Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
En de comfort toegang houdt dan ineens in dat ge hem kunt starten zonder autosleutel? Is dat niet iets van 600 euro?
Eigelijk vind ik dat compleet belachelijk van BMW. Ge kunt toch ook altijd uw ramen en open dak open doen met de sleutel. En omdat het open dak nu iets groter is, moet ge er opeens 600 euro voor lappen. Compleet ridicul!
Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
Ik heb er vorige week één gezien in Mechelen, één met Z-platen
Valt me op: die wagen toont in het echt véél "platter" dan op de foto's. En eerlijk gezegd vind ik dat een beetje misstaan op de cabrio. Met het dak eraf lijkt het wel een "sloef". Ik zie graag een beetje meer body, maar dat kan persoonlijke smaak zijn.
Het kan best dat hij met dak erop dan weer mooier is dan verwacht. Ik heb al een paar keer een e92 gezien, die toont ook extra slank, maar op een echte coupé vind ik dat mooi.
Ik heb er vorige week één gezien in Mechelen, één met Z-platen
Valt me op: die wagen toont in het echt véél "platter" dan op de foto's. En eerlijk gezegd vind ik dat een beetje misstaan op de cabrio. Met het dak eraf lijkt het wel een "sloef". Ik zie graag een beetje meer body, maar dat kan persoonlijke smaak zijn.
Maar zo een dik gat als de Peugeot 307 CC vind ik toch ook maar niets.
Comment