Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Seat Mii. (VW UP Based)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Comment

Ik snap de negatieve reacties niet echt.

De VW UP, Seat Mii en de Skoda Citigo zijn quasi identiek.

Het enige verschil dat ik aan het exterieur zie, is dat Seat en Skoda frisse kleuren gebruiken, terwijl VW bij de ordinaire grijswaarden + rood, blijft.
      Qua prestaties heeft Skoda en Seat minder CO² uitsoot.
      Seat trekt even snel op naar 100 km/u, heeft gemiddeld minder liters verbruik /100km en kan bovendien net 1 km/u sneller :p

Wat maakt VW beter? Kan een mooi kleurtje er niet af om mij te overtuigen?

Comment

Op autozine.nl krijgt VW een opmerkelijk lagere rating:

Skoda: 8,9
        Seat: 8,8
        VW: 7.3

Snap nog altijd niet waarom de VW beter zou zijn, hij is duurder, en zijn motor verbruikt meer en stoot meer uit... en de kleuren zijn slechter.

Comment

De koplampen van de Mii zijn het grootste min punt, die zien er zo goedkoop uit.
          Als dat meer in stijl met de Leon zou zijn zag het er een stuk beter uit.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
            De koplampen van de Mii zijn het grootste min punt, die zien er zo goedkoop uit.
            Als dat het enige is, dan kies je dus voor de Citigo van Skoda?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bulevardi Bekijk Berichten
              Ik snap de negatieve reacties niet echt.

De VW UP, Seat Mii en de Skoda Citigo zijn quasi identiek.

Het enige verschil dat ik aan het exterieur zie, is dat Seat en Skoda frisse kleuren gebruiken, terwijl VW bij de ordinaire grijswaarden + rood, blijft.
              Qua prestaties heeft Skoda en Seat minder CO² uitsoot.
              Seat trekt even snel op naar 100 km/u, heeft gemiddeld minder liters verbruik /100km en kan bovendien net 1 km/u sneller :p

Wat maakt VW beter? Kan een mooi kleurtje er niet af om mij te overtuigen?
              Wat nog een verschil is dat VW als enigste met een volledig glazen achterklep (duurdere uitstraling) kan besteld worden.

Comment

Working...
              X