Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 3 Cabrio (E93)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• nog fotos

review

tch bits 335i
    TECH TIDBITS

Mitsubishi builds the turbochargers, but BMW designed everything from the aerodynamics of their housings to the nickel-alloy steel-turbine wheels.
    Valvetronic isn't fitted to the 335i because direct-injection and turbocharging provide the same basic benefits.
    3 Series alternators switch off during acceleration and generate maximum power during coasting and especially braking, like a hybrid's regen feature.
    An electric water pump runs only as needed, speeding engine and heater warmup, lowering emissions, and improving fuel economy and cooling efficiency.
    The brake system compensates for fade by increasing line pressures and can hold the car on a hill for 30 seconds. Factory pads have electric wear sensors built in.
    Radio and GPS antennas are integrated into the rear window and rear side panels.
    iDrive offers six dash buttons that can be assigned to radio presets, favorite navigation destinations, or quick-dial telephone numbers.
    A special coating prevents glare on the iDrive screen, which can be viewed at any angle, even with polarized sunglasses.
    Last edited by ; 02/07/2007, 10:38.

Comment

• Knappe foto's zeg!!!

Comment

• 28 fotos review en 3 videos

Comment

• mooie foto die een onderdeel van het lichtpakket toont

mooie pic met de kap toe

Net wegklappen

toe

fantastische action shot
          Last edited by ; 02/07/2007, 14:14.

Comment

• Comment

• Zeer knappe CC, maar een M sportpack zoals op de wagen van Davy vind ik toch wel een must. Evenals op de E92 overigens.
              sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichten
                ik heb hem nog niet in het echt gezien maar ik blijf hem raar vinden met het dak dicht, dit is toch geen cabrio waarvan je met het dak dicht niet ziet dat het een cabrio is zoals BMW zegt? , met de kap naar beneden vind ik hem wel prachtig

Comment

• individual

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door LP640 Bekijk Berichten
                    ik heb hem nog niet in het echt gezien maar ik blijf hem raar vinden met het dak dicht, dit is toch geen cabrio waarvan je met het dak dicht niet ziet dat het een cabrio is zoals BMW zegt? , met de kap naar beneden vind ik hem wel prachtig
                    Veel mensen denken toch dat het een coupe is als ze hem tegenkomen in het straatbeeld.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MasterC Bekijk Berichten
                      Veel mensen denken toch dat het een coupe is als ze hem tegenkomen in het straatbeeld.
                      het is te hopen, maar een foto en 'in het echt' is ook wel een groot verschil.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MasterC Bekijk Berichten
                        Ja idd,iedereen die mijn E93 ziet zegt "Het ging toch een cabrio zijn?" Tot ik op het knopje duw !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk Berichten
                          Ja idd,iedereen die mijn E93 ziet zegt "Het ging toch een cabrio zijn?" Tot ik op het knopje duw !
                          Leken !

Comment

• Vandaag met mijn tante haar 330d E93 gereden, beige buiten, beige binnen ! Zeer knappe combo en reed zalig .. Een 335d is toch overboden vind ik !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
                              Vandaag met mijn tante haar 330d E93 gereden, beige buiten, beige binnen ! Zeer knappe combo en reed zalig .. Een 335d is toch overboden vind ik !
                              Vind je? Ik ben al veels te gewoon aan het vermogen
                              Ik hoop voor ne 345d voor het volgende model .... met ene grote gigantische achterband ter grote van heel de wagen om het koppel neer te zetten
                              Porsche 997 S

Comment

• Neenee, een 335d is overboden .
                                Volgens mij is een 330d ook al fantastisch.

In september is met mijn tante haar 325i meerijden se !

Comment

• Persoonlijk denk ik ook dat als je puur van de snelheid houd dat een cabrio niet de juist wagen voor u is maar liever de coupe dan die nog iets steviger is in de bochten en nog iets sneller door het lager gewicht.

Als je konstant plankgas met een cabrio geeft verlies je toch een deel van de charme van het cabrio rijden en wordt het alleen een luidruchtige tochtige coupe waar de zon u in uw ogen schijnt in de bochten en die u hinderd.

Denk dat cabrio rijden genieten moet zijn en moet gekocht worden door genieters die rustig rijden. Wat niet wil zeggen dat es optrekken niet leuk is maar eens aan 90 km per uur gekomen die best het gas lossen, de zonnebril iets rechter zetten en de radio beetje luider draaien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
                                    Vandaag met mijn tante haar 330d E93 gereden, beige buiten, beige binnen ! Zeer knappe combo en reed zalig .. Een 335d is toch overboden vind ik !
                                    Ja maar de power word je rap gewoon,geloof me! Ik vraag me trouwens af wat de bedoeling is om de 335d niet direct in de cabrio te steken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk Berichten
                                      Ja maar de power word je rap gewoon,geloof me! Ik vraag me trouwens af wat de bedoeling is om de 335d niet direct in de cabrio te steken
                                      Ze noemen het 'marketing' of zoiets, maar ik vind het maar allemaal zever in pakjes ...

Comment

• zeldzaam kleur barbera red
                                        Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Kan mooi zijn maar in dit geval

Comment

Working...
                                          X