Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Als je 't windnet monteert, zit er een horizontaal stuk over de achterzetels heen (tussen de hoofdsteunen van de voorzetels en de achterste hoofdsteunen dus). Steek ze daaronder? Ze zullen er heus niet uitwaaien dan, denk ik.
Als je 't windnet monteert, zit er een horizontaal stuk over de achterzetels heen (tussen de hoofdsteunen van de voorzetels en de achterste hoofdsteunen dus). Steek ze daaronder? Ze zullen er heus niet uitwaaien dan, denk ik.
Mijn vrouw zegt dat ge ne kinderbeul zijt...
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Toen ik nog babysittegede, vonden die koters me altijd de max. Tot ze me zó wijs begonnen te vinden dat er 'es ene per abuis "papa" tegen me zei, en daarna als op commando een quarter pounder in z'n broek scheet. Miljaar toen heb ik me heilig voorgenomen om geen koters te kweken tot op de dag dat men ze genetisch kan wijzigen zodat ze gene stinkende kak meer leggen.
Vreemd eigenlijk dat zo'n lange kont bij BMW er eigenlijk helemaal niet te lang uitziet, maar ik veronderstel dat deze even ver reikt als bij de E92?
De wagen ziet er edel uit, maar iets te weinig sportief naar mijn zin.
Toen ik nog babysittegede, vonden die koters me altijd de max. Tot ze me zó wijs begonnen te vinden dat er 'es ene per abuis "papa" tegen me zei, en daarna als op commando een quarter pounder in z'n broek scheet. Miljaar toen heb ik me heilig voorgenomen om geen koters te kweken tot op de dag dat men ze genetisch kan wijzigen zodat ze gene stinkende kak meer leggen.
Een goei madam zoeken die vindt dat dit een vrouwentaak is...
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Een goei madam zoeken die vindt dat dit een vrouwentaak is...
Mis poes, dan. M'n Heilige Godinheid (wij westvlamingen hebben af en toe 'es last met de hee en de gaa, en ik had dus net zo goed Geilige Hodinheid kunnen schrijven) heeft die taak nu al aan mij toebedeeld. Weliswaar gaat 't dan over onze toekomstige hond (want koters wil zij ook niet), maar toch. Kakken kunnen koters en K9's als geen ander.
Mis poes, dan. M'n Heilige Godinheid (wij westvlamingen hebben af en toe 'es last met de hee en de gaa, en ik had dus net zo goed Geilige Hodinheid kunnen schrijven)
Ja Hans de Clercq doet dat heel fel. Een geel lastige gelling Michel En dan zagen ze over Limburgers
Daar hebt ge een punt Maar wat ik raar vind is dat West-Vlamingen wel degelijk een 'g' kunnen uitspreken maar dat doen op het verkeerde moment.
Bijvoorbeeld: 'Hent' ipv 'Gent' maar 'geel' ipv 'heel'. Raar
Comment