Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 3 Cabrio (E93)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• De binnenkant van de kap :

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk Berichten
      Hij is besteld
      Het is een saffierzwarte Met zadelbruin interieur geworden!
      Met het M-sportpakket en de 19inch velgen

Zalig in het zwart!
      335i?

Comment

Hij is besteld
        Pure zaligheid... :thumbsup:

Welke motorisatie heb je nu gekozen?
        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
          Pure zaligheid... :thumbsup:

Welke motorisatie heb je nu gekozen?
          Dank u
          Jammer genoeg geen 335d/i , het is de 330d geworden

Comment

• En ja levering begin mei

Comment

Dank u
              Jammer genoeg geen 335d/i , het is de 330d geworden
              Zo'n 330d is toch ook een hemels machien. Jij hebt 'm besteld met steptronic geloof ik hé. Je zal geen spijt krijgen van deze combinatie...
              OO 00 OO

Comment

Zo'n 330d is toch ook een hemels machien. Jij hebt 'm besteld met steptronic geloof ik hé. Je zal geen spijt krijgen van deze combinatie...
                Ja met schakellepels achter het stuur ! We hebben deze motor ook in onze 5 en het is idd ook een schitterende motor,alleen ben ik een beetje bang dat er niet veel verschil tussen beide wagens gaat zitten . Maar ja dan leggen we het dak open en er is direct al een verschil ! Ben al benieuwd om hem in het echt te zien met dat Mpack en de 19" velgen en dan nog dat schitterend interieur !We zitten alleen nog te twijfelen of we de zwart gelakte lijsten gaan nemen of de zwarte houten lijsten ?

Comment

• Proficiat davy, wat een droommachine!

De gekke wagens schieten hier als paddestoelen uit de grond.

Comment

• De ene heeft een vin op de koffer, en de andere niet ... uitleg voor?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                      De ene heeft een vin op de koffer, en de andere niet ... uitleg voor?
                      Als je de satteliet module neemt dan heb je die vin hebben ze mij gezegd ?
                      Maar in België is dat volgens mij niet beschikbaar,dus hier hebben ze geen vin

Comment

• Proficiat Davy !

Ongelooflijke knappe combinatie..

Kan je eens wat meer uitleg geven over je opties ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
                          Proficiat Davy !

Ongelooflijke knappe combinatie..

Kan je eens wat meer uitleg geven over je opties ?
                          Als ik thuis ben zal ik de optie lijst eens over typen

Comment

• Standaarduitrusting:
                            302 Alarminstalatie
                            459 zetels elektrisch + geheugen
                            502 hogedrukreiniging koplampen
                            520 mistlampen vooraan
                            522 Xenon
                            534 Elektronisch gestuurde airconditioning
                            544 Cruisecontrol met remfunctie

Opties:

337 M sportpakket
                            205 automatische versnellingsbak
                            2MP Alu velgen styling 225M 19"
                            481 sportzetels vooraan
                            4AT decoratieve lijsten schwarz hoogglanzend
                            704 M sportophanging
                            715 Aerodynamische M Kit
                            760 Shadowline hoogglans
                            7XA M sportstuur met schakelpaddles en multifunctietoetsen
                            387 windscherm
                            313 Buitenspiegels elektrisch inklapbaar en verwarmd
                            423 fluwelen tapijten
                            494 verwarmde zetels
                            4AE centrale armsteun vooraan, verschuifbaar
                            563 lichtpakket
                            508 Park Distance Control
                            521 Regensensor en lichtsensor
                            609 Navigatiesysteem Professional
                            620 Voice control
                            644 Bluetooth verbinding
                            672 CD wisselaar (6selecties)
                            677 HIFI systeem prof logic 7
                            843 gereduceerd vermogen
                            868 Spraakversie nederlands
                            ZKS veiligheidskit
                            Dit zijn de opties

Comment

• Nice !

Lekker full option ! Mooi, kijk alvast uit naar de foto's bij de levering !

Comment

Ja met schakellepels achter het stuur ! We hebben deze motor ook in onze 5 en het is idd ook een schitterende motor,alleen ben ik een beetje bang dat er niet veel verschil tussen beide wagens gaat zitten . Maar ja dan leggen we het dak open en er is direct al een verschil ! Ben al benieuwd om hem in het echt te zien met dat Mpack en de 19" velgen en dan nog dat schitterend interieur !We zitten alleen nog te twijfelen of we de zwart gelakte lijsten gaan nemen of de zwarte houten lijsten ?
                                Ik heb zelf ook een 530dA en heb testgereden met een 330dA coupé. Het geluid van de motor was wel wat aangenamer (lees: sportiever). Ook was de 3 sneller door het lagere gewicht. Nu weet ik niet of de cabrio veel lichter is dan de 5...

Ik ben persoonlijk geen voorstander van die zwarte hooglanslijsten, aangezien het een zwarte metallic is die dus met lichtinval spikkeltjes vormt in alle kleuren van de regenboog. Het is net zo'n kermis-look dan...
                                Neen, als je donkere lijsten wil, dan zou ik voor het antracieten hout gaan...
                                OO 00 OO

Comment

Nice !

Dat nu niet, maar hij is wel heel lekker, en het stak idd niet op één optie.

Comment

Nice !

Niet helemaal full option maar zeker opties genoeg !Bedankt,ik kijk ook uit naar de levering .

Comment

Ik heb zelf ook een 530dA en heb testgereden met een 330dA coupé. Het geluid van de motor was wel wat aangenamer (lees: sportiever). Ook was de 3 sneller door het lagere gewicht. Nu weet ik niet of de cabrio veel lichter is dan de 5...

Ik ben persoonlijk geen voorstander van die zwarte hooglanslijsten, aangezien het een zwarte metallic is die dus met lichtinval spikkeltjes vormt in alle kleuren van de regenboog. Het is net zo'n kermis-look dan...
                                      Neen, als je donkere lijsten wil, dan zou ik voor het antracieten hout gaan...
                                      We kunnen nog tot maart wijzigen .

Comment

Hij is besteld

Zalig in het zwart!
                                        Proficiat!

Hij is niet echt mijn ding als hij gesloten is (zeker zonder dat mooie stoffe kapje zoals de vorige), maar als hij voor jou maar leuk oogt, is dat het belangrijkst. In rl. zal ik hem wellicht stukken mooier vinden en het rijden zal sowieso geweldig zijn.

En het is en blijft een BMW

Comment

• Ik vind hem in een donker kleurtje nog super meevallen voor dat wegklapbaar stalen dak, ik zou hem zelf nooit in een lichte kleur kopen !

Die van Davy gaat er echt superlekker uitzien met dat M-Packje !

Comment

Working...
                                          X