Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VW Up

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Eerste 5-deur versie met aanpassingen.

    Comment


    • Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

      Comment


      • Een maatje te groot maar toch zeer cool vind ik

        Comment


        • up! GT komt in 2013 op de markt.

          Comment


          • Comment


            • Nog steeds niets bekend over een diesel ?
              Benzine
              '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

              '85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

              '68 VW 411 1700 (2011-2014)
              '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
              Diesel
              '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
              '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
              '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
              '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
              '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

              Comment


              • Zou het persoonlijk echt niet willen hebben,ik hoop niet dat het een *concurrent* wordt van de audi a1 want dat zou aleen al uiterlijk gigantish verschil wezen.
                Ik heb hem ook op het salon gezien, en lijkt zowat op een 45/u autotje die vaak in nederland rond rijden .
                Maar ben ook geen vw fan,of het moest in het grotere segment zijn (jetta,scirocco,passat oid) maar alles eronder nee dankje
                (golf gti-r32 is weer een ander verhaal natuurlijk )

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door WV. Bekijk Berichten
                  Nog steeds niets bekend over een diesel ?
                  Nee, de enige diesel die überhaupt past is de 1.2ltr 3-cilinder uit de Polo Bluemotion.

                  Comment


                  • Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                    En ook hier weer verkeerd. Duwen om op te schakelen en trekken om terug te schakelen. Moet natuurlijk andersom zijn, veel natuurlijker.
                    ik kan mis zijn, en ik vind er direct niks van terug op tinternet maar trekken = opschakelen en duwen = terugschakelen zou bij straatlegale auto's (dus geen rallykarren) voorhouden zijn (gepatenteerd?) voor BMW. Heb ik me ooit laten wijsmaken door iemand met "kennis ter zake"
                    2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

                    Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

                    Comment


                    • Enkele uren geleden nog achter een up gereden,en voorbij gestoken ook blijf toch bij mijn eerdere mening.

                      Comment


                      • Ik kan mij vergissen maar mij lijkt het tamelijk nutteloos om hier een diesel in te steken.
                        Zeker omdat dit benzine driecilindertje mooie reëele verbruikscijfers kan voorleggen.

                        Comment


                        • Als je niet veel kms doet is dat idd niet nodig . Maar je zal toch een redelijk verschil moeten zien bij jaarlijks 40 a 50.000 kms?
                          Benzine
                          '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

                          '85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

                          '68 VW 411 1700 (2011-2014)
                          '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
                          Diesel
                          '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
                          '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
                          '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
                          '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
                          '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

                          Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door WV. Bekijk Berichten
                            Als je niet veel kms doet is dat idd niet nodig . Maar je zal toch een redelijk verschil moeten zien bij jaarlijks 40 a 50.000 kms?
                            Ik denk eerlijk gezegd niet dat 50k km/jaar-rijders de hoofddoelgroep is van dit wagentje...
                            '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                            '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                            '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                            '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                            '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                            '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                            '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                            '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

                            '19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                            '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

                            Comment


                            • Er zou uiteindelijk toch een diesel(-hybride) versie van de up! komen. Het zou gaan over een 2-cilinder 0.8 TDI.

                              Comment


                              • Ik kijk meer uit naar de 3 cilinder benzine turbo versie.

                                Comment


                                • Waarom een diesel? Die Up! verbruikt nu al nix! Diesel= meer lawaai, trilling en stank.

                                  Comment


                                  • Ik ga er van uit dat de benzine 3 cilinder TSI op Geneva 2013 voorgesteld gaat worden.

                                    Comment


                                    • Sinds een tijdje kan je dus voor € 720 een ASG halfautomaat bestellen op de Up.
                                      AMS en Autocar hebben deze versnellingsbak getest en de conclusie is helder: waardeloos.
                                      Dat weten we dan ook weeral.

                                      Comment


                                      • Ik had contact met VW Nederland over de komst van de 3 cilinder TSI.
                                        Hun antwoord: komt niet.
                                        Staat hij niet op Geneva ?,
                                        Hun antwoord: daar weten we niets van af.
                                        Last edited by ; 02/02/2013, 22:25.

                                        Comment


                                        • De wegen kruisen met de Volkswagen Cross Up!


                                          Familie van de CrossPolo, CrossGolf en CrossTouran: Volkswagen breidt uit met de Cross Up!. Stoer aangekleed danst de jongste telg z'n debutantenbal op de autosalon van Genève.

                                          Laat Genève nou net de plek zijn waar de Volkswagen X Up! - de voorloper van de Cross Up! - een jaar geleden te zien was. Nu is 'ie dus gereed voor de verkoop wat deze zomer staat te gebeuren. Wat de stoere Up! gaat kosten is nog onbekend, de exacte specificaties ook maar dit is wat we al wél weten.

                                          De Cross Up! staat hoger boven het asfalt dan de reguliere Up!, op 16 inch lichtmetalen wielen. Verschillende bodypanelen zijn uitgevoerd in zwarte kunststof, zilverkleurige dakrails zijn toegevoegd. Deze ruige look zullen 'em direct doen opvallen zodra onze wegen zich kruisen met de jongste telg uit de 'VW Cross-familie'.

                                          De uitvoering is vergelijkbaar met de Fiat Panda Trekking, dus wel het stoere uiterlijk maar geen vierwielaandrijving. De 75 pk driecilinder motor uit de standaard Up! ligt onder de motorkap, deze wordt verbonden met een handmatig te bedienen vijftrapstransmissie.

                                          In plaats van het welbekende antracietkleurige interieur valt bij de Cross Up! gelukkig ook wat vrolijkers te kiezen: een interieur in rood. Voor het dashboard is er zelfs keus uit rood, zwart en zilver. Ook de contrasterende stiksels en chromen details fleuren de binnenboel op. Het stuurwiel, de handremgreep en pookknop zijn met leder bekleed.

                                          Onder de standaarduitrusting van de Cross Up! vallen onder andere een centrale vergrendeling met afstandsbediening, elektrische ramen voor, plus verwarmbare en elektrisch verstelbare buitenspiegels. De laadvloer is eveneens te verstellen en de achterbank kan in twee delen neer worden geklapt.





                                          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                                          2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                                          Comment

                                          Working...
                                          X