Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik ben fan.
Ze hebben de concept toch goed bewaard. Mooi uiterlijk, lekker strak. En het interieur ziet er ook knap uit.
'k Zie al uit naar de andere Up-derivaten.
Ik vind het geslaagd, alleen gaat die achterkant gewenning vragen. Maar nu doet Volkswagen eens iets niet klassiek en dus ga ik er ook niet over zagen.
nou is een 3-cylinder diesel mss echt wel lelijk klinken...een 3 cylinder benzine is echt wel fijn en compleet trillingvrij te krijgen
nix mis mee, bmw gaat niet voor niets met 3 cylinders starten, omdat ze auditief en energetisch top zijn
Een drieclinder fijn?? Dat zijn echt de rotste motoren die je maar kan hebben. Die 1.2 benzine in de Fox heeft een irritand jankend geluid bij lage toerentallen. Bij hogere snelheden valt dit gelukkig grotendeels weg maar bij 130 km/h is de fut er aardig uit. Ik vind dat serieus het slechtste motorblok uit de hele VW-stal, beter dat ze er de nieuwe 1.2 TSI viercilinder in stoppen. Niets dan lof over dat blokje, fijn geluid, veel koppel en reageerd spontaan.
In ieder geval, een viercilinder, hoe klein de inhoud ook is, loopt altijd mooier dan een driecilinder met balans.
Het drie cilinder verhaal vind ik het grootste nadeel van de UP, het is net zo waardeloos als de Fiat 2 cilinders.
Met een 4 Cilinder onder de kap had hij boven aan mijn lijstje stads auto-tjes gestaan.
Nu staat de nieuwe Fiat Panda 1.2 4-cilinder (ook op de IAA te zien) bovenaan.
Jammer van die 'smiley' in de bumpers. De lichten en het logo vind ik ook veel te groot voor zo'n klein auto'tje.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Een drieclinder fijn?? Dat zijn echt de rotste motoren die je maar kan hebben. Die 1.2 benzine in de Fox heeft een irritand jankend geluid bij lage toerentallen.
de vw 3-cylinder specifiek heb ik nog niet gehoord, maar de smart 3 cylinder en vroeger de daihatsu 3 cylinders vond ik echt dik oke klinken
net zo de fiat 2-cylinder, hoe mooi is dat niet tov een 4-cylinder
over prestaties spreek ik me niet uit, mijn standaard ligt lager blijkbaar als die van jullie
Een drieclinder fijn?? Dat zijn echt de rotste motoren die je maar kan hebben.
He? Ok, in lage toeren is dat minder geraffineerd maar in hoge toeren klinkt dat echt als een halve zescilinder. Eender bij welk merk. Heb het dan puur over de klank, niet of het nu in balans is of niet.
Dat in benzine en drukgevoed zal wel amusant zijn om mee te rijden denk ik.
Ik ben fan.
Ze hebben de concept toch goed bewaard. Mooi uiterlijk, lekker strak. En het interieur ziet er ook knap uit.
'k Zie al uit naar de andere Up-derivaten.
²²²²²
Maar ik vrees dat je voor die prijs, bij andere merken meer waar krijgt voor je geld.
de vw 3-cylinder specifiek heb ik nog niet gehoord, maar de smart 3 cylinder en vroeger de daihatsu 3 cylinders vond ik echt dik oke klinken
net zo de fiat 2-cylinder, hoe mooi is dat niet tov een 4-cylinder
over prestaties spreek ik me niet uit, mijn standaard ligt lager blijkbaar als die van jullie
De VW 3 cilinder klinkt als een stofzuiger maar is best wel trillingsvrij. Presteert beter en rijdt eigenlijk aangenamer dan de 1.4 16v met 75pk. Wel een pak hoogtoeriger.
Maar deze 3 cilinder is blijkbaar een nieuw ontwikkelde 1 liter.
De VW 3 cilinder klinkt als een stofzuiger maar is best wel trillingsvrij. Presteert beter en rijdt eigenlijk aangenamer dan de 1.4 16v met 75pk. Wel een pak hoogtoeriger.
Maar deze 3 cilinder is blijkbaar een nieuw ontwikkelde 1 liter.
eindelijk iemand die op de 3-cylinder niet spuwt !
eerlijk gezegd, ik had een tijdje geleden deze motorisatie in een leenwagen geproeft, en ik vond deze helemaal niet mis : soepel en zeker niet slap (gelet op de cylinderinhoud, natuurlijk)
testen, dus !!
Comment