Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VW Up

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Leuk en nog een mooi karre'ke

Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
    Ik vind het interieur trouwens wat een knipoog naar dat van de eerste Polo/Audi 50, met de ventilatiemonden in het midden plat op het dashboard.

Is ook amper 4cm langer dan de Audi 50/Polo I(F)

Zou nog leuk naast mijn 31 jaar oude Polo'ke staan
    Benzine
    '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
    '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
    Diesel
    '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
    '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
    '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
    '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
    '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

He? Ok, in lage toeren is dat minder geraffineerd maar in hoge toeren klinkt dat echt als een halve zescilinder. Eender bij welk merk. Heb het dan puur over de klank, niet of het nu in balans is of niet.

Dat in benzine en drukgevoed zal wel amusant zijn om mee te rijden denk ik.
      "minder geraffineerd"? Het klinkt echt voor geen meter. Het geluid van een zescilinder op hoge toerentallen is wel het laatste wat ik er uit haal, dat klinkt lekker rauw (sportief). Die driecilinder hoor je alleen maar kermen op de snelweg en probeerd uit alle macht de auto wat op snelheid te houden, terwijl een V6 met 2 vingers in zijn neus zoeft. Nee die vergelijking gaat echt mank.

De nieuwe 1.2 TSI is ook een vierclinder, voorheen was dat een drieclinder. Maar ik ga er vanuit dat deze ook in de up leverbaar wordt. Een hele verbetering zou dat wezen iig.

Comment

1.2 TSI drieciilinder? Dacht het niet, bij mijn weten heeft VW nooit drukgevoede driecilinders op benzine geproduceerd.

Die TSI zou in de Up misschien als GTI kunnen dienen, zoals iemand al heeft aangehaald.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
          Die VW logo's zijn echt belachelijk groot.
          Vind ik ook, echt buiten proportie.

Voor de rest best geslaagd, ben eens benieuwd naar de prijs.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommy2 Bekijk Berichten
            "minder geraffineerd"? Het klinkt echt voor geen meter. Het geluid van een zescilinder op hoge toerentallen is wel het laatste wat ik er uit haal, dat klinkt lekker rauw (sportief). Die driecilinder hoor je alleen maar kermen op de snelweg en probeerd uit alle macht de auto wat op snelheid te houden, terwijl een V6 met 2 vingers in zijn neus zoeft. Nee die vergelijking gaat echt mank.

De nieuwe 1.2 TSI is ook een vierclinder, voorheen was dat een drieclinder. Maar ik ga er vanuit dat deze ook in de up leverbaar wordt. Een hele verbetering zou dat wezen iig.
            De 1.2 drie-cilinder is geen TSI, hij heeft 60 pk en 70 pk.

Comment

1.2 TSI drieciilinder? Dacht het niet, bij mijn weten heeft VW nooit drukgevoede driecilinders op benzine geproduceerd.

Die TSI zou in de Up misschien als GTI kunnen dienen, zoals iemand al heeft aangehaald.
              Een up! met 1.2TSI 4-cilinder 105 pk klinkt wel interessant.

Comment

Leuk en verfrissend autootje voor VW, vind ik. Misschien kan die de banale Fox doen vergeten. Een gezonde dosis frivoliteit om sympathiek over te komen en voldoende "sérieux" om toch een echte VW te zijn. Qua design vind ik hem ook veel geslaagder en strakker dan bijv. de Twingo.

Als de prijs goed zit en de kwaliteit OK is, dan zullen de toppers in dit segment moeten uitkijken. Maar dat is nu net dé grote uitdaging voor VW: met uitzondering van de Fiat 500 is de belangrijkste drijfveer qua aankoop in dit segment de aankoopprijs. En daar scoort het trio Peugeot/Citroën/Toyota op dit moment nog altijd het best...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Zalige velgen !!

Ik ben in ieder geval fan !!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie Bekijk Berichten
                    Zalige velgen !!

Ik ben in ieder geval fan !!
                    Die velgen vind ik ook tof, de buitenkant van het autootje vind ik ook best tof (zeker in het zwart)... Enkel de binnenkant kan me niet bekoren. Ik vind al dat koetswerk in het interieur niet meer van deze tijd. Als Renault een Twingo kan leveren zonder zichtbaar koetswerk in het interieur kan VW dat ook doen met deze. En de twingo zal ongetwijfeld nog een stuk goedkoper zijn dan deze Up. Maar vw wil natuurlijk zoveel mogelijk winst. Deze Up zal ongetwijfeld de duurste zijn van al zijn concurrenten dus verwacht ik ook het best afgewerkte interieur in vergelijking met zijn concurrenten, en met al dat plaatstaal is dit niet het geval. Hij zal het niet makkelijk hebben in dit segment.
                    Last edited by ; 22/08/2011, 14:13.

Comment

Ik vind 'm leuk!

Comment

In het wild:

Comment

Comment

Comment

In het zwart is hij toch het mooist, valt die lelijke achterklep niet zo op.

E30SHOP.be
                              - Alles voor uw BMW E30.
                              Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                              En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

up! GTI render.

Comment

Vet

Comment

Die GTI render, hoe belachelijk vet is me dat wel niet

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten

Die stuurt met haar tetten ofwa???

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
                                        Waarom is deze up! zoveel verlaagt ten aanzien van alle andere up! foto's. ?
                                        Of is dit een belading/onderstel belasting test.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk Berichten
                                          Die GTI render, hoe belachelijk vet is me dat wel niet
                                          Ja, alleen had de achterspoiler ook zwart gemoeten.
                                          En dat midden mistlicht is overbodig.

Comment

Working...
                                          X