Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ja met schakellepels achter het stuur ! We hebben deze motor ook in onze 5 en het is idd ook een schitterende motor,alleen ben ik een beetje bang dat er niet veel verschil tussen beide wagens gaat zitten . Maar ja dan leggen we het dak open en er is direct al een verschil ! Ben al benieuwd om hem in het echt te zien met dat Mpack en de 19" velgen en dan nog dat schitterend interieur !We zitten alleen nog te twijfelen of we de zwart gelakte lijsten gaan nemen of de zwarte houten lijsten ?
De ene heeft een vin op de koffer, en de andere niet ... uitleg voor?
Als je de satteliet module neemt dan heb je die vin hebben ze mij gezegd ?
Maar in België is dat volgens mij niet beschikbaar,dus hier hebben ze geen vin
Ja met schakellepels achter het stuur ! We hebben deze motor ook in onze 5 en het is idd ook een schitterende motor,alleen ben ik een beetje bang dat er niet veel verschil tussen beide wagens gaat zitten . Maar ja dan leggen we het dak open en er is direct al een verschil ! Ben al benieuwd om hem in het echt te zien met dat Mpack en de 19" velgen en dan nog dat schitterend interieur !We zitten alleen nog te twijfelen of we de zwart gelakte lijsten gaan nemen of de zwarte houten lijsten ?
Ik ben persoonlijk geen voorstander van die zwarte hooglanslijsten, aangezien het een zwarte metallic is die dus met lichtinval spikkeltjes vormt in alle kleuren van de regenboog. Het is net zo'n kermis-look dan...
Neen, als je donkere lijsten wil, dan zou ik voor het antracieten hout gaan...
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Ik ben persoonlijk geen voorstander van die zwarte hooglanslijsten, aangezien het een zwarte metallic is die dus met lichtinval spikkeltjes vormt in alle kleuren van de regenboog. Het is net zo'n kermis-look dan...
Neen, als je donkere lijsten wil, dan zou ik voor het antracieten hout gaan...
Hij is besteld
Het is een saffierzwarte Met zadelbruin interieur geworden!
Met het M-sportpakket en de 19inch velgen
Zalig in het zwart!
Proficiat!
Hij is niet echt mijn ding als hij gesloten is (zeker zonder dat mooie stoffe kapje zoals de vorige), maar als hij voor jou maar leuk oogt, is dat het belangrijkst. In rl. zal ik hem wellicht stukken mooier vinden en het rijden zal sowieso geweldig zijn.
Comment