Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Lotus EXIGE 2012
Collapse
X
-
-
De wagen is groter geworden en is daardoor 'meer' auto. Wel zal deze Exige hierdoor een andere persoonlijkheid hebben dan z'n voorganger. Voor mij is dit een waardig alternatief voor een Porsche GT3, die wel nog beter en magischer is, maar ook fors duurder. Ik ben razend benieuwd om 'm te kunnen testrijden.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenIk ben razend benieuwd om 'm te kunnen testrijden.
²²²²²
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichten
de wagen 'in his natural habitat'
Mmmm loving it!
Comment
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Zal wel zeker. Ik ben benieuwd naar wanneer de eerste V6 gaat uitgeleverd worden nu de centjes op zijn en Lotus hun leveranciers niet eens meer kan betalen. Het zal nog een heel tijdje gaan duren blijkbaarik ben geen twijfelaar
allez ik denk dat toch
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenKun je die ook krijgen met een rood exterieur kleurke ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenOke , we weten weer voor wat gespaard
Zijn er al Belgische prijzen gekend?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cies Bekijk BerichtenHet is aangenamer sparen met een leuk doel in zicht
Zijn er al Belgische prijzen gekend?
Comment
Comment