Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Dat uitroepteken, moet dat nu? Dat moet mij zo denken aan groen!
Maar het is idd stom dat er een uitroepteken bij staat, alsof hij niet opvalt en moet roepen om gezien te worden.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Met een set dikke wielen en een verlaging setje kan dit toch een gaaf bakkie worden.
Hopelijk wordt de 3 cilinder geen tegenvaller zolang er niets beters is.
Ik vind de Up! veruit de mooiste van de recente VW-drieling.
Ik ook!!! De weinige toffe dingen die de up heeft (zoals de neus, de glazen achterkant, bepaalde dingen in het "interieur"...) hebben ze weggenomen om tot de skoda en seat versie uit te komen.
Reden?
Het lijkt meer een stuk speelgoed dan een auto.
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Dat hij niet de vlotste is kan simpel met een Rotrex C15-60 supercharger opgelost worden.
btw, verder denk ik dat het verschil tussen de 60 en 75 pk alleen maar software is, dus als je langs een chipboer rijd dat je zomaar op ± 80 pk uit kan komen.
net een test gezien op de duitse tv , basisprijs daar net onder de 10.000
maar men moet bijbetalen voor radio , elec ruiten enz .....
het was een rode met zwart dashboard
Volgens mij wordt het in BE een echte flop. Een klein bezineautootje dat niet vooruit gaat en duurder is dan de concurrentie, zonder echt veel meerwaarde te bieden? Daar zit denk ik echt niemand op te wachten. We zullen zien.
Comment