Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 3 Cabrio (E93)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• in de usa moet je dicht bij de auto staan om de afstandsbediening en kap te laten werken, in europa kan je dat vanop 16 meter afstand. Verschillende reglementen dus. In de usa iets strenger zodat de kap niet open kan zonder dat je de wagen ziet en in de gaten kan houden voor kinderen vb die spelen
    http://www.youtube.com/watch?v=cTNAG...related&search=

Comment

• Die stijl en zo slecht... wel neig dat ze vaak het vette geluid lieten horen van de 3 liter

(Ik had het over de gangsta review)

Comment

• indeed

nog eentje: (normale stijl)
        http://www.auto-news.deAls 1986 die offene Version der BMW Baureihe E30 auf den Markt kam, war der Startschuss für ein neues Traumcabrio gefallen. Heute ist ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichten
          dus je moet de gordel vastklikken in het slot en je kunt hem niet los laten hangen?
          Jawel, maar dan flappert hij.

Comment

• Normaal heb ik volgend weekend mijn E93

Comment

• Welke versie is dit?

Comment

• Individual bicolor?
                OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• special edition, alexanderr zei er eens iets over

Comment

• Mijn broer heeft een 2011 325d en zit met de volgende vraag ivm spraakbesturing

Kan je dat naplaatsen? Eveneens voor Bluetooth? De bedieningsknoppen zitten erop, maar weet niet voor ontvanger en microfoon. Misschien zit de functionaliteit reeds in de auto en kan het softwarematig worden geactiveerd?

Weet iemand daar meer over?

Comment

Working...
                    X