Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 3 Cabrio (E93)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk Berichten
    Dank u
    Jammer genoeg geen 335d/i , het is de 330d geworden
    Geen paniek, Davy, je hebt nog alle tijd om dat te veranderen!

In Cabrio MOET je gewoon een 335i pakken.
    Dat geluid van die motor met uw dak open.
    Man, man, man, dat moet wat zijn!!!
    Ik schiet al in mijn broek van er gewoon maar aan te denken!!!

Comment

• mooie keuze..
      in het zwart is ie zeer mooi..
      in de champagne kleur zoals op het salon is ie ook zalig..
      persoonlijk vindt ik hem ook zalig in het wit..
      das wel gedurft natuurlijk..

Comment

• Vandaag hem op het salon gezien en alle twijfels zijn weg ! Hij prachtig zowel gesloten als open!

Comment

Dit zijn de opties
          Proficiat, echt prachtig en zeker met al die opties!

Vergeet zeker geen topic aan te maken.

Comment

• Superprachtige wagen! Intussen zijn we dit al gewoon van BMW maar deze is wel ECHT geslaagt... zowel open als gesloten vind ik persoonlijk. Gesloten kan hij wel de lijn van een coupé niet evenaren maar dat is dan ook quasi onmogelijk.

Ben wel benieuwd naar de verlaging die men kan kiezen...
            Is er een verschil tussen de gewone sportophanging (... in optie), de M-ophanging en de 335-ophanging?

Comment

• Staat de 335 dan op een ander platform?

M is cm of twee lager dan sport en wat strakker ook.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                Staat de 335 dan op een ander platform?

M is cm of twee lager dan sport en wat strakker ook.
                Dacht dit wel ergens gelezen te hebben maar kan't mis voorhebben ook, daarmee dat ik deze vraag hier stel...

greetz

Comment

• heb 'm gisteren live op het salon hetzien

open: zozo
                  gesloten

een gemiste kans voor bmw, ze hadden een stoffen dak moeten nemen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                    ze hadden een stoffen dak moeten nemen
                    Denk dat de "druk" van de concurrenten daar iets te groot voor was.

Laat hen het stoffen dak maar houden voor de Z reeks.

Verder ben ik het wel met je eens dat in gesloten toestand de auto niet zo knap is. De lijn klopt gewoon niet naar mijn gevoel.

Comment

• ik vind hem echt prachtig, mijn twijfels over het stalen dak zijn volledig weg.

Met het dak gesloten lijkt hij enorm op een E46 Cab met hardtop en dat is gewoon su-per-mooi.
                      Echt, een zeer, zéér geslaagde wagen !
                      1963 Land Rover Series IIa
                      1994 Mercedes SL320
                      2015 Land Rover Discovery SDV6
                      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Hij is besteld
                        Het is een saffierzwarte Met zadelbruin interieur geworden!
                        Met het M-sportpakket en de 19inch velgen

Zalig in het zwart!

Poewie prachtige keuze!!! Proficiat en veel toekomstig rijplezier

Comment

• Ik vind de 3 cabrio ongelooflijk knap. Als ik meer centen had gehad, dan had ik zonder twijfel een 335i cabrio besteld, maar €7000 is toch wel veel geld.

Hoewel ik ook voorstander ben van een stoffen dak, vind ik het dak van de 3 toch zeer elegant, temeer het opgebouwd is uit 3 delen.

Bij de BMW 6 vind ik de coupé veel mooier dan de cabrio, waarvan ik het stoffen dak echt lelijk vind van lijn.
                          Bij de BMW 3 vind ik de cabrio minstens even mooi als de coupé.
                          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                            Ik vind de 3 cabrio ongelooflijk knap. Als ik meer centen had gehad, dan had ik zonder twijfel een 335i cabrio besteld, maar €7000 is toch wel veel geld.

Hoewel ik ook voorstander ben van een stoffen dak, vind ik het dak van de 3 toch zeer elegant, temeer het opgebouwd is uit 3 delen.

Bij de BMW 6 vind ik de coupé veel mooier dan de cabrio, waarvan ik het stoffen dak echt lelijk vind van lijn.
                            Bij de BMW 3 vind ik de cabrio minstens even mooi als de coupé.
                            Volledig akkoord !
                            1963 Land Rover Series IIa
                            1994 Mercedes SL320
                            2015 Land Rover Discovery SDV6
                            2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• En toch had het een stoffen dak moeten zijn!
                              2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten
                                En toch had het een stoffen dak moeten zijn!

Dit biedt meer comfort in minder zonnige omstandigheden, veronderstel ik.

Maar jammer genoeg heeft dit metalen dak, althans voor mij, ervoor gezorgd dat de wagen niet echt mooi oogt op foto.

Precies of het dak is een geheel ander stuk van de wagen. Maar ik wil hem toch eens in het echt zien ook

Comment

• Op het salon lieten ze hem ook eens dicht gaan en vond dat dat ook nog eens bra lang duurde voor hij helemaal dicht was...
                                  2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Cabrio met stoffen kap 19e eeuw:

Cabrio met stoffen kap 20e eeuw:

Ik vind wel dat men met zijn tijd mag meegaan... we zijn 2007 jongens (21e eeuw)!

Ieder zijn mening, maar met alle respect, niemand zijn mening telt hier echt mee zolang jullie geen potentiële cabrio-kopers zijn... zij die dat wel zijn zullen wel oordelen, en het is aan BMW en de andere constructeurs om uit te maken wiens mening telt: zij die de centen bovenhalen of zij die op forums enkel hun komen uiten. En wat dat betreft heeft BMW inderdaad het licht gezien. Als merk met een uiterst conservatieve aanhang is dat moedig, maar ik denk en hoop dat ze straks allemaal gaan volgen.

Persoonlijk verwelkom ik de trend van de hardtops. Voor het eerst zijn er nu deftige cabrio's te koop die het comfort bieden van een berline. Ik ben nu dus cabrio-koper geworden. Deze BMW vind ik ook een prachtige machine. Natuurlijk is de lijn minder mooi als bij een coupe, maar een e46 met stoffen kap erop heeft ook een minder mooie lijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JayJay Bekijk Berichten
                                      Persoonlijk verwelkom ik de trend van de hardtops. Voor het eerst zijn er nu deftige cabrio's te koop die het comfort bieden van een berline. Ik ben nu dus cabrio-koper geworden. Deze BMW vind ik ook een prachtige machine. Natuurlijk is de lijn minder mooi als bij een coupe, maar een e46 met stoffen kap erop heeft ook een minder mooie lijn.
                                      Ik vind de kofferruimte een belangrijk punt. Een stoffen kap neemt minder plaats in.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
                                        Ik vind de kofferruimte een belangrijk punt. Een stoffen kap neemt minder plaats in.
                                        Dat is waar, maar zelden zal iemand een cabrio als gezinswagen kopen hé... om uitgebreid inkopen te gaan doen in de supermarkt kan je dus beter een andere wagen nemen, of natuurlijk het dak boven je verdragen op de terugweg

Comment

• Als potentiele cabrio koper ben ik ook nog niet overtuigd. Op dit moment lijkt de nieuwe audi tt of A4 of gewoon de coupe aantrekkelijker. De tt voor zijn intressantere interieur en all round package. Vooral de koffer is toch heel klein en nog altijd het gevoel dat er iets niet klopt.

Comment

Working...
                                          X