Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VW Up
Collapse
X
-
Wat een mottig ding is dat?????????????? Het doet me wat denken aan japannertjes van 20 jr geleden. Gelukkig dat er een vw embleem aanhangt, anders was deze totaal kansloos. In vergelijking met deze up is een dacia een luxewagen. In de dacia krijg je nog een interieur, bij de up mag je in een blikken doos gaan zitten. Echt onbegrijpelijk!!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jakkewibis Bekijk BerichtenIk zit liever in een deftige blikken doos dan in een rammelende plastieken doos.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jakkewibis Bekijk BerichtenIk zit liever in een deftige blikken doos dan in een rammelende plastieken doos.
Comment
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Volgende week word onze up geleverd bij de dealer en een blikken doos? Ga er eens mee rijden en dan weet je mss waar je over praat.
En zo zou die er moeten uitzien zonder de zwarte onderdelen en de verlaging. Die zijn voor later.
Velgen steken er wel bij levering onder. Die ga ik van de week binnen brengen.
Comment
-
Dat rood/koetskleur is wel mooi vanbinnen maar lijkt mij een vergaarhaard voor stof en krassen.
Oorspronkelijk geplaatst door nilske1985 Bekijk BerichtenVolgende week word onze up geleverd bij de dealer en een blikken doos? Ga er eens mee rijden en dan weet je mss waar je over praat.
En zo zou die er moeten uitzien zonder de zwarte onderdelen en de verlaging. Die zijn voor later.
Velgen steken er wel bij levering onder. Die ga ik van de week binnen brengen.
http://tinypic.com/view.php?pic=nwzsqw&s=6
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Het leeggewicht van de e-Up is 355 kg hoger dan de Up met verbrandingsmotor. (+ 30%)
en ongeveer gelijkwaardig aan de Golf 7. Dit even ter info…
Hopelijk laat zich dit niet te hard gelden tijdens het rijgedrag, al lijkt mij dat onvermijdelijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk BerichtenVolkswagen e-Up
- actieradius: 150 km
- laadtijd: 80% in 30 min.
'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
Comment