De gti's van vroeger hadden er ook maar zoveel hoor. ;-)
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VW Up
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door GixxerDe gti's van vroeger hadden er ook maar zoveel hoor. ;-)
Ik vind dat een geniaal concept die up GTI en eentje met meer toekomst dan de zoveelste "GTI" die het dubbel weegt en dus veel meer vermogen nodig heeft ...'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
Toch gek dat iedereen enkel naar die pk's kijkt en niet naar de verhouding tot het gewicht ...
Ik vind dat een geniaal concept die up GTI en eentje met meer toekomst dan de zoveelste "GTI" die het dubbel weegt en dus veel meer vermogen nodig heeft ...2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk Berichten
Hij is idd geniaal. Fan hier. Maar kijk bvb naar de Lupo GTI. Die had 125pk en woog ongeveer evenveel...Dus begrijp niet dat ze erop 'achteruit' zijn gegaan. Uiteraard zijn de pk's ten opzichte van het gewicht zeer goed. Ik heb gewoon het gevoel dat er meer inzat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door patatke Bekijk Berichten
Lupo was wel sneller: 210 - 0-100: 8.52006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk Berichten
Logisch ook door zn meer vermogen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter
Hij is idd geniaal. Fan hier. Maar kijk bvb naar de Lupo GTI. Die had 125pk en woog ongeveer evenveel...Dus begrijp niet dat ze erop 'achteruit' zijn gegaan. Uiteraard zijn de pk's ten opzichte van het gewicht zeer goed. Ik heb gewoon het gevoel dat er meer inzat.'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door josenjef
Toch gek dat iedereen enkel naar die pk's kijkt en niet naar de verhouding tot het gewicht ...
Ik vind dat een geniaal concept die up GTI en eentje met meer toekomst dan de zoveelste "GTI" die het dubbel weegt en dus veel meer vermogen nodig heeft ...
Dat bedoelde ik dus hé.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
De 1.0 tsi in de up gti moet het vooral van z'n koppel hebben. Door de verhouding koppel/gewicht zal dat ding heel lichtvoetig aanvoelen. De iets tragere 0-100 komt omdat het piekvermogen (als je gaat redlinen) lager licht, maar bij hernemingen maakt het minder uit. Vergelijk het met diesels die ondanks hun lagere vermogen toch vlot rijden door het hogere koppel.
Enfin op papier lijkt het allemaal niet zo imposant maar ik vermoed toch dat het een waardige opvolger gaat zijn voor de lupo gti.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door josenjef
Had ik ook zo begrependen borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Er zal ook wel een 5-deur GTI komen neem ik aan, anders snijden ze zich redelijk in de vingers vermoed ik, en zullen ze er niet zo veel van verkopen, de 3-deur auto markt is toch wel een beetje dood.
Mensen geven toch de voorkeur aan een 5-deur auto, zeker als het een A segment auto is, anders is er met geen goed fatsoen achterin te komen.
There are Pretenders among us.....
Geniuses with the ability to become anyone they want to be.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenKleine stadswagentjes van de VW-groep zouden er wsl uit gaan in de toekomst wegens te duur in ontwikkeling om het verbruik nog te kunnen drukken. :-(There are Pretenders among us.....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Heb met alle up! types gereden en mijn Panda rijd toch 10x better dan dat VAG hok.There are Pretenders among us.....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door The Pretender Bekijk Berichten
Duidelijk een VAG aanhanger die kerel, ik ben toch het compleet tegenover gestelde van mening.
Heb met alle up! types gereden en mijn Panda rijd toch 10x better dan dat VAG hok.
Comment
Comment