Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Fiat Panda

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Dode foto link verwijderd.
    Last edited by ; 22/01/2017, 12:36.

Comment

Dode foto links verwijderd.

http://www.pzc.nl/overig/auto/101314...-hetzelfde.ece
      Last edited by ; 22/01/2017, 12:35.

Comment

Nieuwe Panda in het paars.

Last edited by ; 22/01/2017, 12:36.

Comment

Last edited by ; 22/01/2017, 12:37.

Comment

Last edited by ; 22/01/2017, 12:37.

Comment

Last edited by ; 22/01/2017, 12:38.

Comment

Prachtig zo! Paars en dan dat wit interieur. Lovely. Als de naft nog veel duurder gaat worden, ga ik mijn vriendin haar FIat Coupé toch maar inwisselen voor een Panda denk ik :p
                2015 Renault Mégane Coupe GTI - Blauw - 1.5 dCI 110 pk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Thorens Bekijk Berichten
                  Prachtig zo! Paars en dan dat wit interieur. Lovely. Als de naft nog veel duurder gaat worden, ga ik mijn vriendin haar FIat Coupé toch maar inwisselen voor een Panda denk ik :p
                  Zo zuinig is een TwinAir Turbo ook niet als je er stevig mee doorrijd.
                  Je moet echt als een oud wijf rijden wil je zuinig onderweg zijn.
                  Weet niet of de turbo loze TwinAir beter is, gezien in prestaties en verbruik.

Oh wacht even, jullie kunnen in België ook de 1.2 bestellen, veel beter dan die grasmaaier motortjes.
                  69 pk + chippie is ook 80 pk.

Comment

Zo lekker doet hij het niet in de Duitse test, Panda - Picanto vergelijk.

Fiat traut sich wieder etwas und steckt dem neuen Panda einen aufwendigen Downsizing-Turbo-Zweizylinder unter die Haube. Der Kia Picanto kontert mit Konventionellem. Und mit Erfolg

Comment

Die Picanto is toch echt een steengoed ding. Veegt de vloer aan met alle andere a-segmenters als je de testen leest.

Comment

Tof autootje, ideaal als tweede wagentje.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Thorens Bekijk Berichten
                          Als de naft nog veel duurder gaat worden, ga ik mijn vriendin haar FIat Coupé toch maar inwisselen voor een Panda denk ik :p

Normaal heb ik het wel voor kleine autootjes maar dit vind ik samen met de 500L maar een dom ding.

Fiat, ni zo goed bezig

Comment

Accessoires programma Fiat Panda.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten

Normaal heb ik het wel voor kleine autootjes maar dit vind ik samen met de 500L maar een dom ding.

Fiat, ni zo goed bezig
                              In België kunnen jullie tenminste nog gewoon de 1.2 8v 4 cilinder bestellen met 69 pk.
                              In Nederland hebben we alleen maar de keus in twee grasmaaier motor versies.

Comment

Purple.

Comment

Nog een paar leuke renders.

Comment

Fiat Panda

Vanmorgen VW Up naast een Fiat Panda zien rijden (denk voor wegtest of dergelijke want wat is de kans dat je deze nu al naast elkaar ziet rijden, en bovendien waren het beide versies die wat waren "aangedikt" => duidelijk geen standaarduitvoeringen !) Maar ik moet zeggen dat ik de VW Up minder modern / bijdetijds vond ogen in het echt. Vooral het front kwam zo banaal over, daar waar ik net dacht dat dit het geval zou zijn bij de Fiat Panda (mijn indruk op foto). In het echt ben ik alleszins meer fan van de Panda geworden, iets wat ik nt had verwacht. Toffe wagen

Comment

Ik heb vandaag gereden met de Panda 85 Twin Air Turbo en ik moet zeggen de auto heeft mijn blij verrast.
                                      Het rijd echt top en is ook nog eens lekker vlot.
                                      Ik moet daarom ook mijn vooroordeel over 2 cilinders volledig over boord gooien.

Comment

Working...
                                      X