Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 3 Cabrio (E93)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Prachtig , hier moeten nog foto's van zijn...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
      Terug on topic nu...

BMW E93 met 20" Hartge Classic - velgen.

BMW E93 met 20" Hartge Classic 2 - velgen.

Zeer mooi...
      Hartge Classic >>>>>>>>>>> Hartge Classic 2

Wel gek dat er zo'n grootteverschil lijkt te zijn. Ben aan 't zoeken naar gegevens over de Classic-velg op de foto, maar nergens iets over te vinden. Kan dus evezogoe 19" zijn. Als je heen en weer switcht tussen de foto's zou dat wel kunnen. Maar dan ook weer niet. Onmogelijk om met zekerheid te zeggen.

Ik houd de mogelijkheid 19" zeker nog open...

Comment

• Hier nog 'es 20" waar 'ie even groot toont als de Classic 2, ondanks niet doorlopende spaken tot aan de rand.

Ligt dus aan de ongelukkige foto van de cabrio.

Comment

• bweurk moet eigenlijk niets weten van die smaakloze hartge wielen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
            Hartge Classic >>>>>>>>>>> Hartge Classic 2

Wel gek dat er zo'n grootteverschil lijkt te zijn. Ben aan 't zoeken naar gegevens over de Classic-velg op de foto, maar nergens iets over te vinden. Kan dus evezogoe 19" zijn. Als je heen en weer switcht tussen de foto's zou dat wel kunnen. Maar dan ook weer niet. Onmogelijk om met zekerheid te zeggen.

Ik houd de mogelijkheid 19" zeker nog open...
            Is zeker 2X 20" Zie site...

Ik vind de classic 2 de knapste!

Comment

• Ik ook, de classics zijn imho wat kitscherig .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                Prachtig , hier moeten nog foto's van zijn...

Comment

• Great, thx .

Comment

• Met het dak open issie niet slecht, maar met het dak dicht is het een afgrijselijke kutbak.

Paar dagen terug stond er in de wasbox naast mij een zwarte 330d coupé (wel met lelijke velgen, maar bon) en een beetje later kwam een lichtgroenachtige 330i/d cabrio aangereden met het dak dicht en lelijke 17" velgen. En die lijn met het dak dicht is gewoon afschuwelijk, geef mij dan maar tienduizend keer liever de véél knappere coupé...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                      Met het dak open issie niet slecht, maar met het dak dicht is het een afgrijselijke kutbak.

Paar dagen terug stond er in de wasbox naast mij een zwarte 330d coupé (wel met lelijke velgen, maar bon) en een beetje later kwam een lichtgroenachtige 330i/d cabrio aangereden met het dak dicht en lelijke 17" velgen. En die lijn met het dak dicht is gewoon afschuwelijk, geef mij dan maar tienduizend keer liever de véél knappere coupé...
                      Helemaal mee eens.

Comment

• Waarom maken ze in godsnaam geen beige windscherm voor een beige interieur?

Dat steekt zoooo af, dat zwart

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
                          Waarom maken ze in godsnaam geen beige windscherm voor een beige interieur?

Dat steekt zoooo af, dat zwart
                          Idd, nog nooit bij stilgestaan. Voor te pletter vliegende insecten zeker?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                            Idd, nog nooit bij stilgestaan. Voor te pletter vliegende insecten zeker?
                            ik heb nog nooit een vlieg te pletter zien slaan tegen m'n windscherm zenne, ge rijdt nu ook ni echt achteruit é op de autostrade

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
                              ik heb nog nooit een vlieg te pletter zien slaan tegen m'n windscherm zenne, ge rijdt nu ook ni echt achteruit é op de autostrade
                              Je weet nooit tot wat een vlieg-in-vorm allemaal in zijn mars heeft.

Comment

• Damn met zo een Mpack is dat toch wel een vette auto

Alleen dat Le Mans Blauw staat me soms niet aan en soms wel op deze wagen. Zeer vreemd.

Comment

• Zeer knappe pics Davy! Prachtige locatie!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                                    Met het dak open issie niet slecht, maar met het dak dicht is het een afgrijselijke kutbak.

Echt waar ! Anders hadden we zoeen wel gekocht. Maar toe is hij echt lelijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW RULES Bekijk Berichten
                                      Maar toe is hij echt lelijk.
                                      Smaken verschillen!

Comment

• Hij doet het toch niet voor me...
                                        Die combinatie in Coupé is 1000000000000000x knapper, vind ik persoonlijk.
                                        Of een E46 natuurlijk.

Comment

• Coral rood met M-pack

Comment

Working...
                                          X