Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VW Up

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Bjorn_mk2 Bekijk Berichten
    doet me metteen denken aan net dezelfde koekendoos toyota iq
    De Toyota IQ is ten minste nog een koekendoos met klasse, dit is gewoon een stuk speelgoed.
    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Volgens de laatste geruchten komt de VW up! GT er aan.

Sportief wordt de up! GT wel: 110 pk (waarschijnlijk uit een 1.2TSI), 17" velgen, 195 banden en sportive optiek.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bjorn_mk2 Bekijk Berichten
        doet me metteen denken aan net dezelfde koekendoos toyota iq
        Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
        De Toyota IQ is ten minste nog een koekendoos met klasse, dit is gewoon een stuk speelgoed.
        De up! is toch wel nogal verschillend van een IQ hoor: hij is langer, smaller, heeft een grotere koffer en je kan er met vier volwassenen in zitten.

De enige IQ die misschien 'klasse' heeft is één met een Aston Martin-badge op, alhoewel... klasse of clo(w)nen?

Toyota IQ is een goeie auto, maar niet hetzelfde concept. De up! is een concurrent voor de Aygo, en daar steekt hij met kop een schouders bovenuit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jakkewibis Bekijk Berichten
          De up! is toch wel nogal verschillend van een IQ hoor: hij is langer, smaller, heeft een grotere koffer en je kan er met vier volwassenen in zitten.

De enige IQ die misschien 'klasse' heeft is één met een Aston Martin-badge op, alhoewel... klasse of clo(w)nen?

Toyota IQ is een goeie auto, maar niet hetzelfde concept. De up! is een concurrent voor de Aygo, en daar steekt hij met kop een schouders bovenuit.
          Ik reageerde gewoon op Bjorn_mk2.
          Eerlijk gezegd ik moet geen enkele van die kleine bakjes hebben.

Dat zijn gewoon winkelkarrekes met een motorblokske in. Enkel goed om naar de bakker of de supermarkt te gaan.
          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
            Ik reageerde gewoon op Bjorn_mk2.
            Eerlijk gezegd ik moet geen enkele van die kleine bakjes hebben.

Dat zijn gewoon winkelkarrekes met een motorblokske in. Enkel goed om naar de bakker of de supermarkt te gaan.
            ahja kan zijn dat het een 2kamp is met een toyota aygo, maar ik vind er ook maar niks aan,
            het deed mij er alleen maar aandenken, aan een toyota iq
            geef mij maar een mooie berline vw jetta of bmw 3

Comment

Laten dat nu juist twee dingen zijn waarvoor de up! o.a. ontwikkeld is.

Comment

Laten dat nu juist twee dingen zijn waarvoor de up! o.a. ontwikkeld is.
                Daar ga ik wel te voet of met de fiets naartoe (als het niet te ver is), is milieuvriendelijker en goed voor de conditie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                  Zou ge zo'n setje van die classic velgen gewoon zo kunnen bestellen bij de dealer?

Comment

Daar ga ik wel te voet of met de fiets naartoe (als het niet te ver is), is milieuvriendelijker en goed voor de conditie
                    Goed idee, doen!

Oorspronkelijk geplaatst door artru Bekijk Berichten
                    Zou ge zo'n setje van die classic velgen gewoon zo kunnen bestellen bij de dealer?
                    Kan geen probleem zijn. Als je ze alle vier zou kapot rijden (vraag me niet hoe) moet je toch ook nieuwe bestellen.

Comment

Kan geen probleem zijn. Als je ze alle vier zou kapot rijden (vraag me niet hoe) moet je toch ook nieuwe bestellen.
                      mss is gaan horen dan, tis 4x100 me wa chance past da zonder problemen op ne golf 2

Comment

• Photoshop maar wel netjes.
                        1999 Alfa Romeo 156 1.9 JTD
                        2006 Ford Focus 1.8 TDCi Sport Clipper
                        2010 Opel Astra 1.3 CDTI Sports Tourer

Comment

• Volkswagen heeft de Up-familie voor het eerst uitgebreid. Het betreft een logische expansie: de vijfdeurs versie van de Up.

De buitenmaten van de vijfdeurs Up zijn exact gelijk aan die van de driedeurs verise. De bagageruimte heeft een inhoud van 251 liter, met neergeklapte achterbank is dit 951 liter. Voorin is de hoofdruimte 993 mm, achterin is dit 947 mm. De beenruimte voor de achterpassagiers bedraagt 789 millimeter.
                          Aan de techniek van de Up verandert verder niets. Dat betekent dat de koper keuze heeft uit twee motoriseringen: een 1,0-liter driecilinder met 60 pk of hetzelfde blokje met 75 pk. Ook de uitrustingsniveaus zijn al bekend van de driedeurs Up: TakeUp, MoveUp, HighUp, BlackUp en WhiteUp.
                          Op de optielijst staat City Emergency Braking, het systeem dat automatisch remt als het een aanrijding bij een snelheid tussen 5 en 30 km/h vermoedt. Ook maps+more, het draagbare navigatie-/infotainmentsysteem, is een optie.
                          De importeur verwacht de nieuwe versie van de Up in juni/juli bij de dealers.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Niets bijzonders die 5-deur versie.

Comment

• Alé gij

Comment

• Volgens de verwachtingen uiteraard.
                                  Ze komen best snel op de proppen met die 5-deurs.

Comment

• Ze moeten wel om de strijd aan te gaan met de Picanto en nieuwe Panda.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
                                      Ze moeten wel om de strijd aan te gaan met de Picanto en nieuwe Panda.
                                      Alsof dat een moeilijke strijd is.
                                      Een lelijke Koreaan en een Italiaans rommelbakje...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door joodoo Bekijk Berichten
                                        Alsof dat een moeilijke strijd is.
                                        Een lelijke Koreaan en een Italiaans rommelbakje...
                                        Zou ik niet durven zeggen hoor.
                                        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• ach, het kan niet gekker worden; als je de commentaren van de mensen op het autoweek forum leest dan is de nieuwe up al verheven tot toekomstig klassieker en de nieuwe premiumklasse binnen het A-segment.

ongelooflijk wat mensen schrijven.

onderschat zeker de concurrentie niet!

Comment

Working...
                                          X