Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes B-klasse

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Rames Bekijk Berichten
    Lelijk ding.
    Voor mij is een Mercedes een luxe sedan, geen cross-type modeverschijnsel.
    Het doelpubliek voor zo'n wagen geeft eerder hun geld aan een Hyundai imho.
    Oei, daarmee dat ze dan de Mercedes kopen want Hyundai heeft zo geen auto in hun gamma.
    Rare gedachtegang maar kom, ieder zijn mening zeker.

Comment

Vandaag in Aalst een B180 CDI gezien met groene z plaat.

Comment

Launch en saloncondities:

Launch pack + Xenon aan 1500 eur = 1000 korting
        Leder aan 125 euro met launchpack

extra 10% korting als rechtspersoon.

Iemand beter? Hetgeen waar ik voor vrees is de harde sportvering in combinatie met 17inch banden.

Comment

Heb geen ervaring bij Mercedes maar vind deze B-klasse erg geslaagd!

Vroeg me af of het mogelijk was de '18 duims velgen van het 'night package' aan te kruisen zonder dat je het sportonderstel neemt?
          Ik vind de deze '18'ers erg mooi staan maar hij zou eerder comfortabel dan 'sportief' op de baan moeten liggen ... (hij is voor m'n moeder).

Via de online configuratie lijkt het alvast niet te lukken ..

Comment

zet die 18-ers niet op je moeders' b

Comment

Had ik nog niet aan gedacht, bedankt!

Comment

Je kan het sportpakket en nightpakket nemen, en dan het comfortonderstel terugnemen. Dit is een gratie optie. Kijk maar in de prijslijst op de website.

Comment

Wat is het verschil tussen Matrixlook en Honingraatlook op het dashboard.

Comment

Matrixlook is heel donker (standaardafwerking), terwijl de honinggraat meer naar het zilvere toegaat (sportpack)

Comment

Vannacht is mijn nieuwe B tot schroot herleid...
                      Een zatlap heeft er los in gereden terwijl hij hier voor mijn deur stond. Plezant is anders!

Comment

oeps..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommert85 Bekijk Berichten
                          Je kan het sportpakket en nightpakket nemen, en dan het comfortonderstel terugnemen. Dit is een gratie optie. Kijk maar in de prijslijst op de website.
                          Nice! Thanks

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Flyer.. Bekijk Berichten
                            Nice! Thanks
                            Yep, thanks

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                              Vannacht is mijn nieuwe B tot schroot herleid...
                              Een zatlap heeft er los in gereden terwijl hij hier voor mijn deur stond. Plezant is anders!
                              daarnet zien staan aan de carroserie, dacht dat ze al een facelift was, met nieuwe neus

Comment

Hopelijk pakken ze die klootzak goed aan.

Comment

Vandaag de nieuwe B zien rijden, knappe verschijning! alleszins knapper dan op foto

Comment

Hoe zit het eigenlijk met de ruimte op de achterbank? Plaats voor 3 kinderzitjes?

Comment

Ik zag van de week hier in de buurt een nieuwe B-klasse, knappe auto!
                                      Ik denk wel dat het een duurdere versie was, grote wielen en zo...

Maar is in 't echt knapper dan op foto.

Comment

Weet iemand of je op de nieuwe B-Klasse de Tirefit kan vervangen door een noodreservewiel (thuiskomertje)?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommert85 Bekijk Berichten
                                          Het sportpakket zit gratis in het launchpakket. Ik heb met een sportonderstel en met een comfortonderstel gereden. Een duidelijk verschil en daarom de beslissing genomen om het sportpakket met het comfortonderstel te nemen, was toch voor dezelfde prijs. Alleen door te kiezen voor comfort komt automatisch het dynamic steering te vervallen, dit laatste vond ik persoonlijk niet zo een grote meerwaarde.

Comment

Working...
                                          X