Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 3 Cabrio (E93)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
    Icm met het M-sportpakket, ja !

Dat is zo bij alle E9* reeksen als je een M-sportpakket neemt..

I know, maar 4 is toch echt weinig

Alpinweiss uni en uni rood?
    1991 Mazda MX-5 NA
    Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
    www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk Berichten
      Monaco blauw

DE kleur voor mij.

Comment

• Het M-Sportpakket is schit-te-rend...

Wel ben ik benieuwd naar foto's met de 19'ers...
        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
          Het M-Sportpakket is schit-te-rend...

Wel ben ik benieuwd naar foto's met de 19'ers...
          Begin juni heb je er !

Comment

• Er zijn toch al foto's met de 19" velgen van het M-pakket, stonden hier toch ergens tussen, misschien bij het BMW-lovers topic !

Vind ze ook knap, ik zie nog liever de 17" dan de 18" van het M-package !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
              Er zijn toch al foto's met de 19" velgen van het M-pakket, stonden hier toch ergens tussen, misschien bij het BMW-lovers topic !

Vind ze ook knap, ik zie nog liever de 17" dan de 18" van het M-package !
              Veel M3 test-mules hadden 19" 10 spakige (gegroepeerd per 2) velgen. Zouden dit al niet de 225M velgen zijn geweest?
              Porsche 997 S

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Catscratch Bekijk Berichten
                Veel M3 test-mules hadden 19" 10 spakige (gegroepeerd per 2) velgen. Zouden dit al niet de 225M velgen zijn geweest?

Deze zijn het niet

Comment

• Comment

• Er is er eentje ongeduldig.

En terecht.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten
                      Sportpakket op de cabrio

www.autoweek.nl
                      Mooi! Zeer geslaagd!
                      Phantomschwarz Audi A3 2.0 TFSI quattro S-Line

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beké Bekijk Berichten
                        Mooi! Zeer geslaagd!
                        Ik vind hem open zeer geslaagd.
                        In gesloten toestand (dak erop) storen mij die knikjes in de daklijn. Ik vraag me af of die niet vloeiender hadden gekund.

Comment

• Een juweeltje, die blauwe cabrio...

Alleen had dat leder een donkerder tintje moeten hebben.
                          Ik vind dat dat wat afsteekt tegenover dat blauw.
                          En op wit zie je het minste vlekje...

Eigenlijk vind ik een zwarte bekleding nog altijd het beste...

Comment

• Staat in de configurator van www.bmw.at

+ M-pack !
                            1991 Mazda MX-5 NA
                            Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                            www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten
                              Ik vind hem open zeer geslaagd.
                              In gesloten toestand (dak erop) storen mij die knikjes in de daklijn. Ik vraag me af of die niet vloeiender hadden gekund.
                              Helemaal akkoord.

Open heel erg geslaagd, maar die daklijn stoort mij ook al van bij het begin. Misschien was daar meer aandacht aan besteed geweest als ze niet ook nog een aparte coupé hadden gehad? Wie zal het zeggen?

Ik blijf erbij: in dat opzicht had BMW beter verder de stoffen kap gebruikt.

Al zal dat de echte BMW-liefhebbers allemaal worst wezen, natuurlijk...
                              Last edited by ; 21/02/2007, 17:59.

Comment

• Is het mogelijk om velgen style 162 onder een E93 te zetten? Of is dat niet de juiste maat ofzo?

Ik ken er helaas niks van.
                                Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
                                • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
                                • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
                                • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

Comment

• Ik weet de laatste tijd niet meer welke BMW ik zou kiezen, laat staan de kleurencombinatie...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door D Squaloid Bekijk Berichten
                                    Is het mogelijk om velgen style 162 onder een E93 te zetten? Of is dat niet de juiste maat ofzo?

Ik ken er helaas niks van.
                                    Ja, gaat perfect.

Setje Styling 162 met Michelin Pilot Sport 2 225/255 voor ca. 2.200 EUR (moet 't nog 'es exact navragen). Nieuw, origineel BMW, op factuur.

Comment

• In Zingem staat er momenteel een safierzwarte E93 met zwart leder en inleg in zwarte pianolak. Alles zwart dus, doch verre van mis. Liever dat dan iets klassiekers met houtinleg, doch zelf zou ik het interieur wellicht nog niet iets liever met zadelbruin of rood leder en geborsteld alu-inleg hebben. Ik kan me echter wel inbeelden dat ik toch voor all black zou gaan als ik al één of meerdere wagens met bruin en/of rood leder heb gehad.
                                      120d Hatch Edition Sport

Comment

• Bij Van Osch in Hasselt staat er eentje in die nieuwe goudachtige kleur met lichtbeige interieur. Dat lichtbeige is echt te licht van kleur, temeer de volledige deurbekledingen en de onderzijde van het dashboard volledig in die kleur zijn.
                                        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• bij ginion overijse: goud/beige en zwart/zwart (gesloten)
                                          koffer=echt belachelijk,

zowel open als gesloten een mooie wagen,
                                          maar toch net teveel voorruit boven m'n hoofd
                                          (als je een morgan gewoon bent...)

begrijp nu wel dat rangelove en andere toch voor de coupe kozen

Comment

Working...
                                          X