Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 3 Cabrio (E93)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Mijn dealer woont bij ons in de straat en zijn vrouw heeft (natuurlijk) al een nieuwe E93.
    Ze reed vandaag voor het eerst open de straat uit.

WOW !!!

Toch wel bijzonder knap in open toestand.
    Het was dezelfde kleur als in de reclamefoto's, zo dat lichtbeige.
    Prachtig gewoon!!!

Comment

• Rangelove,

Ah... den auto... dacht dat de vrouw 'wooow' was :p

Comment

• echt mooie wagen alleen spijtig dat ze bij elke dealer enkel in het lichtbeige te vinden zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
          echt mooie wagen alleen spijtig dat ze bij elke dealer enkel in het lichtbeige te vinden zijn.
          Bij Van Boom in Puurs staat ook een zwarte voor moest je geïnteresseerd zijn .

Comment

• Vriendin van mn' ma heeft er ene besteld, maar moeder wist ni welke motor.

Ze komt van een TT, en wou zowieso de nieuwe BMW3 cab de TT was ze beu, en in de overgangsperiode dan maar een maand of 6 met een CLK cabrio (huidige generatie)

Naaaaais

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil07 Bekijk Berichten
              Rangelove,

Ah... den auto... dacht dat de vrouw 'wooow' was :p

De vrouw ook idd !

Comment

• Wat me wel opvalt is dat die koffer zo klein is.

Als hij open is kan je amper nog een brood meenemen.
                Stel je hebt een winkelzakje in je koffer en je wilt hem openleggen dan moet je eerst jouw zakje uit de koffer halen en op de achterbank zetten (mooi zicht als je open rijdt) en dan pas kan je hem open doen.

Praktisch !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                  Dat lichtbeige is echt te licht van kleur, temeer de volledige deurbekledingen en de onderzijde van het dashboard volledig in die kleur zijn.
                  Ik vind dat superknap. Bij de '1 Limited Sport Edition kan je nou nét die lederkleur niet krijgen, jammer, anders was 't die geworden.

Ik had dat ook op m'n cabrio. Zéér zeer knap.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW RULES Bekijk Berichten
                    Wat me wel opvalt is dat die koffer zo klein is.

Als hij open is kan je amper nog een brood meenemen.
                    Stel je hebt een winkelzakje in je koffer en je wilt hem openleggen dan moet je eerst jouw zakje uit de koffer halen en op de achterbank zetten (mooi zicht als je open rijdt) en dan pas kan je hem open doen.

Praktisch !
                    Da's het nadeel van die klote-CC's, maar volgens de voorstanders van die koleredingen is dat van geen tel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHIL1
                      Als je een practische auto zoekt koop je een Mercedes-busje hè, ook veel rijplezier hoor...
                      Er is wel een verschil hé.
                      Met de 3 cabrio kan je nog geen weekendje naar zee.
                      Last edited by ; 29/03/2007, 19:59.

Comment

• Is dat niet wat overdereven?
                        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                          Is dat niet wat overdereven?
                          Het is overdreven, feit!
                          Maar de koffer van zo'n cc is bijzonder krap!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                            Da's het nadeel van die klote-CC's, maar volgens de voorstanders van die koleredingen is dat van geen tel.

Inderdaad

Ik zie ook niet veel mensen met een Lamborgini Gallardo gaan shoppen in de Colruyt of op reis trekken naar de zee. Nochtans hoort men nooit of te nimmer deze opmerkingen, nochtans heeft dit ding geen voor- of tegenstanders.

Het feit dat je in een cabrio met stoffen dak anderhalf brood kan meenemen, en in een CC slechts één brood, DAT is de onderscheidende factor

Om te gaan shoppen gebruik ik een andere wagen, of leg ik desnoods wel even het dak erop, surely dat mag toch geen probleem zijn, voor heel even dan.

Je rijdt met een cabrio doorheen het jaar toch al gauw 75% van de tijd gesloten (50% van de tijd te koud, en van de overige 50% is het nog eens 50% te veel wind, te nat, ...).
                            Er blijft dus 25% over. Van die 25%, hoe vaak ga je dan winkelen of op reis? in 20% van de gevallen? 20% van 25% = 5% op het totaal...
                            Dus als ik het goed begrijp koop je een "droomwagen", die sowieso véél te duur is voor wat het ding functioneel waard is op basis van de overweging dat het ding 5% van de tijd niet genoeg kofferruimte heeft?

Comment

• Toegegeven, de koffer is lachwekkend. Mijn ouders plannen om er mee naar Zuid-Frankrijk mee op vakantie te gaan. Op de volledige achterbank kan je je spullen kwijt. Dus no problem.
                              Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
                              • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
                              • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
                              • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door D Squaloid Bekijk Berichten
                                Toegegeven, de koffer is lachwekkend. Mijn ouders plannen om er mee naar Zuid-Frankrijk mee op vakantie te gaan. Op de volledige achterbank kan je je spullen kwijt. Dus no problem.
                                Echt gezellig als je dan open zou rijden.

Bovendien BMWMB, dat is niet overdreven...
                                De koffer al eens goed bekeken... Dan weet je gewoon genoeg.

Voor de rest een knappe wagen !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW RULES Bekijk Berichten
                                  Echt gezellig als je dan open zou rijden.

Bovendien BMWMB, dat is niet overdreven...
                                  De koffer al eens goed bekeken... Dan weet je gewoon genoeg.

Voor de rest een knappe wagen !
                                  Als ze bij BMW nu nog niet doorhebben dat ze zich de volgende keer niet meer aan een CC moeten wagen, dan weet ik het ook niet zenne...

Geef die jongens toch een paraplu als ze er per sé eentje willen, en nog liefst zo'n ultra-opplooimodel dat quasi geen kofferruimte inneemt. Of helemaal géén dak, why not! Kunnen ze eindelijk met recht en rede van een "echte" cabrio spreken... Wel best een K-waytje meenemen voor als er een buitje moest vallen he!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door D Squaloid Bekijk Berichten
                                    Toegegeven, de koffer is lachwekkend. Mijn ouders plannen om er mee naar Zuid-Frankrijk mee op vakantie te gaan. Op de volledige achterbank kan je je spullen kwijt. Dus no problem.
                                    alsof je op de autostrade 1000 km 'open' gaat rijden ..
                                    1963 Land Rover Series IIa
                                    1994 Mercedes SL320
                                    2015 Land Rover Discovery SDV6
                                    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JayJay Bekijk Berichten
                                      Inderdaad

Ik zie ook niet veel mensen met een Lamborgini Gallardo gaan shoppen in de Colruyt...
                                      Nee, dat zijn eerder Delhaize-klanten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk Berichten
                                        Nee, dat zijn eerder Delhaize-klanten!
                                        idd en porsche rijders zijn aldi klanten. zo heb ik vorige zomer vanop een terras ééntje met een 911 een volle kar en 2 kinderen zien inladen.

Comment

• moet een prachtig terras zijn, met uitzicht op de parking van den aldi
                                          1963 Land Rover Series IIa
                                          1994 Mercedes SL320
                                          2015 Land Rover Discovery SDV6
                                          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Working...
                                          X