Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 3 Cabrio (E93)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ik vind de twee laatste wel knap!
    smaken...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk Berichten
      Artic met creambeige

Vind ik persoonlijk één van de mooiere. Enkel dat cream white lijkt me nogal gevoelig voor vuil...

Comment

• De E92 eindelijk es live aanschouwd en moet mijn mening herzien, in het zwart is ie open én gesloten SUBLIEM lekker

Comment

• Tis idd héél knap!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHIL1
            Posten graag .
            Huppa
            Bijgevoegde Bestanden

Comment

• En meteen de laatste 3
              Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Vandaag m'n tweede zien rijden, en ik vind ze eigenlijk best wel knap. Ik heb ze wel nog nooit gezien met het dak dicht.

Comment

• Hij is enkel mooi in een donkere kleur vind ik! Ik ben al benieuw wat de combinatie sparkling met saddle bruin gaat geven !

Comment

• Zalige vergelijking coupé-cabrio.

Comment

• De carbio-lijn leunt toch echt erg aan de coupe-lijn héé !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                        Een saffierzwarte 3xxi met M-Sportpakket en 19" M6 velgen...

Ik zou het toch maar op max. 18" houden. Dit ziet er echt ... heu... laat ons zeggen "niet stijlvol" uit. Als je dan ook nog weet dat hoe groter de velg hoe slechter de rij-eigenschappen...

Comment

Monacoblauw met jade grijs !

Prachtige combinatie! Zou sterk twijfelen tussen dit en zadelbruin (of hoe noemt dat bruine interieur...).
                          http://www.autoforum.be/showthread.php?t=51201

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHIL1
                            Niet twijfelen, sattelbraun rules!
                            Jammer genoeg heb ik momenteel niet de financiële middelen om hierover te twijfelen maar denk ook dat het sattelbraun zou worden
                            http://www.autoforum.be/showthread.php?t=51201

Comment

• Lemans blauw

Comment

Lemans blauw
                                Vooral open toch een erg mooie auto!

Comment

• De E93 is toch wel de mooiste CC op dit moment !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door D Squaloid Bekijk Berichten
                                    En de comfort toegang houdt dan ineens in dat ge hem kunt starten zonder autosleutel? Is dat niet iets van 600 euro?

Eigelijk vind ik dat compleet belachelijk van BMW. Ge kunt toch ook altijd uw ramen en open dak open doen met de sleutel. En omdat het open dak nu iets groter is, moet ge er opeens 600 euro voor lappen. Compleet ridicul!
                                    Bij onze CLK kan je zowel openen als sluiten met de afstandsbediening, zonder meerprijs.

Comment

• No offence , maar kijk is naar die blauwe hierboven, die daklijn naar de koffer toe hadden ze toch wel better kunnen afwerken / ontwerpen , dat zwart van het dak vloekt keihard met da de lakkleur van de koffer

imho, wreed slordig !

Comment

• In de uitgebreide detailtest van Autogids (huidig nr. 719) valt bij de kritiekpunten van de nieuwe cabrio "koetswerkstijfheid open" het meest op in de categorie minpunten. En ook hoe de rijkwaliteiten daaronder te lijden hebben (logisch wel), maar heb het hele artikel nog niet gelezen...

Zou wel jammer zijn moest BMW zich daarin verslikt hebben, hij is tenslotte duur genoeg.

Iemand al hands-on ervaring mee?

Comment

• Ze moeten toch iets onder 'minpunten' kunnen zetten hé...
                                          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Working...
                                          X