schrijffouten van bolli.

Gelukkig zijn we niet allemaal even intelligent en hebben we elk onze goede en minder goede kwaliteiten.
        Iedereen heeft z'n mindere kwaliteiten en voor bolli zijn dat nu net z'n schrijffouten. Aangezien wij met deze virtuele vorm van communicatie beperkt zijn tot typen, valt deze mindere eigenschap van ons lid bolli (en zeker ook nog andere leden) op.
        Hoewel ik sommige fouten ook lachwekkend vind, wijs ik dit lid niet steeds op deze fouten.
        Het belangrijkste is dat we mekaar begrijpen en onze liefde en passie voor wagens, in welke vorm dan ook, met mekaar delen.

Jezus zei ooit: "Wie vrij is van zonde, werpe de eerste steen"...

Ik zou het dan ook op prijs stellen dat hierover geen reacties meer gepost worden.

Alvast bedankt.

BMWMB
        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten

Jezus zei ooit: "Wie vrij is van zonde, werpe de eerste steen"...

Hij is dan ook geëindigd aan een kruis genageld

Comment

• Maar je hebt gelijk BMWMB. Ik neem hem die schrijffouten zeker niet kwalijk

Peace and love

Comment

• je hebt gelijk,we mogen eens lachen maar het moet ergens stoppen en iedereen maakt weleens een fout.

Comment

• Ik vergeef het hem ook, hij is tenminste nog verstaanbaar, in tegenstelling tot anderen... (sorry icew1re)

Comment

• Terug on topic nu...

BMW E93 met 20" Hartge Classic - velgen.

BMW E93 met 20" Hartge Classic 2 - velgen.

Zeer mooi...
                  OO 00 OO

Comment

• Persoonlijk verkies ik de Classics met de mooie gepolierde velgrand die achteraan breder is dan vooraan...

OO 00 OO

Comment

• Nou, doe mij maar die classic 2 . Op foto lijken ze in ieder geval mooier, ze lijken ook groter en breder...

Comment

• Dat ze groter lijken is omdat ze die velgrand niet hebben, waardoor de spaken dus verder doorlopen tot aan de buitenrand. Hierdoor is de 'ster' dus veel groter en lijken de velgen dus groter.

Zo lijken dus ook de sterspaak 230 zeer groot...

Toch vind ik zo'n gepolierde boord ook mooi. Als je de wagen lichtjes schuin van vooraan of achteraan bekijkt en je kijkt dan naar de flank van de wagen dan zie je enkel die boord... Woooaaaaaw...
                        OO 00 OO

Comment

• Wanneer liggen ze op je 335i ?

Comment

• Ik vind die 'tsjoepen' tussen de spaken dus nie schoon eh!
                            Anders zalige velgen
                            Porsche 997 S

Comment

• T'is een tweedelige velg denk ik hè.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                                Wanneer liggen ze op je 335i ?
                                Kans is groot dat ze er nooit zullen onder komen, want ik ben toch wel verliefd op de velgen die ik nu heb. Ze passen perfect bij onze auto vind ik...
                                OO 00 OO

Comment

• Merci mensen.

Over die Hartge velgen. Die zijn wel mooi. Heb het ook niet voor velgen in 2 of 3 delen, geen vijskes op de velgen voor mij dus. Maar wel leuk dat er van alles op de markt bestaat natuurlijk en eerlijk gezegd wel leuk om het eens te zien.
                                  Die Hartge's staan er wel super onder. Geef mij maar velgen met een dikke rand en de achterste nog iets dikker. Daardoor geeft het de illusie dat de velg/band een pak breder is als in werkelijkheid.

Comment

• Comment

• retard alert
                                      Last edited by ; 08/06/2007, 12:55.

Comment

• edit.

Comment

• Comment

Working...
                                          X