Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Slk 55 amg r172

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Ik vind er ook niks aan

Wat een dom nietszeggend design. Er klopt gelijk iets niet.

Als je dat vergelijkt met de oude

Comment

kan wel kleur/velgen zijn hoor... ik vindt hun mercedes hun presentatie modellen de laatse tijd niet super ze kunnen veel mooier geconfigt worden...

dit ziet er toch al stukken beter uit ?
      Last edited by ; 21/08/2011, 18:47.

Comment

Ik denk dat ze vooral witte auto's gebruiken vanwege het belang op de Amerikaanse markt?

Toch wel knap!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
          Ik vind er ook niks aan

Wat een dom nietszeggend design. Er klopt gelijk iets niet.

Als je dat vergelijkt met de oude
          Volledig mee eens.
          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

55 AMG live @ IAA Frankfurt:

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Bron: [auto-presse.de]
              Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Toch een pak knapper dan het vorige model die z'n girly imago nooit van zich kon afschudden.

Comment

Idd een sjiek karretje!
                  2008 Mercedes Viano
                  2012 Citroen DS3

Comment

Sportief topmodel van de SLK-reeks

Op de IAA in Frankfurt introduceert Mercedes-Benz de SLK 55 AMG. Deze topsporter beschikt over een atmosferische 5,5-liter AMG V8 met een vermogen van 310 kW/422 pk en een koppel van 540 Nm. Dit is goed voor prestaties van absolute topklasse, maar dan wel in combinatie met een gemiddeld verbruik van slechts 8,4 l/100 km. De dynamiek van het nieuwe model zit hem ook in het standaard AMG sportonderstel, het Direct Steer-systeem en het AMG high performance remsysteem inclusief Torque Vectoring-remmen.

De nieuwe 5,5-liter AMG V8 is een technisch hoogstandje. Hij is relatief licht (187 kg) en de interne weerstand is minimaal. De V8 beschikt over directe inspuiting, een start/stopfunctie en AMG Cilinder Management. Dit laatste zorgt ervoor dat vier cilinders bij deellast worden ‘uitgeschakeld’, met een aanzienlijke brandstofbesparing als resultaat. In de zuinige ‘viercilindermodus’ is overigens nog altijd 230 Nm trekkracht beschikbaar. De SLK 55 AMG is goed voor prestaties van hoog niveau (topsnelheid 250 km/h, 0-100 km/h in 4,6 s.). Het gemiddelde verbruik bedraagt slechts 8,4 l/100 km (CO2: 195 g/km). Daarmee is de nieuwe SLK 55 AMG maar liefst 30% zuiniger dan zijn voorganger.

Bron: [www.mercedes-benz.nl]

Bron: [autofun.blesk.cz]
                    Mercedes-Benz stand: [www.omniauto.it]

Comment

Mercedes SLK55 AMG review

Comment

Should I buy one?
                        If you like the idea of big open air performance without the usual penalty of sub 25mpg fuel economy, sure. The virtues of AMG Mercs often take longer than the usual test route to present themselves to the driver, and it’s very possible that this SLK would wind up being a highly satisfying car to own for all sorts of reasons.

But it’s still not a particularly engaging machine to drive, and even accounting for the other advances, keen drivers can’t fail to be disappointed by that.

Complete rij-impressie: [www.autocar.co.uk]

Comment

Inderdeed!Fermen bak!
                          Voor mij....euuu..black on black please!!!
                          2008 Mercedes Viano
                          2012 Citroen DS3

Comment

Ik zou hem puur kopen voor de lage CO2 uitstoot !

Afwachten wat de nieuwe Porsche boxster uiteraard in petto heeft qua (fabrieks-) verbruikscijfers en andere hedendaagse belangrijke factoren.

Comment

Het is alweer ruim drie jaar geleden dat Mercedes-Benz met de nieuwe SLK 55 AMG op de proppen kwam. Sindsdien was het nogal stil rondom de beestachtige roadster, maar vandaag laat de fabrikant zien de auto nog niet vergeten te zijn.

De SLK 55 AMG is flink onder handen genomen door de mannen van de AMG Performance Studio. Het gaat hier om een one-off, niet om een aankledingspakket dat op de officiële prijslijst verschijnt.
                              De roadster is in het matzwart gehuld en staat op tweekleurige lichtmetalen wielen. Ook de vierdubbele uitlaatpijpen hebben een zwart likje verf gekregen. Binnenin vallen onmiddellijk de rode sportstoelen op. Die leren zetels komen rechtstreeks uit de SLS AMG. Ook het stuurwiel en de bodemmatten zijn in het rood-zwart gehuld.
                              Onderhuids verandert er niets. Dat betekent dat de speciale SLK 55 AMG de bekende 5,5-liter V8-motor onder de kap heeft. Die is goed voor 421 pk en 540 Nm. Het duistere monster sprint binnen 4,6 seconden naar 100 km/h en z'n top is begrensd op 250 km/h.

Comment

Comment

Voor dat geld koop ik iets anders . Sorry maar 80d ballen voor zo lelijke gay wagen.
                                  Daar heb je ook een alpina B4 cabrio voor.
                                  Last edited by ; 13/11/2014, 16:39.

Comment

Awel ja, ideaal voor de madam en tof om af en toe en de hooligan mee uit te hangen!

Spijtig dat ik van haar geen mercedes mag kopen aangezien ik nog niet op pensioen
                                    BMW X5 45e

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                      Awel ja, ideaal voor de madam en tof om af en toe en de hooligan mee uit te hangen!

Spijtig dat ik van haar geen mercedes mag kopen aangezien ik nog niet op pensioen
                                      wa een seut zeg

Comment

ik heb een slk en een smart, en poep liever wijven !

een klein roadsterke, supercomfortabel en atmo v8

hoe kun je dat niet apprecieren...ik ben pro 45 turbo, maar de slk 55 is op zich een uniek aanbod

Comment

Working...
                                        X