Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VW Up

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Bron: [www.autokopen.nl]
    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• wauw, dat wil ik !

Comment

• Geen reservewiel meer op de kofferklep zoals bij de Cross Fox. Hopelijk wel nog een reservewiel onderin de koffer. Ben eens benieuwd hoeveel er hier van verkocht gaan worden.

Comment

• Wat een mottig ding is dat?????????????? Het doet me wat denken aan japannertjes van 20 jr geleden. Gelukkig dat er een vw embleem aanhangt, anders was deze totaal kansloos. In vergelijking met deze up is een dacia een luxewagen. In de dacia krijg je nog een interieur, bij de up mag je in een blikken doos gaan zitten. Echt onbegrijpelijk!!!!

Comment

• Ik zit liever in een deftige blikken doos dan in een rammelende plastieken doos.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jakkewibis Bekijk Berichten
                  Ik zit liever in een deftige blikken doos dan in een rammelende plastieken doos.
                  Ik zit het liefst in geen van beiden...

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jakkewibis Bekijk Berichten
                      Ik zit liever in een deftige blikken doos dan in een rammelende plastieken doos.
                      Like!

Comment

• cross up! live @ Autosalon van Genève:

Bron + meer foto's:
                        [www.omniauto.it]
                        [www.autokopen.nl]
                        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Volgende week word onze up geleverd bij de dealer en een blikken doos? Ga er eens mee rijden en dan weet je mss waar je over praat.

En zo zou die er moeten uitzien zonder de zwarte onderdelen en de verlaging. Die zijn voor later.
                          Velgen steken er wel bij levering onder. Die ga ik van de week binnen brengen.

Last edited by ; 10/03/2013, 16:45.

Comment

• Dat rood/koetskleur is wel mooi vanbinnen maar lijkt mij een vergaarhaard voor stof en krassen.

Oorspronkelijk geplaatst door nilske1985 Bekijk Berichten
                            Volgende week word onze up geleverd bij de dealer en een blikken doos? Ga er eens mee rijden en dan weet je mss waar je over praat.

En zo zou die er moeten uitzien zonder de zwarte onderdelen en de verlaging. Die zijn voor later.
                            Velgen steken er wel bij levering onder. Die ga ik van de week binnen brengen.

http://tinypic.com/view.php?pic=nwzsqw&s=6
                            Vet op die velgen.

E30SHOP.be
                            - Alles voor uw BMW E30.
                            Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                            En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Volkswagen e-Up
                              • elektromotor 18,7 kWh
                              • piekvermogen: 82 pk
                              • continu vermogen: 55 pk
                              • max. koppel: 210 Nm
                              • 0-100: 14 sec.
                              • top: 135 km/u
                              • gewicht: 1185 kg
                              • actieradius: 150 km
                              • laadtijd: 80% in 30 min.
                              • debuut: IAA 2013
                              • marktinvoering: 2014

Comment

• Comment

• Comment

• Het leeggewicht van de e-Up is 355 kg hoger dan de Up met verbrandingsmotor. (+ 30%)
                                    en ongeveer gelijkwaardig aan de Golf 7. Dit even ter info…
                                    Hopelijk laat zich dit niet te hard gelden tijdens het rijgedrag, al lijkt mij dat onvermijdelijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
                                      Volkswagen e-Up
                                      • actieradius: 150 km
                                      • laadtijd: 80% in 30 min.
                                      Die cijfers vallen best goed mee vind ik, voor een tweede wagen kan dit perfect dienen, zelfs het uitzonderlijke uitstapje tot aan de kust kan lukken (als je daar een oplaadpunt hebt).
                                      '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                                      '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Interessant, ben benieuwd naar de kostprijs...

Comment

• 210 Nm dat is wel veel voor zo'n bakje dat heb ik nog niet in mijn E91 318I !

Comment

Working...
                                          X