Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Fiat Panda
Collapse
X
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Tijdens het afgelopen weekend zijn er in Italië al 14.000 nieuwe Panda’s besteld, een aantal waar Fiat erg blij mee mag zijn!
Sinds 30 januari stond de nieuwe Fiat Panda bij de Italiaanse dealers en daarom waren ze niet alleen op zaterdag maar ook op zondag open.
Niet voor niets, want er werden een kleine 900 Panda’s per uur besteld tijdens die twee dagen.
Veel Italianen die afgelopen weekend buiten zijn geweest zullen wellicht al een nieuwe Panda hebben zien rijden, want er zijn ruim 6.500 proefritten gemaakt.
In totaal bezochten meer dan 55.000 mensen de showrooms van Fiat.
We waren bij de eersten die enkele weken geleden met een rijtest (lees die hier) kwamen en kunnen ons daardoor helemaal voorstellen waarom al die Italianen zo enthousiast zijn over de nieuwe Panda.
Binnenkort rijden we er uiteraard mee op Nederlandse bodem.
In Nederland maakt de Panda eind volgende week zijn debuut bij de dealers en staat daar dan te koop voor een prijs vanaf € 9.290.
Bron: Fiatblog.nl
Comment
-
hahaha
Het is een kwestie van smaak allicht, maar voor een stadskarreke (doelgroep: madam/meneer gaat naar de winkel/haalt kids op van school) lijkt het mij toch aangenamer denk ik dat ge comfortabel kunt citycruisen ?
Ik heb een tijdje rondgebold met ne basis Corsa, man ik was content dat ik terug ne Clio onder mijn gat kreeg
En ik heb een vermoeden naar welk specifiek topic ge verwijst, ik ben zelf van Limburg afkomstig, dus van dieje zever, daar kan ik niet goed tegen
Comment
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Voor eerst nieuwe Fiat Panda (oranje kleurig exemplaar) tegengekomen in Brussel en ik moet toegeven... hij valt op in het straatbeeld. Trok meteen m'n aandacht, en ik moet zeggen dat hij beter overkomt dan op foto. Stuk geslaagder dan de nieuwe "freaky" Renault Twingo (mijn mening althans).
Comment
-
Kwam deze PS tegen en dit geeft maar weer aan dat met kleine aanpassingen er veel potentieel in de nieuwe Panda zit.
Een verlaging en andere velgen maken er toch een veel sportiver uitziende auto van.
Ook de 85 pk TwinAir Turbo heeft potentieel, met een remap/chippie komt er 104 pk en 177 Nm koppel uit.
Comment
Comment