Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VW Up

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Meer foto's: [www.auto.cz]
      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
        Dat uitroepteken, moet dat nu? Dat moet mij zo denken aan groen!

Maar het is idd stom dat er een uitroepteken bij staat, alsof hij niet opvalt en moet roepen om gezien te worden.

E30SHOP.be
        - Alles voor uw BMW E30.
        Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
        En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Nice, interieur kleuren combinaties die even random zijn als de vorige clio's
          1999 Alfa Romeo 156 1.9 JTD
          2006 Ford Focus 1.8 TDCi Sport Clipper
          2010 Opel Astra 1.3 CDTI Sports Tourer

Comment

• Iets voor BOBO, heeft al dezelfde stoelen ( met geïntegreerde hoofdsteunen )

Comment

• Met een set dikke wielen en een verlaging setje kan dit toch een gaaf bakkie worden.
              Hopelijk wordt de 3 cilinder geen tegenvaller zolang er niets beters is.

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Joris Bekijk Berichten
                  Iets voor BOBO, heeft al dezelfde stoelen ( met geïntegreerde hoofdsteunen )
                  porsche ook

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                    porsche ook
                    Mmm, een Porsche is eigenlijk een Smart met wat meer luxe he ( motor achteraan en RWD )

Comment

Comment

• ( [www.volkswagen.nl] )
                        Last edited by Jocar; 25/09/2011, 10:19.
                        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Ik vind de Up! veruit de mooiste van de recente VW-drieling.
                          freude am fahren

Comment

• Je krijgt bobo niet in een lilliput 3 cilinder atmo naft

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RUBN Bekijk Berichten
                              Ik vind de Up! veruit de mooiste van de recente VW-drieling.
                              Ik ook!!! De weinige toffe dingen die de up heeft (zoals de neus, de glazen achterkant, bepaalde dingen in het "interieur"...) hebben ze weggenomen om tot de skoda en seat versie uit te komen.

Comment

• Ik vind de VW net de minste van de drie.

Reden?
                                Het lijkt meer een stuk speelgoed dan een auto.
                                Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Comment

• Dat hij niet de vlotste is kan simpel met een Rotrex C15-60 supercharger opgelost worden.

btw, verder denk ik dat het verschil tussen de 60 en 75 pk alleen maar software is, dus als je langs een chipboer rijd dat je zomaar op ± 80 pk uit kan komen.
                                    Last edited by ; 02/11/2011, 14:59.

Comment

Comment

• net een test gezien op de duitse tv , basisprijs daar net onder de 10.000
                                        maar men moet bijbetalen voor radio , elec ruiten enz .....
                                        het was een rode met zwart dashboard
                                        1991 Audi S2 coupe
                                        2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

• Volgens mij wordt het in BE een echte flop. Een klein bezineautootje dat niet vooruit gaat en duurder is dan de concurrentie, zonder echt veel meerwaarde te bieden? Daar zit denk ik echt niemand op te wachten. We zullen zien.
                                          2015 Renault Mégane Coupe GTI - Blauw - 1.5 dCI 110 pk

Comment

Working...
                                          X